Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

p11 144 jakie maksymalne obroty?


smu1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie dotyczace maksymalnych obrotow silnika...mam primere r2000 2.0 16v 140 kucy w automacie-predkosc maksymalna 180km/h nie chce wejsc powyzej 5000rpm??? na "luzie" na postoju dodam gazu silnik kreci sie w pelnym zakresie obrotow,na tiptroniku tez jest inaczej alw w automacie nie chce dalej isc...to normalne? dodam ze kupilem auto z uszkodzonym łancuchem-wymienilem łancuch,napinacz,silnik zostal wyczyszczony nowy olej,filtry,paski...mam przebieg 110.000 mil(176.000km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie wiem ze powinno byc o niebo lepiej ale dalej sie nie rozbuja...panewki? no mam opony 215/50 r16 ale co z tymi obrotami?czemu nie wyzej?


u mnie idzie do ok. 6,800  = 215km/h

a widze ze masz taka sama jak ja cvt z ciekawosci jakie masz spalanie na pb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kick down nie chce wejść pod odcinkę? Od 0-180 nie chce przekroczyć 5tyś?  Ja co prawda w WP11 miałem 4 biegowy automat ale problemów żadnych nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadna odcinka!! przy kick down idzie jak na automat calkiem niezle ale nie ma mowy zeby do odcinki...vmax 180 i koniec...mam 6 stopniowa cvt sama zmienia bieg przy 2500 rpm no jezeli zrobie kickdown to powiedzmy ze na nizszych biegach pokreci sie do 3500 4000 rpm i zmieni bieg ale to tylko na niskich biegach...

Edytowane przez smu1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to wersja na japoński rynek z ogranicznikiem 180km :)

 

Przy kick down też max 5tys?

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg w milach bo to anglik z tego co wiem to w 2000r skladali je na wyspach...aczkolwiek zamawiajac czesci do niego,łancuch i napinacz mialem problem zeby kupic dealer nissan sprowadzal z japoni oryginalne...przy kickdown nie mam mozliwosci tak jak w manualu "przeciagnac" go do odcinki...zmieni bieg na wyzszy przy granicy obrotow danej dla danego biegu i juz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie Primery składane były na wyspach. Na luzie przy ilu odcina? Chcę wyjaśnić jedną kwestie kick down: uderzasz mocno dwa razy w pedał gazu przy czym za drugim razem noga zostaje w podłodze? (Strasznie dziwi mnie to że Primerka nie chce wejść wyżej niż te 5tys)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to sie niezrozumielismy:D mój bład...a w automacie tak sie da zrobic???  :dribble: jesli tak to nie wiedzialem(to moj pierszy automat!)...juz mnie nosi zeby isc sprawdzic... :devil:


na luzie odcina przy ok 6800...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim WP11 4 biegowym był przycisk sport,  zima i neutral. Gdy robiłem to co powyżej zapalała się kontrolka sport, która gasła po odpuszczeniu gazu.

 

A jak zmieniasz biegi tiptroniciem to przy ilu odcina?

 

Jazdy automatem bez tiptronica czy też łopatek trzeba się nauczyć. To ty jesteś Panem i ty decydujesz jak skrzynia będzie zmieniać przełożenia pedałem gazu... Trzymasz dłużnej przełącza później, muskasz pedał przełącza przy niskich obrotach.

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie bylem sprawdzic kickdown :devil:  5000rpm i koniec...nie idzie najzwyczajniej w swiecie powyzej...tak jak by mial blokade jakas....dodam ze auto stalo jakies 2 msce zanim je kupilem ja zrobilem nim 2000km od kiedy kupilem...mozliwe ze taki muł poprostu? chociaz nie chce mi sie wierzyc...mialem wczesniej almere 1.8 manual no hulała jak ta lala...troche jestem zawiedziony ale wiem ze to gdzies wina czegos a nie ze takie auto...w tiptroniku normalnie...ale tak samo vmax 180kmh...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro w tiptronicu ciągnie do odcinki ale nadal max to 180km coś musi być na rzeczy z tą Japonią :) tylko, że tam to SR20VE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczyć na kompie czy coś nie słychać. Ja bym pojechał na rolki aby bezpiecznie sprawdzić czy naprawdę nie chce przekroczyć tych magicznych 180km/h

 

Jakby były panewki to by stukało w silniku.

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tu na wyspach to troche chyba ciezko znalezc rolki,przynajmniej niewiem gdzie cos takiego maja...ale ok,komputer jest czysciutki,sprawdzalem po wymianie łancucha z napinaczem-zadnych bledow..no jeszcze jedno mnie meczy-mam z przodu opony 205/50 r16 a z tyłu 215/50 r16 czy to mozliwe zeby tak przeklamywalo predkosciomierz???


z tymi panewkami to nie chce podwazac ale mialem wczesniej n16 1.8 2000r wersja jeszcze skladana w japonii i wlasnie mialem panewki do wymiany,objaw?: obroty falowały powyzej 5000rpm jak chcialy,nie bylo słychac zadnych stuków,wymienilem panewki i gitara..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony nie powinny stanowić problemu. W WP11 miałem 205/55/16 z przodu a 225/45/16 z tyłu i było ok. Musiałyby przekłamywać conajmniej 40km/h a chyba nie  miałeś uczucia, że pędzisz 220km/h :)

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra nie bede wiecej meczył po pózno jest :)....jak cos sie wyjasni to dam znac...dzieki wielkie.pozdrawiam z deszczem kapiacej wyspy  :whistle:


co do uczucia predkosci to sam nie wiem jakos nie czuje tego wozu jak jade 130km/h do pracy to sie czuje jakbym jechal 90km/h.....takie wrazenie dziwne wiec jak jechalem 180km/h bylo to dosc szybko jak dla mnie to moglo byc pod 200km/h ale napewno nie 220km/h :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadna odcinka!! przy kick down idzie jak na automat calkiem niezle ale nie ma mowy zeby do odcinki...vmax 180 i koniec...mam 6 stopniowa cvt sama zmienia bieg przy 2500 rpm no jezeli zrobie kickdown to powiedzmy ze na nizszych biegach pokreci sie do 3500 4000 rpm i zmieni bieg ale to tylko na niskich biegach...

 

jeśli masz CVT to o jakich biegach ty piszesz?? tam nie ma przełożeń które mogły by się przełączać, wszystko odbywa się płynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne jasne ale widzisz co sie dzieje po obrotomierzu....o to mi chodzilo....wczoraj juz go przycisnalem jak wracalem z pracy w nocy pusto i cicho na drodze wiec podkrecil sie do 5600rpm 190kmh wiecej juz nie pedzilem ale cos mi sie mocno wydaje ze poprostu taki zamulony był...moze Pani woziła tym dzieci do szkoły tylko...:D


Panowie odmulił sie!!!! Chyba był taki zamulony,wczoraj 200km/h obrotomierz na 6500rpm zrobilem kick down przy predkosci 140km/h i wtedy sie dopiero za***iscie bujneła nyska :D  ROZWIĄZANE!!!!!!!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...