Gość leonid Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 W nawiązaniu do tematu: Uszedłem ze zdrowiem..itd. Czy śruby koła są integralna częścią piasty? Czy da się same śruby wymienić? Mam książkę wydawnictwa Auto i tam na rysunku wygląda to tak jakby one były wymienialne. Pomocy, bo nie wiem co mam kuypić Leonid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 W nawiązaniu do tematu: Uszedłem ze zdrowiem..itd. Czy śruby koła są integralna częścią piasty? Czy da się same śruby wymienić? Mam książkę wydawnictwa Auto i tam na rysunku wygląda to tak jakby one były wymienialne. Pomocy, bo nie wiem co mam kuypić Leonid Sa wymienne.. trzeba zdjac kolo, zacisk hamulcowy, zdjac jarzmo zacisku a nastepnie tarcze hamulcowa, potem trzeba wykrecic nakretke poloski i wyciagnac piaste... jak juz bedziesz mial piaste kola to trzeba z niej wybic szpilki i na ich miejsce wsadzic nowe... pogadaj z Cobciem bo on cos modzi przy przednich piastach obecnie usprawniajac hamulce i cos brzdakal o tym ze ma seryjne zakrotkie szpile... pewno sie ich pozbedzie a jak nie to na szrocie nie ma z nimi problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Szpilki są wymienne . Poprostu wybija się je młotkiem . Nie musisz demontować całej piasty . Odkręcasz tylko zacisk hamulca i jest tam wycięcie w osłonie tarczy przez które szpilka śmiało wychodzi. Obracasz tylko piastą i ustawiasz na szpilkę , którą chcesz wybić . A cha , mówię tu o przednich kołach . POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 ja pisalem o tylnej piascie bo niedawno to przerabialem ale w N13. moze w P10 jest z tylu inne rozwiazanie? hmmm.. trzeba zdjac kola i zobaczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Leonid Sa wymienne.. trzeba zdjac kolo, zacisk hamulcowy, zdjac jarzmo zacisku a nastepnie tarcze hamulcowa, potem trzeba wykrecic nakretke poloski i wyciagnac piaste... jak juz bedziesz mial piaste kola to trzeba z niej wybic szpilki i na ich miejsce wsadzic nowe... pogadaj z Cobciem bo on cos modzi przy przednich piastach obecnie usprawniajac hamulce i cos brzdakal o tym ze ma seryjne zakrotkie szpile... pewno sie ich pozbedzie a jak nie to na szrocie nie ma z nimi problemu. Po co tyle zachodu . Robiłem to u siebie bez wyjmowania piasty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Szpilki są wymienne . Poprostu wybija się je młotkiem . Nie musisz demontować całej piasty . Odkręcasz tylko zacisk hamulca i jest tam wycięcie w osłonie tarczy przez które szpilka śmiało wychodzi. Obracasz tylko piastą i ustawiasz na szpilkę , którą chcesz wybić . A cha , mówię tu o przednich kołach . POZDRO czy to też dotyczy p11,144 ????????????????pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 To dotyczy wszystkich Nissanów ze szpilkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ras Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 :one: Czy z tyłu można samemu wymienić w warunkach powiedzmy polowych? P11.144 :mikolaj: :mikolaj: :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 a ja mam takie pytanie..czy do alusow sa inne szpilki (znaczy dluzsze..) niz do stalowych kolek :?: (bo obecnie mam nakrecone nakretki mniej wiecej do polowy..i obawiam sie czy sie nie odkreca..) