sq9mcs Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Wymieniał już ktoś płyn układu wspomagania samodzielnie?? Temperatury coraz niższe i okazało się że płyn w moim Pathie wymaga wymiany. Pogrzebałem w serwisówce ale ona milczy chociaż pompa rozłożona jest na części pierwsze. Jako takowych korków do spuszczania nie ma więc podejrzewam że trzeba wymienić płyn jak w skrzyni automatycznej na zasadzie przetoczenia. Wskazówki mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Płyn wspomagania praktycznie wymienia się wszędzie tak samo. Już kiedyś dawałem plik na forum.... O proszę w tym dziale go masz. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81726-n16-wymiana-plynu-wspomagania-kierownicy/ post #17-y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo_ Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Po czym właściwie poznać, że płyn wspomagania nadaje się do wymiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Jest o wiele ciemniejszy niz być powinien. Czasami jest o wiele gęściejszy, a w pompie pozostaje "błoto i szlam". Ostatnio w X-Tailu kolega połamał łopatki w pompie wspomagania. Płyn był ciut ciemniejszy niż nowy i gęściejszy, a w pompie bagno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Dzięki za link lektura bardzo ciekawa i na pewno z niej skorzystam. Co do rozpoznania zużytego oleju, poza barwą konsystencją i zapachem to jeszcze w niższych temperaturach pompa daje znać że jest jej ciężko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Panowie dopne sie do tematu bo tez mam zamiar wymienic u siebie R51, mam tylko 2 pytania: po pierwsze czy mogę wymienic na dexrona III i czy 2 litry wystarcza ? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Panowie dopne sie do tematu bo tez mam zamiar wymienic u siebie R51, mam tylko 2 pytania: po pierwsze czy mogę wymienic na dexrona III i czy 2 litry wystarcza ? Dzięki Mam wolną chwilkę, to znalazłem takie informacje. Płynu wchodzi 2l, w/g instrukcji -- płyn Nissan PSF lub odpowiednik. W innym źródle znalazłem np. -- Układ kierowniczy: Valvoline MaxLife ATF ilość: 2 litry Teraz tylko sprawdź jakie parametry ma np. ten Valvoline http://www.valvolinepolska.pl/pr,56,maxlife_atf.html i porównaj z innymi produktami-inne marki. KLUBOWE SMYCZE http://forum.nissank...ie/#entry964551 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Ja wlałem Multi ATF Motula. Weszło w sumie 2.2L trochę spuściłem aby przepłukać układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zastanawiam sie tylko nad DEXRONem albo MULTI ATFem choc ten multi atf jest troche drozszy,w ksiazce mam napisane Plyn PSF z odnosnikem (*),a w odnosniku napisane Dexron III. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.