sq9mcs Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Wymieniał już ktoś płyn układu wspomagania samodzielnie?? Temperatury coraz niższe i okazało się że płyn w moim Pathie wymaga wymiany. Pogrzebałem w serwisówce ale ona milczy chociaż pompa rozłożona jest na części pierwsze. Jako takowych korków do spuszczania nie ma więc podejrzewam że trzeba wymienić płyn jak w skrzyni automatycznej na zasadzie przetoczenia. Wskazówki mile widziane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Płyn wspomagania praktycznie wymienia się wszędzie tak samo. Już kiedyś dawałem plik na forum.... O proszę w tym dziale go masz. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81726-n16-wymiana-plynu-wspomagania-kierownicy/ post #17-y. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bravo_ Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Po czym właściwie poznać, że płyn wspomagania nadaje się do wymiany ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Jest o wiele ciemniejszy niz być powinien. Czasami jest o wiele gęściejszy, a w pompie pozostaje "błoto i szlam". Ostatnio w X-Tailu kolega połamał łopatki w pompie wspomagania. Płyn był ciut ciemniejszy niż nowy i gęściejszy, a w pompie bagno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq9mcs Posted October 6, 2013 Author Share Posted October 6, 2013 Dzięki za link lektura bardzo ciekawa i na pewno z niej skorzystam. Co do rozpoznania zużytego oleju, poza barwą konsystencją i zapachem to jeszcze w niższych temperaturach pompa daje znać że jest jej ciężko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coyote024 Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Panowie dopne sie do tematu bo tez mam zamiar wymienic u siebie R51, mam tylko 2 pytania: po pierwsze czy mogę wymienic na dexrona III i czy 2 litry wystarcza ? Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Panowie dopne sie do tematu bo tez mam zamiar wymienic u siebie R51, mam tylko 2 pytania: po pierwsze czy mogę wymienic na dexrona III i czy 2 litry wystarcza ? Dzięki Mam wolną chwilkę, to znalazłem takie informacje. Płynu wchodzi 2l, w/g instrukcji -- płyn Nissan PSF lub odpowiednik. W innym źródle znalazłem np. -- Układ kierowniczy: Valvoline MaxLife ATF ilość: 2 litry Teraz tylko sprawdź jakie parametry ma np. ten Valvoline http://www.valvolinepolska.pl/pr,56,maxlife_atf.html i porównaj z innymi produktami-inne marki. KLUBOWE SMYCZE http://forum.nissank...ie/#entry964551 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq9mcs Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 Ja wlałem Multi ATF Motula. Weszło w sumie 2.2L trochę spuściłem aby przepłukać układ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coyote024 Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Zastanawiam sie tylko nad DEXRONem albo MULTI ATFem choc ten multi atf jest troche drozszy,w ksiazce mam napisane Plyn PSF z odnosnikem (*),a w odnosniku napisane Dexron III. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.