Misiekcopper Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Stukanie x-trail: http://youtu.be/AAvgKiKO3XM'>http://youtu.be/AAvgKiKO3XM'>http://youtu.be/AAvgKiKO3XM'>http://youtu.be/AAvgKiKO3XM'>http://youtu.be/AAvgKiKO3XM Stukanie x-trail: http://youtu.be/AAvgKiKO3XM http:// http://youtu.be/AAvgKiKO3XM Stukanie x-trail: http://youtu.be/AAvgKiKO3XMStukanie x-trail: http://youtu.be/AAvgKiKO3XM http://youtu.be/AAvgKiKO3XM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 (edytowane) A dwumase sprawdzałeś? Nie telepie CI autem na niskich obrotach? Jak wciśniesz sprzęgło to jest troszkę ciszej? Edytowane 6 Lipca 2014 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 dwumas, jakbym słyszał moją lagunę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Dwumas byl wymieniany, tak pisze w 20 poscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 (edytowane) no fakt. no ale kolega pisze że po wymianie napinacza przestało pukać, i teraz że znów puka. To to samo pukanie czy inne? już się zgubiłem. Może napinacz lipny, albo rozrząd kupiony po taniości i już się rozlatuje? Jeszcze mi przychodzą do głowy luzy zaworowe do sprawdzenia, bo dół niby był sprawdzany - choć nie wiem co dokładnie. Edytowane 7 Lipca 2014 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekcopper Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 To inne pukanie ☺po odpaleniu auta bez łańcucha od vacum stukanie ustępuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 To inne pukanie ☺po odpaleniu auta bez łańcucha od vacum stukanie ustępuje aa czyli pompa vacum albo łańcuch z napinaczem. Hamulce masz dobre? Ktoś sprawdzał jakie podciśnienie daj vacum? Napinacz wyregulowany tak jak serwisówka przykaząła czy na pałę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 to vacum jest mocno upierdliwe.... ja mam teraz wrażenie że hałasuje mi łańcuch rozrządu... a wczoraj pojawił mi się kolejny problem!!! po rozgrzaniu (10-15km jazdy) silnik dostaje czkawki i kompletnie traci moc.... Postoi i odpocznie 15 minut - jedzie dalej te 10 km i znowu czkawka. Szarpie mocno a po wciśnięciu sprzęgła wskazówka na obrotomierzu podskakuje do końca skali, co nie przekłada się na obroty. Przy czkaniu wskazówka też podskakuje. Szarpnięcia są takie, jak by koła były blokowane hamulcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Bartez, posprawdzaj weze od turbo do icka i dalej. Moze naskladalo sie tam oleju, bo narobiles tam troche "syfonow". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekcopper Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 A tu praca silnika na zimnym silniku i brak stukania co jest zastanawiające X-trail na zimnym silniku: http://youtu.be/qyID_Nr8WUM Hamulce masz dobre? Tak Ktoś sprawdzał jakie podciśnienie daj vacum?Nie wiem raczej nie Napinacz wyregulowany tak jak serwisówka przykaząła czy na pałę? Nie mam pojęcia podobno tak bo zwracałem na to uwagę w serwisie ale to oni mi powiedzieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Misiek kurna, nagrales teraz przy zamknietej masce! Dzwonienie slychac tak samo a te stuki tez sa, tyle ze cichsze. Pewnie dlatego ze macha zamknieta. Co Cie tak naprawde denerwuje, pierwsze czy drugie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Ja bym się osobiście zastanawiał nad dzwonieniem. Od początku jest pytanie o stukanie, ale skąd jest to dzwonienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekcopper Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Denerwuje mnie pierwsze i tak naprawdę tam ewidentnie słychać stukanie ale już wam daje zimny silnik z otwartą maską i jakie dzwonienie??? Zimny