ranger Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Chyba już czas na taki temat. Pierwsze egzemplarze zostały już sprzedane. Samochody są już wyeksponowane i widać je np. w centach handlowych. Czas na pierwsze wrażenia z oględzin na żywo. Osobiście widziałem nowego NOTE w Szczecińskim centrum handlowym Molo. Wrażenie bardzo dobre. Sylwetka nawiązuje do "starego" NOTE ale jest znacznie bardziej dynamiczna i spójna. Wnętrze ciekawe. Materiały - średnie. Trochę twardo ale wszystko dobrze spasowane. Bez dwóch zdań nowy NOTE bardzo mi się podoba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha4 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 (edytowane) Ja akurat miałem okazje porównać starego i nowego Note,stały obok siebie w salonie.Moje wrażenia po godzinnej obserwacji obydwu pojazdów,niestety nie kupie nowego Note.Wygląd to nie wszystko,mam wrażenie ze stary Note jest jagby bardziej praktyczny,taki mikro van.Nowy Note to już nie mikro wan tylko nadmuchany samochód segmentu B.Według Nissana nowa jakość samochodów miejskich.Ja jednak uważam że stare jest jednak lepsze od nowego,nie mówie tu o technice i bajerach.A na koniec bagażniki obydwu aut,stały obok siebie,stary Note kazdy wie,nowy Note płytki,mały i ten nowy system aranżacji według mnie do bani.To są jedynie moje opinie co do materiałów i jakości niewypowiadam się. No niema schowka na desce rozdzielczej jestem jednak zawiedziony. Edytowane 24 Października 2013 przez piranha4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RafalGo Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Jak narazie 300km zrobione. Samochód spełnia zakładane oczekiwania, silnik 80km wcale nie wydaje się być niewystarczający, moim zdaniem jest więcej niż ok jeśli Note ma nam służyć do komfortowej jazdy a nie ścigania. Samochód naprawdę zachęca do jazdy eko, na uwagę zasługuje system eko punktacji za eko jazde, pozwala polepszać umiejętności w celu obniżenia spalania, dostajemy masę informacji na temat sposobu naszej jazdy, oczywiście jak komuś to się nie podoba to można to wyłączyć.. System stop/start silnika też działa bardzo przyjemnie i bardzo szybko sie uruchamia automatycznie, nie powodując żadnych drgań podczas startu. Asystent zmiany pasa ruchu oceniam na na 5/10 bo za często się włacza (np wychylenie sie w celu sprawdzenia czy możemy wyprzedzać zostaje uznane jako niezamierzone jeśli nie włączymy kierunkowskazu). Można go oczywiście wyłączyć choć na początek ilość informacji dostarczanych przez deskę jest tak ogromna że odciąga wzrok z jezdni i może okazać sie koniecznością Ogólnie samochód napakowany bajerami i wodotryskami, szczególnie system IT jest warty uwagi, bo w promocji za 2500zl dostajemy sprzętową nawigacje z 4 kamerami które nie tylko co pokazują nam co się dzieje ale i wykrywają obiekty ktore są na drodze np w trakcie cofania i system o tym powiadamia. Bluetooth bardzo ładnie chodzi i muzyke z telefonu nawet potrafią puszczać małe dzieci. Samochód sprawia wrażenie lekkiego. Zawiesszenie jest zestrojone na bardziej twarde niż miękkie pomimo wysokich opon. Faktycznie brakuje trochę tego schowka w desce w środku nad lewarkiem, tzn on tam pod navi jest ale co najwyżej wsadzimy do niego okulary. Jakość materiałów wewnątrz oceniam średnio w stosunku do konkurencyjnych marek. Silnik pracuje faktycznie jak kosiarka na niskich obrotach. Co do bagażnika to uważam system przesówanych siedzeń za udany. Podłoga bagażnika ma 2 poziomy co może robić wrażenie mniejszego. Moim zdaniem jest sporo miejsca z tyłu i nawet przy maksymalnie przesuniętych fotelach tylnich da się siedzieć w miare wygodnie. Mankamentem jest garb pomiędzy nogami tylnich siedzeń, nie jest wysoki ale jednak jest. Samochód mógłby być troszkę szerszy bo z tyłu zmieszczą się co najwyżej 3 dzieći a o 3 dorosłych nie ma co myśleć. Biorąc pod uwagę stan technologi i wodotrysków cenowo nic nowego nie dostaniemy lepszego na tą chwile w innej marce. Spalanie moim zdaniem rewelacyjne, w cyklu mieszanym wedle wskazań za 100zl robimy 400-450km. Jeśli ktoś ma cierpliwość i będzie jechał 80km/h na tempomacie to na 100km spala 3.9 litra (4.0 podaje producent), jeśli wierzyć z dane z komputera. Większość kilometrów robi żona i średnią obecnie wychodzi 5.1litra. Moim zdaniem samochód nastawiony jest raczej na ludzi ceniących innowacje, nowoczesne technologie i nie bojących się nowych rozwiązań. Osoby starsze mogły by się w tym wszystkim nie odnaleźć, to jak dać babci smartfona z androidem. Na koniec dodam ze z jednego jestem nie zadowolony, i nie chodzi tu o samochód czy jego