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Przem, Mam ten sam problem, do alusow sa dluzsze, ale nikt nie chce sprzedac w rozsadnej cenie. Wymien wymien bo bedzie problem z odkreceniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 problemu z odkreceniem to ja nie mam...ale boje sie ze w czasie jazdy kola poodpadaja... :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Ja A USZIEBIE NIE ZAUWARZYLEM ROZNICU W SZPILKACH PO ZALOZENIU STALOWEK I ALUSOW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruce1807 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Witam Nie zauważyłeś problemu dłuższe/krótsze, bo albo masz nissanowskie felgi albo celowo/przypadkiem kupiłeś takie z głębszymi otworami (jak w nissanowskich). Przerabiałem to w zeszłym roku jak mi "specjaliści" z norauto sprzedali po "sprawdzeniu" czy będą pasowały dane felgi do mojej P10. Temat wygląda tak, że w Wawie jest napewno jeden punkt który ma takie szpilki (chyba jest jeszcze drugi ale muszę najpierw do niech zadzwonić). Cena chyba było po 17zł za sztukę i są dłuższe o ok.1,5cm. bo przygotowywane pod dystanse (można sobie przyciąć). Problemem może być to, że rozmiarów wielowypustu (te ząbki na szpilce w piaście) jest sporo i żądają żeby przyjechać z piastą/bębnem do przymiarki. Wymieniają ew. sami za opłatą i to niechętnie. Jak powiedziano wyżej wybijać młotkiem można ale WBIJAĆ SIĘ NIE POWINNO. Mi tak zrobił jeden spec na tylnej osi i teraz muszę cały komplet z tyłu wymienić, bo po kolei się obracają wrr.. Trudne to raczej nie jest Problemem może być odkręcenie jarzma lub piasty szczególnie jeśli ktoś dawno nie dotykał zawieszenia. Zapieczone i gwinty potrafią siadać w jarzmach. Z góry powien, że w ASO raczej dłuższych nie dostaniecie, bo Nissan nie robi. Twardość szpilek przy zakupie w necie lpowinna być jak dobrze pamiętam 10,9 (ciężko toto pociąć ). Powodzenia p.s. jak nie jesteś pewnie czy zrobisz to poprawnie jedż do mechanika, jak zrobisz żle i złapiesz gumę ze zjechaną szpilką to będzie rebus żeby zmienić koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drone Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam odświezam temat. wymieniałem dziś koła i przy odkręcaniu jednej z nakrętek w kole przednim , nakrętka ta po prostu stanęła-nie dało się jej ruszyć ani do przodu ani do tyłu no- wyglądało to tak jakby zeszła z gwintu- i skutek był tego taki że szpilka sie ukręciła i teraz potrzebuje nowej. Moje pytanie jest takie czy zna ktoś moze wymiary nowej szpilki łącznie z ilością tych ząbków na szpilce ponieważ byłe w sklepie z takimi rzeczami i koleś mi powiedział ze do konkretnego samochodu to on nie dopasuje bo są różne rodzaje i zebym przyszedł z tą urwana. Problem jest tylko taki że troche nie mam ochoty robierać samochodu ( mieszkam w bloku) na parkingu przed blokiem i boje sie ze niektóre rzeczy tam są pozapiekane wiec wolałbym to oddać do mechaniora tyle tylko ze jak już oddam do mechaniora to pasowało by mieć już nową szpilke. I dlatego właśnie prosze o podanie info jaka ta szpilka powinna być. Mam również pytanko odnośnie tego czy można jeżdzić na 3 szpilkach?? Zaznaczam że upierniczyła sie szpilka w kole z przodu. Z góry dzięki za jakiekolwiek przydatne info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 http://allegro.pl/nissan-oryginalna-sruba-szpilka-kola-szpilki-i2271676898.html możesz kupić oryginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drone Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 (edytowane) ok, już po wymianie. Dla potomności podam wymiary takiej szpilki ( ZAZNACZAM ŻE TO DOTYCZY SZPILKI NA PRZEDNIE KOŁA- nie wiem czy na tyle podchodzą takie same)- M 12X1,25, długość całkowita 46 mm, długośc gwintu około 25 mm, szerokość tych ząbków na szpilce (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) 14mm. Ponadto takie dodatkowe info pytałem o to w serwisie nissana to koleś powiedział mi że wszystkie nissany primery bez względu na rocznik mają te same szpilki o tych samych wymiarach, co do innych nissanów to nie wiem, ale podejrzewem że też sie nie różnią Edytowane 27 Kwietnia 2012 przez drone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.