Gość tomi900 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Witam mam mały problem z moją primerą 1997 r 2.0 TD na biegu jałowym obroty silnika utrzymuja się na 1300 obrotów . Auto jezdzi normalnie i podczas jazdy nic sie nie dzieje. Czy moze mi ktoś napisaćczym to może być spowodowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Miałes cos ustawiane w pompie?( chodzi o nastawnik dawki paliwa) Grzebał ktoś przy samochodzie?Od kiedy to się zaczeło i czy były jakies szczególne warunki wystapienia tego objawu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi900 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Miałes cos ustawiane w pompie?( chodzi o nastawnik dawki paliwa) Grzebał ktoś przy samochodzie? Od kiedy to się zaczeło i czy były jakies szczególne warunki wystapienia tego objawu? Auto jezdziło normalnie we wtorek rano jak odpaliłem wszystko było OK Zrobiłem z 40 KM i jak zatrzymałem sie na skrzyżowaniu to obroty juz były 1300 w tamtym roku był zmieniany tylko czujnik położenia wału a w zeszłym tygodniu była wymian oleju i wszystkich filtrów przy pompie nikt nic nie robił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Najprawdopodobniej masz zatarty suwak na pompie.Tu masz opis tego:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-wp11-td-gasnie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/?fromsearch=1Jedyne co pierw to rozebrać i go docierać lub na początek dolewć oleju 2T do paliwa w proporcji 0.5 L na 20 l ON( tak optymalnie)Może być normlany silnikowy olej lub Mixol(tyle że mixol robi nagary) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi900 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Najprawdopodobniej masz zatarty suwak na pompie. Tu masz opis tego: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-wp11-td-gasnie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/?fromsearch=1 Jedyne co pierw to rozebrać i go docierać lub na początek dolewć oleju 2T do paliwa w proporcji 0.5 L na 20 l ON( tak optymalnie) Może być normlany silnikowy olej lub Mixol(tyle że mixol robi nagary) Dzieki za info Auto pojechało do mechanika wiec zobaczymy co powie . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 MEchanik obstawiam że powie żeby rozbierać pompę.Mówię Ci że pierw dolej oleju i tak pojeździj z 200 km.Jak nie da nic to wtedy jedź żeby Ci zdjął nastawnik i docieraj ten suwak energicznie przez 15 minut.A po niech go załozyi ustawi dawkę paliwa. na poziomie 3.8-4.2 mg i gitara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.