Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

POJEDYNEK: 350KM 370Z Vs Coobcia 290KM 350Z


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dowód na to że mody w 350Z przynoszą efekty:

http://www.youtube.com/watch?v=8OaEmTZr5CU&feature=youtu.be

 

Dodam jeszcze że przy tej próbie 350Z było doważone 55kg - operatorem kamery i a operatorowi co siedział za fajerą dopiero za drugim razem wszedł III bieg :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy zastosowac kurację odchudzającą zecie i już bedzie lepiej.

czuć ciężar tego auta, osobiscie zostawilem sobie to na przyszly sezon aby zejsc ponizej 1400kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby Coobcio masz rację, ale...

 

Jak to napisał hot_rider na innym forum :)

 

"bawienie się w silniku NA jest
1.nieopłacalne
2.nieopłacalne
3.nakład kasy nie równy przyrostom"

 

Sam wiesz ile włożyłeś kasy w swoje auto, a ugrałeś "zaledwie" powrót do serii :)

Jakby ktoś miał dać komuś auto do zrobienia takich rzeczy jak Ty masz u siebie to lepiej dopłacić trochę kasy i wpakować turbo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jakbysmy chcieli odciazyc fury to jak ktos ma dane co do wagi elementow to by podrzucil lie waza fotele, klapa, rupecie z bagaznika i opcjonalnie szyby Bo mi sie zdaje ze po wymianie ich na lekka wersje 100kg by sie ugralo i mysle ze tansze by to bylo od podnoszenia mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam marudzicie, w swojej zetce ugrałem hmmm z 264KM dobiłem do 291KM to będzie jakieś 25KM, dzięki temu od zera do 180km/h idzie równo z 348Konnym 370Z :)

W stosunku to lekko dłubanej 50-tki niebawem zamieszczę filma jaka jest różnica :D

Dodam że mała nie jest :)

 

Po torze poznań, na którego wybieram się w ten weekend, zmieniam wałki rozrządu, stroję i zamieszczę stosowny opisik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Kolektory Stillena to koszt ok 2800-3000zł z zakupem i sprowadzeniem ze stanów + montaż

- Y-pipe nowy megan racing trzeba liczyć ok. 900zł chyba ze coś na wzór w polsce wystrugać

- Obróbka kolektora ssącego jego dolnej połówki ok. 350zł + wymiana

- Strojenie z modem przepływomierza 2200zł

 

To jest obecnie najtańszy i sprawdzony pakiet na podniesienie mocy w zetce, wiele zetek widziałem z bardzo drogimi markowymi wydechami i dolotami a w cenie powyżej wymienionego a przyrosty były na poziomie od -10KM do +2,6KM a za tą cenę można mieć + 25 :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wcześniej :) Na szybko licząc mamy 6,5k przy założeniu, że wszystko robi się samemu, tak jak Ty :P oddając do warsztatu koszt rośnie znacznie :)

Relacja ceny do przyrostu mocy jest nie najlepsza :D lepiej odłożyć drugie tyle i zapakować turbo :)
Ew Coobcio jeszcze oem katy wyrzucić i zastąpić sportowymi, ew całkiem wyrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak jak pisałem wcześniej  :) Na szybko licząc mamy 6,5k przy założeniu, że wszystko robi się samemu, tak jak Ty  :P oddając do warsztatu koszt rośnie znacznie  :)

Relacja ceny do przyrostu mocy jest nie najlepsza  :D lepiej odłożyć drugie tyle i zapakować turbo  :)
Ew Coobcio jeszcze oem katy wyrzucić i zastąpić sportowymi, ew całkiem wyrzucić.

 

 

No tyle wyszło by mieć oficjalnie najszybszą nie doładowaną 350Z w naszym kraju :)

 

Ps. U mnie katy są całkowicie wywalone a w ich miejsca są wrzucone rurki fi 50mm.

 

Poprzeczkę trzeba podnosić i łoić wszystkie wolnossące 370Z tak więc teraz chciałbym przetestować wałeczki rozrządu, takie w sumie maks co można zapodać pod seryjną sprężynę zaworową - ciekawe co to będzie no i fajnie by było żeby doładowane 350-tki opitalać na ćwiartkę bo z rolki to N/A jest bez szans :P

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mówimy o tym co zrobił sam Coobcio, to liczmy jednak bez robocizny. Wiadomo nie każdy potrafi itd itp, ale jeżeli za kwotę 6,5k jest przyrost 25 km, to wolałbym dozbierać do 12k (w tyle spokojnie się zamkniesz) i mieć przyrost o wiele więcej niż 50 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

realnie koszt zalożenia wystrojenia i oddania właścicielowi auta gotowego do jazdy z zestawem bi turbo to przedział 20  

 25 tys zł 

mnie to kosztowalo 12 tyś a robiłem wszystko we własnym garażu i skożystałem z najtańszych turbin dostepnych na rynku 

300zł sztuka ale nie jest tak że już sie nie dokłada ciągle coś trzeba usprawniać bo pewne żeczy wychodzą w trakcie eksploatacji 

np pompa paliwa  a ostatnio sprzęgło które przy momęcie w okolicach 600nm  musi być wielotarczowe  to orginalne sie spala i nie jest wstanie na 6 biegu przekazać momętu na koła 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...