dareken Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) jeżeli kupować Subaru to Forestera XT turbo, Edytowane 7 Października 2013 przez dareken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furo Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Ja miałem Subaru i też nie byłem zadowowlny, teraz mam Żuka i jest ok, jeżeli chodzi o auta, miałem 3 Forestery wszystkie generacje poza najnowszą, Landcruisera 2 generacje, Pajero , Tiguany i inne, a jeszcze z Subaru Legacy i Impreze WRX , na podstawie tych doświadczeń żuk ma jedno z najlepszych zawieszeń, mimo tego że jest mały, jest najcichszy prz 180km/h , silnik w turbo jest bardziej płynny niż boxery, zraziłem się bo na 3 Forestery każdy był reklamowany, co najmniej 2 razy, problemy z tarczami hamulcowymi, problemy ze skrzynią i zapalające się kontrolki silnika , auto jeżdżone bardzo delikatnie.. Problemy ze stałym napędem na dotarciu do 10 tyś km, napęd po prostu bije czasami przy 120km/h masz uczucie jakby były niewyważone koła, nikt mi nie powie że jest inaczej,.. w każdym z aut tak było.. no może w najnowszym foresterze tak nie było,.. odnośnie XV ma inne zawieszenie niż forester , płyta podłogowa imprezy, jest twardy, a z silnikiem 1.6 można na spokojnie podziwiać jak mijają nas auta typu tdi czy inne , możemy się delektować napędem symetrycznym w tm czasie , oczywiście jak się ułoży inaczej będzie odciagał naszą uwagę dając efekt tzw. ,,bicia kól'' .. Jedyne co mnie w żuku obecnie troszkę denerwuje , to ,,skręcanie'' się budy , czyli trzeszczenie lekkie tyłu i z przodu na desce rozdzielczej.. w subaru ,,buda jest sztywniejsza'' kiedyś była z chromolibdenu , kiedyś kiedy drzwi nie miały ramek, od kąd drzwi dostały ramki, auto dostało także 100kg więcej.. ale nie o tym. żuk turbo ma za sztywne zawieszenie, lub po prostu nasze drogi .. chyba to drugie.. XV jest bardzo mały , z przodu jest niemal podsufitka nad głową , mnie to nie odpowiada.. za 100tyś wybrałbym NISSMO , nissmo po prostu miażdzy XV-y Znajomy kupił nowego SX4 czyli S-crossa , zamiast XV wolałbym S-crossa za 80tyś z napędem na 4 i silnikiem 1.6 który pali 5.5.. przy lekkiej jeździe .. Ale Subaru to kultowa marka ma swoje zalety ale ma też i wady , jak wszystko z resztą Żuk turbo więcej pali ale można turbo nabyć w cenie 20tyś niższej od XV i dopiero po 60tyś zrówna się cena , czyli można kupić Żuka i trochę pobawić się turbiną, odczuwalne przyspieszenie jest porównywalne z Imprezą WRX. Żuk turbo jest niemal identyczny jak Impreza WRX za 150tyś, w moim odczuciu dla tego go kupiłem , hamulce w WRX też nie są najlepsze dopiero STI daje radę ale to już 200tyś .. no ja nie mam takiego doświadczenia jak Ty to na pewno. To mój pierwszy nowy samochód (oprócz tego w rodzinie było już parę nówek) i od razu po kupnie nie było z nimi żadnych problemów. Juka mam 3 miechy i jadę 3 raz do serwisu. Na co dzień jeżdżę 10 letnią Pandą i jest ciszej niż w nowym Juku (nie mówię o pracy silnika;). Jukiem jeździ żona i też już nie daje rady. Cały czas coś trzeszczy.] Ale swoim postem trochę mnie uspokoiłeś Trzeba przyznać Jukowi jedno. Mam wersję190km i jest bardzo cichy (silnik) nawet przy wysokich prędkościach i do tego moc ma niesamowitą! Edytowane 7 Października 2013 przez furo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) żuk turbo zwany ropuchą ma twarde zawieszenie, gdybyś do Pandy dał tak twarde sprężyny zapene karoseria skręciłaby się tak ,że nie otworzyłyby się drzwi, to jest poprostu praca karoserji, niebawem będę wytłumiać bagażnik w żuku profesjonalnymi matami to zrobię relację gdzie co podłożyć aby te plastiki z tyłu wyciszyć.. W każdym aucie z utwardzonym zawieszeniem powinny być tzw, spinacze kielichów czyli rozpórki, ale z tyłu załatwia to powierzchnię