silnik: http://youtu.be/VXAwrJN6ToI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 (edytowane) Pisales ze byly zakladane trzy pompy i kazda sie "tlucze". Dziwne, ale wszystko wskazuje ze to nie wina pompy, tylko cos innego. Taki dzwiek wystepuje min.w twardej pracy silnika. Dawka wstepna ,przed dawka glowna wtrysku jest za mala i z tad stukanie. To oczywiscie moja hipoteza i moge sie mylic. A co do dzwonienia, skoro Wy nie slyszycie to pewnie wina moich sluchawek. ;-) Misiek, po 12,07 bede u Kazika, wiesz gdzie. Podjedz, to porownamy swoje "klekoty". Nr.tel. na PW. Edytowane 7 Lipca 2014 przez Grzmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Ja wyraźnie słyszę dzwonienie od 8 do 17 sekundy z lewej strony silnika - czyli od strony rozrządu. Zostają jeszcze wałki lub ewentualnie 1 i 2 krzywka. Jeśli się mylę i nie ma dzwonienia w Twoim, więc mój silnik 2,2 Dci jest uszkodzony, bo nie ma takiego metalicznego dzwonienia-dźwięku jak w Twoim. Lecz @Grzmot również słyszy dzwonienie, więc nie jestem tylko ja na taki dźwięk uczulony. ===================================== Posłuchałem jeszcze kilka razy i jednak po prawo czyli po stronie vacum też delikatnie słychać ten dźwięk, lecz o wiele mniej i ciszej - jak na moje ucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Czyli dobrze slyszalem, no ale Miskowi chodzi o to stukanie. Swoja droga-jedno i drugie nie jest normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) Ja tam nic nie słyszę na zimnym - normalna praca silnika. ps. a jednak słyszę trzeba dobrych słuchawek. Ręki nie dam sobie uciąć ale sprawdziłbym luzy zaworowe. Edytowane 8 Lipca 2014 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekcopper Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja na zimnym nie mam zastrzeżeń, luzy sprawdzane i wszystko ok. Grzmot widzimy się po 12tym wtedy może coś rozkminimy. Dodam jeszcze że oprócz stukania nie występują żadne objawy czyli moc przyspieszenie itp wszystko super. Dzisiaj spotkałem się z kolegą Grzmotem i podpowiedział mi że raczej to nie vacum a bardziej obstawiał by na luzy zaworów, moje pytanie jak się je reguluje w tym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Pierwszy raz słyszę o regulacji w tym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Pierwszy raz słyszę o regulacji w tym silniku. luzy reguluje się płytkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 (edytowane) Mirku, kazdy silnik ma regulacje zaworow. Plytki lub hydro. Misiek omijaj ten serwis szerokim lukiem. Szukaj dobrego mecha i daj znac czy mielismy z Wojtkiem racje. Edytowane 16 Lipca 2014 przez Grzmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Miałem na myśli samoregulujące /więc to chyba hydro/, ale w tych silnikach Dci nie słyszałem aby były płytki. W benzynkach owszem. Ale jak powtarzam, mogę się mylić lub nie doczytałem. Doczytałem się również iż w 2,2 Dci są jakieś wałki balansujące w misce olejowej i one potrafią przenosić dźwięk przypominający np. luz łańcuszka rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekcopper Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Grzmot spróbuję jeszcze u innego o dobrej opinii opiszę dokładnie objawy zostawię mu auto aby miał zimne i mógł je zagrzać sam bo słyszałeś że coś jest nie tak a to przecież tylko auto i MUSI SIĘ DAĆ NAPRAWIĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof C Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Podpinam pod ten temat. Stukanie pompy vacum..... A teraz dokłaniej, stukanie dopiero jest wtedy jak auto się już zagrzeje, na zimnym silniku nie ma stukania, a na ciepłym