piotrkowi70 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 przy zimnym silniku wskaznik temp. pokazuje maxa. Podczas jazdy po pewnym czasie (najpierw wskazówka skacze ) wszystko wraca do normy. Czy ktoś spotkał taki problem.[P11,2.0 16V, 1999] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Sprawdź termostat, może się zablokował i do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrkowi70 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Sprawdź termostat, może się zablokował i do wymiany. napewno nie, ponieważ temperatura jest normalna,jeżdzę tak już pół roku,myślę że to czujnik. problem pojawił się po wizycie w warsztacie(wymiana alternatora) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoidberg Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Ale podczas jazdy silnik w jakimś tam stopniu jest chłodzony przez opływ powietrza, więc termostat może być zepsuty. Ostatnio w Golfie II kolegi na postoju wywalało płyn chłodniczy, a w trakcie jazdy w miarę normalna temperatura była. Okazało się, ze termostat był zepsuty, bo ledwo co się otwierał i przewód do wtyczki wentylatora na chłodnicy utlenił się i nie łączył, więc to też warto sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrkowi70 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Ale podczas jazdy silnik w jakimś tam stopniu jest chłodzony przez opływ powietrza, więc termostat może być zepsuty. Ostatnio w Golfie II kolegi na postoju wywalało płyn chłodniczy, a w trakcie jazdy w miarę normalna temperatura była. Okazało się, ze termostat był zepsuty, bo ledwo co się otwierał i przewód do wtyczki wentylatora na chłodnicy utlenił się i nie łączył, więc to też warto sprawdzić. ale nawet jak stoi zimny przekręcam kluczyk i pokazuje na wyłączonym silnku wskazówka powyżej skali max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Zimne luty w zegarach. Miałem to samo. Gdzieś na forum są o tym tematy. Operacja u elektryka kosztowała 90 zł i 45min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 ale nawet jak stoi zimny przekręcam kluczyk i pokazuje na wyłączonym silnku wskazówka powyżej skali max. Bo w tych silnikach są dwa czujniki temperatury: jeden daje sygnał na zegary a drugi do komputera. Widocznie masz uszkodzony tylko ten pierwszy. Albo jak pisał kolega powyżej zimne luty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.