bagażnika, .. Edytowane 7 Października 2013 przez dareken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furo Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 (edytowane) żuk turbo zwany ropuchą ma twarde zawieszenie, gdybyś do Pandy dał tak twarde sprężyny zapene karoseria skręciłaby się tak ,że nie otworzyłyby się drzwi, to jest poprostu praca karoserji, niebawem będę wytłumiać bagażnik w żuku profesjonalnymi matami to zrobię relację gdzie co podłożyć aby te plastiki z tyłu wyciszyć.. W każdym aucie z utwardzonym zawieszeniem powinny być tzw, spinacze kielichów czyli rozpórki, ale z tyłu załatwia to powierzchnię bagażnika, .. 72266072.jpgsilikon01.jpg 1477728462do2.jpg241. Ten Juke z TVN Turbo ma wszystko tak jak mój. Czyli klapa w bagażniku wygląda jak wyprodukowana przez wietnamczyków z jakiś odpadów. Porażka na całej linii. Edytowane 8 Października 2013 przez furo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 (edytowane) Żuk jest w pełni robiony w Wielkiej Brytanii, wczoraj jeździłem dżukiem 4WD i nic kompletnie nie trzeszczy , na jeździe próbnej miałem okazję przejachać się Nissmo, słychać wydech i czuć lepsze odpychanie wykonanie Nissamo rewelacja , jak w Bentleyu Nissmo także 4WD automat i nic nie trzeszczało, z ciekawości chciałem zobaczyć czy coś trzeszczy.. Ja bym auta ,made in Japan , nie kupił promieniowanie w Tokyo jest 7 razy wyższe niż w Czarnobylu , ostatnio z Nimiec wycofano partię Mazdy która nie przeszła testów celnych na promieniowanie , po wybuchu w Fukushimie w 2011 roku , wiele fabryk japońskich musiało zniszczyć wyprodukowane dobra bo były napromieniowane, ps, pewnie te Mazdy z Niemiec poszły do Polski bo była promocja ze 120tyś na 80tyś )) jak idziesz kupić coś Made in Japan weź ze sobą Geigera .... Subaru pełne Made in Japan.. ciekawe jaka jest promocja ! Subaru XV super promocja versja radio-activ ! tylko do końca roku ! Edytowane 11 Października 2013 przez dareken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furo Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Żuk jest w pełni robiony w Wielkiej Brytanii, wczoraj jeździłem dżukiem 4WD i nic kompletnie nie trzeszczy , na jeździe próbnej miałem okazję przejachać się Nissmo, słychać wydech i czuć lepsze odpychanie wykonanie Nissamo rewelacja , jak w Bentleyu Nissmo także 4WD automat i nic nie trzeszczało, z ciekawości chciałem zobaczyć czy coś trzeszczy.. Ja bym auta ,made in Japan , nie kupił promieniowanie w Tokyo jest 7 razy wyższe niż w Czarnobylu , ostatnio z Nimiec wycofano partię Mazdy która nie przeszła testów celnych na promieniowanie , po wybuchu w Fukushimie w 2011 roku , wiele fabryk japońskich musiało zniszczyć wyprodukowane dobra bo były napromieniowane, ps, pewnie te Mazdy z Niemiec poszły do Polski bo była promocja ze 120tyś na 80tyś )) jak idziesz kupić coś Made in Japan weź ze sobą Geigera .... Subaru pełne Made in Japan.. ciekawe jaka jest promocja ! Subaru XV super promocja versja radio-activ ! tylko do końca roku ! zapraszam na przejażdżkę moim. Trzeszczy nawet jak wiedziesz na studzienkę kanalizacyjna. Nie mam Nismo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nnemrod Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Wrącę i ja swe trzy grosze do tej ożywionej dyskusji o trzaskach. Pialiśmy o tym w ubiegłych latach na tym forum . Ja też miałem problem z skrzypieniem w okolicy przedniej szyby ale w serwisie szybciutko i bez problemów usunęli problem skrzypienia szyby w kontakcie z plastykiem obudowy. ( trochę im w tym pomogłem wskazując przyczynę )O problemie zapomniałem i mam cichutko jak makiem zasiał. Niedługo po 3 latach wymienię Juke na nówkę i też na ten 190 konny model 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furo Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 (edytowane) Wrącę i ja swe trzy grosze do tej ożywionej dyskusji o trzaskach. Pialiśmy o tym w ubiegłych latach na tym forum . Ja też miałem problem z skrzypieniem w okolicy przedniej szyby ale w serwisie szybciutko i bez problemów usunęli problem skrzypienia szyby w kontakcie z plastykiem obudowy. ( trochę im w tym pomogłem wskazując przyczynę )O problemie zapomniałem i mam cichutko jak makiem zasiał. Niedługo po 3 latach wymienię Juke na nówkę i też na ten 190 konny model 4x4 tylko moje trzaski są z bagażnika:( masz jakiś pomysł? Oczywiście wyrzuciłem wszystko co mogło stukać. Łącznie z klapą, lewarkiem, trójkątem itp. Zostało tylko koło. W mojej opinii to coś przy zamku. Za tydzień w czwartek oddaję Juka (byłem już z tym w serwisie, przez 3 godziny nie potrafili tego usunąć). Mam nadzieję, że w 2 dnia to znajdą. No ja bym go już nie kupił ponownie. Ma bardzo mało miejsca w środku. Mam 184 cm i ledwo się mieszczę za kierownicą. Edytowane 11 Października 2013 przez furo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 tylko moje trzaski są z bagażnika:( masz jakiś pomysł? Oczywiście wyrzuciłem wszystko co mogło stukać. Łącznie z klapą, lewarkiem, trójkątem itp. Zostało tylko koło. W mojej opinii to coś przy zamku. Za tydzień w czwartek oddaję Juka (byłem już z tym w serwisie, przez 3 godziny nie potrafili tego usunąć). Mam nadzieję, że w 2 dnia to znajdą. No ja bym go już nie kupił ponownie. Ma bardzo mało miejsca w środku. Mam 184 cm i ledwo się mieszczę za kierownicą. Ja tu się z toba nie zgodze ja mam 191cm i jakos nie nazekam na brak miejsca no fakt autem jezdzimy sporadycznie w 3 osoby ale nikt sie nie skarzy by było malo miejsca. Co do skrzypienie to ja mam takom mała teorie zwiazana z tylna klapa iz to ona jest za malo dociagnięta, wiec na twoim miejscu wysmarował bym uszczelke gumowa jakimś silikonem grubo i sie przejechał czy dalej bedzie skrzypiec jak nie to silikon umyc i oddac zeby dociagli zamek klapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nnemrod Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Dzień dobry, na 90 proc. jestem zdecydowany, by kupić Juka, ale trudno mi wybrać model. Najchętniej bym wziął teknę 190 KM 4x4, ale trochę drogawa - prawie 100k, a za 110k jest już subaru XV. Silnik wystarczyłby mi 1,6, ale w tych silnikach nie ma 4x4, a zimy ostatnio coraz dłuższe Pytania mam takie. 1. Mieszkam przy parku, gdzie prawie nie odśnieżają, czy wersja bez 4x4 mnie nie rozczaruje? (Teraz mam toyotę rav4 4x4) 2. Czy 1,6 w automacie dużo gorzej przyspiesza niż manual? 3. Czy jednak spiąć się i wziąć 190KM 4x4 4. No a wtedy, czy nie lepiej dołożyć dychę na subaru XV? Wiem, że rorzut niezdecyowania spory, ale kto go nie ma przy kupnie nowego samochodu? Pozdrawiam wszystkich uczestników Forum. Piotrek Witam ! O ile nie dokonałeś jeszcze wyboru to polecam odcinek "Zakup kontrolowany " nr 241 , który właśnie przed chwilą oglądałem w internecie. Auto kupował jegomość raczej bardzo słusznej postury . Nie podobał mu się biały kolor . Pomimo tego widać było zarówno u prowadzącego jak i u niego autentyczny zachwyt autem , wyglądem , jazdą czy zrywnością.Tą reakcję radości tylko wykazali przy tym aucie .Pozostałe trzy oglądane były dla nich nudne. Wybrał co prawda bez entuzjazmu dla żony toporne Subaru XV ale tylko dlatego , że miał ładny kolor i siedziało mu się z tyłu trochę wygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Wybrał co prawda bez entuzjazmu dla żony toporne Subaru XV ale tylko dlatego , że miał ładny kolor i siedziało mu się z tyłu trochę wygodnie. Mały OT Każdy przezorny facet wie, że tył w aucie musi być baaardzo wygodny Dlatego ja przeklinam 3 drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.