vern1985 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 czesc, jak w temacie jestem po wymianie uszczelki pod glowica, niestety pali olej/dymi jak diabli, tak wiec remont zaowocal wyjsciem kolejnych komplikacji, tj perspektywa wymiany/remontu tlokow pierscieni,szlifu bloku pewnie itp do tego od razu moznaby zmienic rozrzad(dzwoni lekko lancuch) W duzym skrocie, silnik mam do wyrzucenia ;-( perspektywa wladowania 4000pln w kapitalke silnika( tak orientacyjnie by to wszystko wygladalo... ) Ma ktos jakies rady / sugestie ? skad silnik ewentualnie? boje sie, ze ryzykujac kupno uzywki , wdepne w kolejna jednostke z dobrze zamaskowanymi usterkami ; / Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Jeśli słychać było łańcuch i dymił jak diabli to chyba nie Myślałeś że wymiana uszczelki pod głowicą go uzdrowi ? Ja już raz używkę kupiłem i odradzam szczególnie te super okazje {bo tanio }. Remont starego ? 4000 spokojnie zrobisz i jak nie będziesz oszczędzał na częściach tylko te najważniejsze rzeczy dobrej jakości łańcuszek , napinacz pierscienie uszczelniacze itd . z drugiej strony można kupić 1,6 w dobrym stanie tylko trzeba wiedzieć na co zwracać uwagę Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misq Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Dopiero co robiłem remont SR20 Pierścienie, panewki, rozrząd, uszczelki i uszczelniacze, paski, olej, płyny, przy okazji alternator i pare innych rzeczy które wyszły po drodze.. 2tyś na części (bez tłoków i szlifu cylindrów) to lekką ręką (z rabatem ok 20-30% z hurtowni) plus za robotę minimum 1000zł. Chyba że masz w rodzinie mechanika co zrobi za flaszkę Może lepiej poszukać używanego z gwarancją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Sam się ostatnio orientowałem co do cen remontu silnika. Same części bez rozrządu to jakieś 800-1000zł (części do 1,6 będą tańsze), do tego robocizna 800-1000zł. Przed wymianą uszczelki też palił/dymił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vern1985 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 przed wymiana brak duzo oleju i palil naturalnie mnostwo plynu chlodniczego(schodzilo mi pol zbiornika wyrownawczego przez noc ) , dymil tylko po odpaleniu przez pierwsze 2min... potem gralo, pracowal tez rowno no ale cóż... ale temat w zasadzie nieaktualny, wyszarpalem blizniacza jednostke 1,6 za 1000zl i jestem w trakcie swapa, zdaje sie, ze tak trzeba bylo od poczatku dzialac , zaoszczedzilbym mnostwo czasu i pieniedzy ;-) pozdro ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincetti Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 wyszarpalem blizniacza jednostke 1,6 za 1000zl Za ILE??? za 1000zl mogę ci załatwić 2x GA16DE + montaż w cenie. Sam ostatnio wymieniałem i wiem że warto kupować tam gdzie kupowałem. Te silniki są praktycznie niezniszczalne, dlatego są tanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.