zapas6 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Witam szanownych kolegów , potrzebuje informacji na temat stukających zaworów podczas jazdy.Od początku - mechanik wymieniał łańcuch rozrządu ( stary łańcuch był luźny i zerwał prowadnicę ) przy okazji wymienione były uszczelniacze i planowana głowica.po złożeniu podczas przyśpieszania i zwalniania słychać stukanie zaworów.Czy ustawia się zapłon i ewentualnie jak?Co może być przyczyną stukania zaworów poza zapłonem.Czy wymiana klawiatury coś pomoże? ( sugestia mechanika ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haczepsu Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 MOŻE U CIEBIE JEST TO SAMO CO UMNIE CZYLI padly REGULATORY LUZU ZAWORÓW ALE WYMIANA ICH NA NOWE TO JEST MAJĄTEK JEDEN KOSZTUJE OKOŁO 300 ZŁ. A U MNIE JEST ICH 12 , MOŻESZ spróbować je reanimować , jak masz opisane pod postem o padniętym silniku . Czy u ciebie klepie zawsze czy czasami , u mnie po odpaleniu raz chodzi idealnie nic nie słychać a czasami klepie i jak jade i na wolnych obrotach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapas6 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Dzieki za uwagi ale zawory stukają przy dodawaniu i odejmowaniu gazu wczasie jazdy , na postoju jest cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapas6 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 nie stukają przy jeździe ze stalą prędkością i na wolnych obrotach stykają przy przyśpieszaniu i zwalnianiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Zmień mechanika.Zmierz ciśnienie na tłokach,sprawdzć ustawienie zapłonu lampą stroboskopową. Przyczyn może być kilka np. żle złożony rozrząd,przestawiony zapłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 2.4 jest kolizyjny przy złym ustawieniu rozrządu tłoki spotkają się z zaworami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapas6 Opublikowano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 ok dzieki za podpowidzi ale jakby źle był ustawiony rozrząd to mamy dodatkowe skutki nie równa praca , problem z odpaleniem a u mnie ładnie odpala silnik, na wolnych obrotach i równo chodzi Witam i dziekuje za podpowiedzi sytuacja się wyjaśniła Obecnie poszukuje silnika 2.4 benzyna uczciwego. mael do mnie zapas6@poczta.onet.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapas6 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Prawdopodobnie jest luz na tulejkach łaczących tłok z resztą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Odradziłbym kupowanie "uczciwego silnika" Zrób remont tego co masz ,bedziesz pewny ze masz dobry.Ja kiedyś sie skusiłem i przejechałem 22 tys i remont musiałem robić albo znowu ryzykować i kupowac kolejny silnik. Jak zrobisz remont to napewno przejedziesz 200 tys. decyzja nalezy do ciebie. Ja kupiłem tłoki IC ze sworzniami komplet za 42 złote.komplet pierscieni za 190,remont głowicy 450,uszczelka pod głowice 65,rozrzad 400 olej 65 filtr 18 i własna praca a i uszczelniaze na wał cos kolo 60 dych komplet.uszczelka wydechu 24 i dolotu 12,tubka silkonu 12 I wiesz co masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.