Gość Max7311 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Witam, kolejny problem z moją almerką w sobotę nastąpił dziwny objaw w samochodzie, mianowicie na 4 biegu przy prędkości pomiędzy 60-80km/h strasznie trzęsie kierownicą (ogólnie na każdym biegu tak się dzieje), ok 90km/h już jest ok (niby), samochód też stracił na mocy ogólnie, doda, że silnik lekko zmienił odgłos pracy. Koleżka powiedział, że mogę mieć przewody elektryczne do wymiany, lub nie pali mi na jeden gar. Mieliście podobnie ? Proszę o wpisy w temacie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) I nie ostatni. Do meritum, zacznij od sprawdzenia czy ktorys hamulec nie trzyma (gorace/cieplejsze kolo po jeździe) Gdyby koleżka zagladnal pod maskę to zobaczyl by ze w tym silniku nie ma kabli WN (a zapewne o te mu chodziło), a gdyby nie bylo zaplonu na którymś z cylindrów, to trzepalo by silnikiem a nie kołami w czasie jazdy z taka prędkością. Edytowane 7 Października 2013 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 moment, jeśli chodzi o takie telepanie silnikiem na boki to zapomniałem dopisać, że coś takeigo jeszcze zauważyłem w sobotę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Jak stoisz na jałowym to telepie silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 wyrzuciłem bieg i chodzi silnik na boki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) swiece ile maja? Odpalasz go, chodzi sobie i trzepie silnikiem? Sprawdz wyjmując kolejno cewki w czasie pracy z którym garem jest problem. Edytowane 7 Października 2013 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 cewki ? chodzi o to na pokrywie silnika obok wlewu oleju ? mało się znam szczerze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 dzięki, jakbyś tylko mógł napisać jak to zdjąć i jakich powinienem spodziewać się reakcji auta ? jeśli trafie na wadliwą cewkę co powinienem zauważyć/ usłyszeć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Odkręcasz śrubkę i wyciągasz, wystarczy trochę, choć w sumie rzeczy nie wiem czy nie na to samo wyjdzie jakbys odpinał wtyczki od cewek, ale to ktoś by musiał potwoerdzić czy tak można bez konsekwencji. Jeśli zupełnie nie ma iskry na jednym cylindrze, to jeśli natrafisz na ten cylinder/tą cewkę/świecę to wtedy reakcji nie będzie i wteyd wiesz, że to ta. Świeci Ci się check? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 ok, dzięki bardzo. właśnie nie świeci mi się check. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Po wyjęciu cewek może wywalić. Dziwne, że nie wywaliło błędu, kontrolka działa wogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 tak działa, jak padł mi akumulator, to podświetliły się wszystkie he he więc działa wywali mi błąd, ale po włożeniu z powrotem nie będzie świecić czy już zostanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Raczej zostanie, ale skoro nie wywala błędu to wychodziło by raczej, że to cos innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 i tu dylemat, czy ładować pieniądze i jeździć do śmierci auta, czy sprzedać za psi grosz... w sumie bardzo fajne auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Na trasę jest OK (choć wyciszenie pozostawia sporo do życzenia), do miasta nie nadaje się totalnie, ale koszty eksploatacji i awaryjność są tragiczne. Na odległość ciężko Ci zdiagnozować auto, może to wogóle nie to, tylko np. poduszki silnika poszły? Podjedź do mechanika, powinien w miarę tanio ocenić sytuację. Edytowane 7 Października 2013 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 jutro jadę na diagnozę wszystkich bolączek mojej almerki, oby do 2 tysi się zamknęła naprawa he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Odpukać, opłacało by Ci się dołozyć 2tys do samochodu wartego w porywach 7? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 obawiam się, ze w obecnym stanie moje auto 4 nie przekroczy... logiczne, że się nie opłaca, ale liczę ze jeśli rozsądna cena naprawy będzie to jazda na gaz mi zwróci koszty choć trochę. Ale wiadomo "umiesz liczyć... " Albo powiem tak, znajdź mi kupca za 5 oddaję od ręki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 (edytowane) Swojego bym chętnie mw. za tyle sprzedał, a co dopiero czyjegoś. Edytowane 8 Października 2013 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Już coś wiem, po1. komputer miał full błędów - wykasowane po 2. powypalane świecie stąd spadek mocy - wymiana, regulacja powiedzieli mi jeszcze, że jest słabe ciśnienie na zaworach, powiedzcie co to może powodować i jak za to się zabrać, i ile można liczyć za takie coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Raczej na cylindrach, chodziło pewnie o kompresję. Co się da zrobić? W tym aucie w zasadzie nic, z remontem i wymianą pierścieni tłokowych, uszczelniaczy zaworowych, szlifami które pewnie będą potrzebne w okolicach 2 kafli się raczej nie zmieścisz. Świece wypalone? Kiedy ostatnio zmieniałeś? Masz LPG? Jaki masz apetyt na olej (tzn nie Ty tylko pojazd )? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 świece około rok temu, co do oleju to na pewno bierze, ciężko tylko określić ile... mam lpg. Jeszcze jedna diagnoza - słabe ciśnienie na jednym cylindrze i silnik do remontu, jak napisałeś wyżej. Do tego głowica, planowanie, uszczelki pod głowice... Kolo mi zaproponował wymianę silnika nawet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 No wymiana silnika ma szansę wyjśc taniej, tylko nigdy nie wiesz co kupisz, do tego władujesz kasę, a jak reszta podzespołów to nie wiadomo. Jeśli Ci wypaliło gniazda to musiałes dłuższy czas jeździć na bardzo źle wyregulowanym LPG, jaka to generacja instalacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max7311 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 ciężko mówić mi o generacji, wiem, że sekwencja, ogólnie instalacja 10 lat tkwi w nim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.