Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

jacort
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozrząd raczej nie - grzechotałoby cały czas , a tu dżwięki wyraźnie nasilają się przy skrecaniu.

Pewności nigdy nie ma, ale jest wysoce prawdopodobne ze płyn pomoże. Jak nie - bedziemy dalej debatować :) Płyn zakupiony - dziś lub jutro wymianka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, dzięki. Już mam wydrukowane :)

Jakby ktoś też szukał to jest tutaj:

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=17743

Edytowane przez megadave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zdarza się , że hałas (narastający podczas skręcania)  z pompy wspomagania spowodowany jest jej zapowietrzeniem  -lużny lub pęknięty przewód ( nawet niewielki  wyciek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam słowa poprzednika ale jesli wszystko jest szczelne i nigdzie nie ssie lewego powietrza na powrocie a cicho regocze na prostych kołach i bardzo regocze przy skrecaniu to pompa do {regeneracji } ew wymiany Jeśli zaniedbamy i bedziemy tak jezdzić płyn nabierze metalicznego polysku jak lakier metalik  i bardzo sciemnieje a wtedy uszkadzają sie teflony na rozdzielaczu i tłoku i oczywiscie uszczelniacze do tego rysuje się listwa i zostaje tylko regeneracja lub wymiana Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą również popękać łopatki, ostatnio kolega na forum to opisywał. Nie pamiętam w jakim modelu. Wymieniał również płyn, ale tylko w zbiorniczku.!!!! Po rozebraniu pompy okazało się że wewnątrz było pełno "szlamu-błota".!!!!

Edytowane przez mirekg9
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po wymianie płynu. Skręcamy bezszelestnie :)

Dzięki ludziki za pomoc. Była drobna nieszczelność na wężyku i lekko płyn wyciekał. Dziwne ze mechanior tego nie zauważył. Naprawiłem izolacją elektryczną. Podczas wymiany płynu kierowałem się instrukcją mirekg9 i zaskoczył mnie fakt, ze oba wężyki do zbiorniczka podłączone sa od spodu, a nie jeden z boku jak to jest w instrukcji. Instrukcja chyba jest od Terrano lub Navarry albo innego potwora, ale myśl przewodnia działania jak najbardziej prawidłowa.  Dałem radę, choć trochę silnik upaprałem :). Teraz pora wydrukować instrukcję wymiany podświetlenia zegarów. :devil: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się że się przydało, a tym bardziej że wszelkie niedomagania ustąpiły :doctor: . - a moja praca komuś się przydaje. :rolleyes: 

Zdjęcie ze zbiorniczkiem, faktycznie jest tylko jako poglądowe. Będę musiał dopisać i przerobić. :book:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Koledzy, u mnie płyn wspomagania bulgocze w zbiorniku, zauważyłem także mały wyciek na tej części post-59725-1434393739,6846_thumb.jpg rozumiem ze jest to rurka która dochodzi do zbiornika układu wspomagania??? Nadmienię ze słyszalny jest dźwięk pracującej pompy, kierownica chodzi ciezko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...