Gość MariuszR1 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Witam mam nissana sunny 1,6 16 v z 92 roku. Jechałem nim spokojnie az w pewnym momecie zgasł i nie chciał zapalić. Iskra jest paliwo podaje. Możliwe że to będzie wina rozrządu dlatego potrzebuje jego schemat do tego silnika. Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Na poczatek zajrzyj na: www.sabaka.prv.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 a swiec nie zalalo?robiles moze cos ostatnio z gaznikiem? zobacz jak wygladaja swiece jak sa czarne i okopcone to moze pomoze ich wymiana. mialem podobnie auto "skonczylo" jechac. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszR1 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 własnie wróciłem z garażu, rozrząd jest wporządku na 100 %, nawet odpalił ale sam nie wiem co mu już w końcu jest, jak mu dawałem gazu to nie przyjmował chodził ładnie na wolnych obrotach, ciezko go wogóle odpalić. Świece wporządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Jestes pewien, że jest iskra? Wystarczy, że jeden z cylindrów nie będzie dostawał napięcia i będzie problem z rozruchem. Po wiekszym przebiegu uszkodzeniu ulegają końcówki kopułki rozdzielacza (utleniają się). Rozkręć kopułkę i ją sprawdź. Na myśl przychodzi mi jeszcze pompka przyspieszająca gaźnika. Żeby ją sprawdzić - zdejmij pokrywę górną i dolną filtra powietrza- zobaczysz gardziel gaźnika. Ręcznie pociągnij(delikatnie) linkę przyspieszenia. Jednocześnie obserwuj gardziel gaźnika. Widoczna tam będzie jedna z dysz, która w momencie przyspieszania powinna rozpylać paliwo równomiernie i jednorazowo! Jeśli "leje" - gaźnik do naprawy/czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszR1 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 wynikło że cos jest nie tak z gaźniekiem - nie podaje paliwa. Gdy naciśnie sie takie cięgno co jest koło gaźnika na dole z boku to odpali. Chodzi na wolnych obrotach , przy dodaniu gazu dławi go. Jak zgasnie to juz normalnie nie odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 wynikło że cos jest nie tak z gaźniekiem - nie podaje paliwa. Gdy naciśnie sie takie cięgno co jest koło gaźnika na dole z boku to odpali. Chodzi na wolnych obrotach , przy dodaniu gazu dławi go. Jak zgasnie to juz normalnie nie odpali Moze sprawdz filtr paliwa? Moze cos sie przypchalo gdzies po drodze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszR1 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Do gaźnika paliwo dochodzi, tylko cos w nim blokuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Jedź do warsztatu - czysczenie gaźnika powinno wyleczyć Twoją strzałę. Znam pare przypadków "zadżumienia" komory pływakowej i iglicy (właśnie z komory pływakowej paliwo poprzez iglicę jest rozdzielane do dysz). Mam nadzieję że to jest to. Koszt czyszczenia w warsztacie 50 do 100 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszR1 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 A jaki masz gaźnik w swoim? Bo tu jest elektronik i ma tam chyba jakieś elektromagnesy i nie wiem czy one nie są powodem awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Mam ten sam gaźnik, co Ty. Są faktycznie el.zawory: 1. zawór sterowanie pompki przyspieszenia 2. zawór odcięcia paliwa (jak jedziesz na biegu i zdejmiesz nogę z gazu) 3. zawór regul. przysp. biegu jałowego 4. zawór automatycznej regul. składu mieszanki i jeżeli coś by miało być nie tak to raczej z poz. 2 (el.zawór mógł się zawiesić i odcina paliwo). Możesz to łatwo sprawdzić - wykręć każdy z zworów (uwazaj, żeby nie zguvić uszczelek!) i podłączyc 12 V(wystarczy też 9 V z baterii) - zawór musi wysunąc iglicę! Ot cała idea sterowania el. zaworami w Nissanie. Oczywiście impulsy wysyła sterownik ECC umieszczony w konsoli środkowej (na prawo od pedału przyspieszenia). Naprawdę - jak nie masz czasu i nie chcesz się wk...ić jedź do warsztatu z kumatymi mechanikami -na pewno nie zedrą i szybko naprawią 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszR1 Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 hehe, ale jednak si epobawie. A gdzie jest umieszczony ten zawór odciącia paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.