Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

CD20T brak mocy


misiek9410
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

-trochę się spieszyłem, jadę z predkością około 190km/h nagle samochód stracił moc jakbym puścił gaz ale silnik pracował, taraz kręci się max do 2300obr/min. Co może być nie tak.:

-przepływomierz sprawdzony, sprawny wszystko ok (wolne obr 2.02V)

-filtr paliwa i sitko w śróbie czyste

Edytowane przez Mateusz_P11_144
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Ja proponuję sprawdzić następująca rzecz.

Odkręć korek oleju i sprawdź czy nie ma pod nim białego śluzu czegos jak masło.

Ponadto spr czy w płynie chłodniczym nie pływają tłuste oczka.

Podejrzeam że wydmuchałes uszczelkę pod głowicą, zajechałeś panewki lub

 

od tego dmuchania cos nie tak z turbiną.


Te silniki nie lubią takich prędkości.
To nie nowoczesne HDI, CDTI itp.
To stary poczciwy klekoczacy turbodiesel,idiotoodporny pod warunkiem dobrego obchodzenia się z nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienia oleju nie brakuje, uszczelka moim zdaniem też cala (brak masła i tłustych oczek)

Jezeli chcesz mnie obrażać to lepiej wcale nie pisz. O silnik dbam. Wszystko wymieniane na czas a ze dostał po d*pie bo musiał to uważam ze normalne np wszyscy sie chwała v-maxem i jakos silniki działają. Pali od strzała. Moim zdaniem to coś z pompą. Jest moze w niej jeszcze jedno sitko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Czy ja Ci gdzieś napisalem coś obraźliwego??
Zdanie ",idiotoodporny pod warunkiem dobrego obchodzenia się z nim" oznacza charakterystykę i "technologiię" wykonania a nie że jestes idiotą i obchodzisz sie z nim źle. Ludzie trochę luzu...

Ja CI podałem co może być. Jeżeli odebrałeś to jako atak na Cb to przepraszam.

Jest. nawet 2.
Jedno przy nastawniku a drugie pod zaworem czasu kąta wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Po lewej stronie od nastawnika przy kroćcu masz śrubę. Odkęć ją i masz dostęp do takiego zaworka który czasem się przytyka. TO jest jedno sitko. 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91545-check-engine/?hl=%2Blepszego+%2Bpaliwa&do=findComment&comment=939532

Drugi jest po lewej stronie jak masz elektrozawór na pompie wtryskowej, obok są króćce co są rurki przykręcone do wtryskiwaczy, a pod tym masz taki czujnik z kablem na bity torx. Odkręcasz 2śrubki, wyciągasz ten czujnik i tam na końcu masz sitko, czyścisz to, dajesz kroplę oleju czerwonego 2T, smarujesz 2 oringi uszczelniające i składasz.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki Mateusz_P11_144. Wyczysciłem sitko, odpowietrzyłem układ i wszystko gra jak ta lala ;)

Sory za ten bulwers ale mam tak że jak mój samochodzik jest chory to mi odbija...

Dodatkowo dałem mu po chodzić na liqiu molly do czyszczenia wtrysków i teraz ani śladu czarnego dymu :)

temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...