Coyote024 Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 (edited) Witam ponownie jestem tu nowy i w zwiazku z tym mam kilka pytan a raczej defektow ktore zauwazylem po kilku dniach uzytkowania mojego pata. Po pierwsze gdy cofam to tylko jedno lustro schodzi na dol kierowcy pasazera ani drgnie dodam ze skladaja i rozkladaja bez p[roblemu czy tak ma byc czy maja oba schodzic na dol? pyt 2 ,wsadzilem do zmieniarki 3 plyty i nie umiem i teraz wyciagnac gdy probuje wyciagnac to pisze ze plyta wychodzi ale nie chce wyjsc,czy mozna jakos recznie je wyciagnac albo jakis inny sposob? i pyt nr 3 byc moze temat byl poruszany ale jestem dosc zdenerwowany bo jeszcze (chyba) pasek mi piszczy albo jakas rolka) chodzi mi co ile tzn km albo miesiecy czy lat wymieniac olej w mostach,skrzyni (manual) i reduktorze to wszystko licze na jakies pocieszeniem.....aha i jeszcze taki szczegol ze nie dziala mi ogrzewanie tylnej szyby,lustra grzeja sie super. Edited October 15, 2013 by Coyote024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hansrpg Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Co do wymiany to niektórzy głoszą herezje że olej w przekładniach jest dożywotni, jednak wielu forumowiczów jak i ja jednak jestem zdania że jak nie wiesz ile lat/ tysięcy km służy olej w przekładni to warto go wymienić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkaspaw Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Co do wyjmowania płyt to czy zaznaczasz którą chcesz wyjąć Oleje reduktor i mosty co 60tk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coyote024 Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Co do wyjmowania płyt to czy zaznaczasz którą chcesz wyjąć Oleje reduktor i mosty co 60tk Dzieki za oleje !! a skrzynia tez(manual)? oczywiscie ze zaznaczam ,zabrzeczy chwilke i pisze ze plyta wychodzi ale nie wychodzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq9mcs Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Jak wrzucisz wsteczny to obniża się tylko to lustro które jest obecnie wybrane przy manipulatorze. Ja mam automat i jak mam wrzucony wsteczny to przełączenie regulatora lusterek na lewe lusterko powoduje że to obniży się. Przełączenie na prawe powoduje że lewe wraca do wcześniejszej pozycji a obniża się prawe. Oleje zmieniam tak: silnika co 10tyś. km (lub co rok), mosty, skrzynia biegów (manual czy automat - obojętne), skrzynia rozdzielcza co 15tyś. km Ze zmieniarką ci nie pomogę bo dwa dni po zakupie wyciągnąłem radio i zamontowałem stację multimedialną Kenwooda Co do ogrzewania tylnej szyby. Sprawdź multimetrem czy po włączeniu jest napięcie pomiędzy wtyczkami na tylnej szybie. Jak nie będzie, sprawdź bezpiecznik. Jak jest to trzeba zmierzyć czy nie ma przerw w przebiegających nitkach grzewczych. Jak są to naprawa wygląda tak. Kupujesz lakier elektroprzewodzący, polecam Pulsar Volt. Demontujesz szybę. Oklejasz naprawianą ścieżkę taśmą z dwóch stron. Malujesz ją zakupionym lakierem, tylko bez przesady. Jak wyschnie, delikatnie usuwasz taśmę. Nitka naprawiona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bravo_ Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 mosty, skrzynia biegów (manual czy automat - obojętne), skrzynia rozdzielcza co 15tyś. km Co 15 000 km ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq9mcs Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 (edited) Path to nie pierwsza moja terenówka oleje w mostach i skrzyni rozdzielczej wymieniam co 15tyś. Jeśli śmigam tylko po asfalcie to co 20-25tyś. Jak zatopię most lub skrzynię to wymiana od razu po powrocie. Edited October 17, 2013 by sq9mcs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateuszz Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 jakie oleje do mostu i skrzyni automatu? i jaki koszt wymiany? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq9mcs Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Do mostów i skrzyni rozdzielczej Motul Gear 300 75W90. Do skrzyni automatycznej Motul Multi ATF.Wymieniam sam kwestia tylko kosztów związanych z zakupem oleju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateuszz Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 a ile tam wchodzi tego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq9mcs Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Skrzynia automatyczna około 11L. Przedni mechanizm różnicowy 1L, tylny 2L. Skrzynia rozdzielcza 3L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.