misiek9410 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) witam, -trochę się spieszyłem, jadę z predkością około 190km/h nagle samochód stracił moc jakbym puścił gaz ale silnik pracował, taraz kręci się max do 2300obr/min. Co może być nie tak.: -przepływomierz sprawdzony, sprawny wszystko ok (wolne obr 2.02V) -filtr paliwa i sitko w śróbie czyste Edytowane 6 Października 2013 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 a diagnostykę na spinacz może zrobisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 zapomniałem dodać - 21 czyli zawór czasu kąta wtrysku ale ten błąd mam już od dawna (przestawiona pompa o około 3stopnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Ja proponuję sprawdzić następująca rzecz. Odkręć korek oleju i sprawdź czy nie ma pod nim białego śluzu czegos jak masło. Ponadto spr czy w płynie chłodniczym nie pływają tłuste oczka. Podejrzeam że wydmuchałes uszczelkę pod głowicą, zajechałeś panewki lub od tego dmuchania cos nie tak z turbiną.Te silniki nie lubią takich prędkości.To nie nowoczesne HDI, CDTI itp.To stary poczciwy klekoczacy turbodiesel,idiotoodporny pod warunkiem dobrego obchodzenia się z nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Ciśnienia oleju nie brakuje, uszczelka moim zdaniem też cala (brak masła i tłustych oczek) Jezeli chcesz mnie obrażać to lepiej wcale nie pisz. O silnik dbam. Wszystko wymieniane na czas a ze dostał po d*pie bo musiał to uważam ze normalne np wszyscy sie chwała v-maxem i jakos silniki działają. Pali od strzała. Moim zdaniem to coś z pompą. Jest moze w niej jeszcze jedno sitko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Czy ja Ci gdzieś napisalem coś obraźliwego??Zdanie ",idiotoodporny pod warunkiem dobrego obchodzenia się z nim" oznacza charakterystykę i "technologiię" wykonania a nie że jestes idiotą i obchodzisz sie z nim źle. Ludzie trochę luzu... Ja CI podałem co może być. Jeżeli odebrałeś to jako atak na Cb to przepraszam.Jest. nawet 2.Jedno przy nastawniku a drugie pod zaworem czasu kąta wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Jak sie do nich dobrac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Po lewej stronie od nastawnika przy kroćcu masz śrubę. Odkęć ją i masz dostęp do takiego zaworka który czasem się przytyka. TO jest jedno sitko. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91545-check-engine/?hl=%2Blepszego+%2Bpaliwa&do=findComment&comment=939532Drugi jest po lewej stronie jak masz elektrozawór na pompie wtryskowej, obok są króćce co są rurki przykręcone do wtryskiwaczy, a pod tym masz taki czujnik z kablem na bity torx. Odkręcasz 2śrubki, wyciągasz ten czujnik i tam na końcu masz sitko, czyścisz to, dajesz kroplę oleju czerwonego 2T, smarujesz 2 oringi uszczelniające i składasz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Wielkie dzięki Mateusz_P11_144. Wyczysciłem sitko, odpowietrzyłem układ i wszystko gra jak ta lala Sory za ten bulwers ale mam tak że jak mój samochodzik jest chory to mi odbija... Dodatkowo dałem mu po chodzić na liqiu molly do czyszczenia wtrysków i teraz ani śladu czarnego dymu temat do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Prosze bardzo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.