Gość radzio123 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Witam! Przed kilkoma dniami wymieniałem uszczelkę pod głowicą w primerze p10 mojego dziadka, głowica była robiona, planowana i kupiona nowa uszczelka, jednak przy dokręcaniu urwała mi się jedna szpilka, siedzi w bloku ok 1,5cm, chyba nie dam rady wykręcić. Czy bez jednej szpilki wydmucha mi uszczelkę? Uszczelka 3 karbowa. Szpilka 4 licząc od rozrzadu z przodu silnika. Proszę o podpowiedz! Zapomniałem dodać że to silnik 2.0 d 55kw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 no kolego lepiej to zrobić jak należy bo głowica niebędzie przylegać całą powierzchnią, na punktuj, nawierć (możesz lewym wiertłem może się wykręci) i później wykręcić wykrętakiem a jak wystaje szpilka to spróbuj przyspawać śrubę i łatwo wykręcisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Dość głęboko ale nawiercić małym wiertłem głowicę do połowy w ciepłą wodę po ogrzaniu otwór zamrozić następnie wykrętak i wykręcamy palcami . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzio123 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Śruba siedzi w bloku 1,5 cm co najmniej jest od krawędzi głowicy... A jak dociągałem już raz uszczelkę i ściągnę głowicę czy nadaje się dalej do założenia? jak to jest?? Ile razy można powtarzać te czynność? Ona jest metalowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Uszczelka jest jednorazowa, słuchaj siedze w tym i nieraz jedna szpilka wywineła numer czy wyrwało gwint w bloku i silniki jeżdżą do dziś, jeździj do póki nie spluje, to nie jest takie proste, szpilki to śruby 8.8 i 10.9 czym to koledzy chcą rozwiercić?? wiertłem za 5zł?? ile tych wierteł 40 i wiertarka stołowa dokręcona na bloku chyba.... brednia, jedynie to jak coś wkrętakiem udarowym to pójdzie, a ty radzio jeżdzij dotąd aż uszczelki nie spluje, ten silnik nie jest wysilony, jak dobrze złożyłeś to da rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Wiertła nie muszą być wyjątkowe wystarcza takie http://allegro.pl/beta-zestaw-komplet-wiertel-wiertla-szlif-1-13-412-i3540784247.html A co do wiertarki to też zwykła polska stołowa do tego azot po 2,50zł/L {znam dostawce tylko swoje termosy} . Faktem jest że raz zgnieciona uszczelka może trzymać ale i może nie trzymać ene due rike fake torba borba......... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzio123 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Mam dalej problem! Złożyłem silnik wszystko ekstra, jednak mam chyba jakis problem z elektryką. Nie rozłącza mi przekaźnik grzania świec, grzeje je do bólu aż się kopci, ale nie jest to problem przekaźnika ponieważ nie załącza mi też wentylatora na chłodnicy stąd silnik się przegrzewał. Czujnik temperatury jest sprawny. Nie wiem już czy gdzieś masy nie ma. Sprawdzałem wszędzie i już głupieje. Macie jakieś rady.. P.S Szpilkę wykręciłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.