silniku występuje tylko do 2000 obr/min powyżej już nie stuka. Wiem napewno że to wina pompy ponieważ auto z tym dziwnym stukaniem było w salonie i po wymianie już trzech pomp na inne auto zostało uruchomione bez łańcucha od pomy vacum i zagrzane wtedy nie było stukania, chłopaki w salonie są już załamani bo podczas prawie dwóch tygodni pobytu tam auta, rozebrali silnik od dołu(ściągnieta miska olejeowa i od dołu silnik super) od góry również wszysko OK wysprawdzali na wszystkie im znane sposoby i stukanie dalej występuje tylko na ciepłym silniku, teraz trochę danych co było jeszcze robione wymienione wtryski na NOWE!!, olej zalany SHELL 10W40, dwumas był zamieniony na nowy, założone(to już wcześniej) koło łąńcuch i ślizg od vacum wszytsko nowe, założone trzy różne pomy vacum, a stukanie dalej jest na ciepłym silniku do 2000 obr. Może macie Panowie jakieś pomysły bo ja już nie wiem co mam zrobić, bo strasznie mnie ten dzwięk irytuje na wolnych obrotach Na 100% masz któryś z wtrysków do wymiany.Ma zbyt dużą dawkę i leje.Objawia się to głośnym,metalicznym stukaniem.Na zimnym jest cisza bo silnik zimny potrzebuje większej dawki paliwa (coś w rodzaju ssania) i dlatego większa dawka mu nie przeszkadza.Natomiast na ciepłym lejący wtrysk objawia się głośnym,metalicznym stukaniem i czarnym dymem przy ostrym przyspieszaniu z niskich obrotów na wysokim biegu (lejący wtrysk + dodatkowa dawka paliwa przy przyspieszaniu i efekt w postaci sadzy).Najlepiej jak ktoś za tobą jedzie i obserwuje bo jak masz jeden wtrysk do wymiany to czarny dym będzie słabo widoczny ale jak wszystkie to z pewnością zauważysz w lusterku. Właśnie jestem po wymianie wtryskiwacza.Silnik mruczy PS Jak oddajecie wtryskiwacze do sprawdzenia to dostaniecie taką odpowiedź:jeden jest dobry,drugi "taki sobie" a dwa do wyjeb...nia.Najchętniej od razu by Ci zregenerowali wszystkie.Maszyna kupiona za 200tys zł musi się zwrócić Ja najpierw sprawdziłem wtryskiwacze kijem od szczotki,potem oddałem do sprawdzenia żeby potwierdzić moje przypuszczenia,które się potwierdziły.Wymieniłem jeden wtryskiwacz i silnik cichuteńki.Pozdrawiam i nie dawajcie się wydymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertR Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Na 100% masz któryś z wtrysków do wymiany.Ma zbyt dużą dawkę i leje.Objawia się to głośnym,metalicznym stukaniem.Na zimnym jest cisza bo silnik zimny potrzebuje większej dawki paliwa (coś w rodzaju ssania) i dlatego większa dawka mu nie przeszkadza.Natomiast na ciepłym lejący wtrysk objawia się głośnym,metalicznym stukaniem i czarnym dymem przy ostrym przyspieszaniu z niskich obrotów na wysokim biegu (lejący wtrysk + dodatkowa dawka paliwa przy przyspieszaniu i efekt w postaci sadzy).Najlepiej jak ktoś za tobą jedzie i obserwuje bo jak masz jeden wtrysk do wymiany to czarny dym będzie słabo widoczny ale jak wszystkie to z pewnością zauważysz w lusterku. Właśnie jestem po wymianie wtryskiwacza.Silnik mruczy PS Jak oddajecie wtryskiwacze do sprawdzenia to dostaniecie taką odpowiedź:jeden jest dobry,drugi "taki sobie" a dwa do wyjeb...nia.Najchętniej od razu by Ci zregenerowali wszystkie.Maszyna kupiona za 200tys zł musi się zwrócić Ja najpierw sprawdziłem wtryskiwacze kijem od szczotki,potem oddałem do sprawdzenia żeby potwierdzić moje przypuszczenia,które się potwierdziły.Wymieniłem jeden wtryskiwacz i silnik cichuteńki.Pozdrawiam i nie dawajcie się wydymać. Witam, Mógłbyś coś więcej napisać jak sprawdzić wtryskiwacze? Też mam stuki i podejrzewam że to one, ale chciałbym się upewnić. pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.