Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Piszczący pasek od wspomagania


labs4
 Share

Recommended Posts

witam wszystkich

pomimo że pasek nowy to przy maksymalnym skręcie cholernie piszczy jakby pompa od wspomagania dostawała jakiegoś oporu

Czy spotkał się ktoś z czymś podobnym?

Link to comment
Share on other sites

Ja odkąd pamiętam tak jest. Pasek nowy, czy nie nowy, przy maksymalnym skręcie zawsze mi piszczał. No, może świeżo po wymianie był przez kilka tygodni spokój.

Link to comment
Share on other sites

U mnie też piszczy, dlatego staram się unikać kręcenia kołami do oporu. Jak gdzieś manewruję to wolę brać ostry skręt na dwa razy niż kaleczyć ucho tym jazgotem :wacko:

Edited by waldi1
Link to comment
Share on other sites

Dokładnie, też unikam skręcania kierownicy do oporu, a jak już mi się to przytrafi, to szybka kontra kilka mm i nie piszczy. Można też pasek psikać jakimś plakiem, pomaga, ale oczywiście nie na długo, więc dałem sobie z tym spokój.

Link to comment
Share on other sites

panowie a u mnie w pathu nie piszczy, o paski nie pytajcie bo nie wiem kiedy i na jakie poprzedni wł. wymieniał.

A co do srodków są specjalne spraye do pasków klinowych które mają odswieżać gume, uelastyczniać, i zapobiegać piszczeniu. Nadają się do okresowej konserwacji.

Ale jak to sie spisuje nie wiem, jeszcze nie musiałem nic robić z paskami. 

Link to comment
Share on other sites

To macie zbyt słabo napięty pasek to normalne że przy max skręcie pompa ma większe obciążenie i pasek zaczyna się ślizgać

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

OK, mam pasek świeżo napięty, nie piszczy :D tylko ciekawe jak długo :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

... mój też piszczy czyli wszystko w normie :) Jak go wymieniałem jakieś 15k temu to nie piszczał...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Panowie , wystarczy tylko zaopatrzyć się w klucze oczkowe , małą ale dobrą lampkę i poszukać na dole silnika napinaczki która odpowiada za ten problem.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Bobek, możesz coś więcej o tych napinaczkach? bo u mnie zaczęło piszczeć.... i czasami jak na szybko dodam gazu na postoju to jakby się zeslizgiwał aż światła przygasają....

P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dopadło i mnie. Paski wymieniane były razem z rozrządem. w zimie było ok. W poniedziałek pisnął sobie to go podciągnąłem. Ale przy skręcaniu dalej popiskuje. Na prostych trochę inaczej szumi, jakby był w poślizgu. Nie chciałem go mocno napinać ale chyba będę musiał po całości i z siłą dokręcić.

Pozdr

ML 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam. Dołączam się do tematu w Path.wszystkie paski mają być naciągnięte jak struna i nic nie będzie piszczalo.Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ciąg dalszy:

Pasek zaczął się rozwarstwiać, wymiana na nowy załatwiła sprawę. 

Tak że to nie wina samochodu była lecz paska. Teraz czasem piśnie jak bardzo mokry jest. Ale to bardzo rzadko się zdarza. 

Pasek ma być jak kolega wcześniej napisał, jak struna. 

Pozdrawiamy serdecznie 

Ml 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...