sprawność, Nissan polska czy ludzie którzy przygotowują ofertę chyba się pogubili bo kilka rzeczy nie ma z pakietu który miał być, Np. elektronicznie chowane lusterka. Jak zamawiałem to w ofercie oczywiście były i pod taką ofertą złożyłem zamówienie. Okazało się ze nie są a z obecnego cennika już to wycofali i wprowadzili nowy. Najbardziej zaskakuje mnie fakt że samochód nie podaje temperatury zewnętrznej pomimo że wyrazie jest w ofercie cennikowej napisane jest że podaje. Oczywiście to będe wyjaśniał w salonie. Następna sprawa to stoliki pasażerów z tyłu, miały być a nie ma, podobno ze względu na bezpieczeństwo, ile w tym prawdy to nie wiem. Skoro zabieramy jedno to dajemy coś w zamian. I nie mówe tu tylko o moim przypadku bo każdy co zamówił Note w poprzednim miesiącu nie otrzyma kilku rzeczy, a obecni mają już nowszy cennik gdzie zostały częściowo odjęte te brakujące elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omn Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 (edytowane) 1. Na zdjęciach wygląda świetnie! 2. Pal licho podłokietnik, ale przesuwana kanapa w opcji to trochę żenujące 3. Ciekawe jest to, że zrezygnowali całkowicie z silnika cr na rzecz sporej gamy hr. 4. Kredyt 4x25 to całkiem fajny pomysł dla niezarabiających kokosów. 5. Nie wiem czy teraz bym kupił nowego nota - duży wybór podonych samochodów u konkurencji. Edytowane 25 Października 2013 przez omn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 (edytowane) Świetne są halogeny ,jednocześnie zintegrowane z dziennymi , RafalGo -co do temperatury zewnętrznej to jest jak najbardziej ,wyświetlana obok wskaźnika paliwa ,na zegarze z prawej strony Edytowane 25 Października 2013 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 I ja jestem dzisiaj po ogledzinach nowości...Wrażenia mieszane. W komorze silnika jest jeszcze ciaśniej jak w starym Note,bagażnik to porażka.Powiedzcie mi po co jest ta półka w bagażniku,skoro zmieści się kilka paczek kawy na leżąco?Ja rozumię że chodziło o wypłaszczenie podłogi po złożeniu siedzeń,ale można to było troszkę inaczej wyprofilować.Na plus,wygląd,zegary super,zmiana biegów bardzo delikatna-płynna.Silnik 1.2 bez turbinki to cienizna,matiz miał już lepsze brzmienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 ten mocniejszy też nie ma turbiny,ma kompresor i dostępny dopiero po nowym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Czyli jak zwykle segment Europa-B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RafalGo Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Świetne są halogeny ,jednocześnie zintegrowane z dziennymi , RafalGo -co do temperatury zewnętrznej to jest jak najbardziej ,wyświetlana obok wskaźnika paliwa ,na zegarze z prawej strony Tak z halogenami wiem, co prawda nie mam pakietu auto i na początku myslałem ze mam halogeny ale normalnie to jest tylko światło dzienne. Wskaźnik temp. zewnętrznej powinien być ale u mnie nie ma - lub nie działa, salon już powiadomiony. Tak samo z automatycznie składanymi lusterkami, oferta na okres 09.2013 do 10.2013 miała automatycznie składane lusterka (mam jeszcze pdf'a o ulotke). 10.2013-11.2013 nie ma już automatycznych lusterek. Osobiście zamawiałem na początku września wiec powinienem je mieć. Salon czeka na odpowiedź z Nissan polska.Prawda jest taka że już się nie da dołożyć lusterek automatycznych, tylko czym powinni mi to zrefundować żeby było fer... Po za tym autko prezentuje się świetnie i wiele ludzi zahacza wzrok Ten silnik naprawdę nie jest zły, auto mało waży i pewnie dlatego nie jest to problemem. Wyśćigówka to nie jest ale wolniakiem też nie jest. Moim zdaniem to type osiągi dla samochodu którym często woźimy dzieci, zakupy. ps. Jeżeli chodzi i silnik DIG-S osobiście uważam ze w polskich warunkach to strata kasy. 6000zl różnicy za 8% mniejsze spalanie które i tak jest niskie. Inwestycja zwróci się po 60 tys km. Silnik został stworzony specjalnie pod ustawy CO2 gdzie mamy premie za samochód poniżej 100g/km (ale nie w Polsce). DIG-S zamyka też furtke z LPG, nikt nie wie jakie ceny beda za bezyne za kilka lat i tu mamy jakieś wyjście bo instalacja na 3 cylindry bedzie o 1/4 tańsza a wiec i oszczędności większe. DIG-S czy bez i tak nie ma się czym ścigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) Normalnie nie mogę uwierzyć ze nie masz tego termometru zewnętrznego Co do składanych lusterek to jest to do zrobienia .wystawiają tylko moduł.A co do mocy silnika to nie chodzi o spalanie,a o bezpieczny zapas przy wyprzedzaniu.Jeźdźłem z twoją wersją silnika w nowej micrze i moim zdaniem jest dobrze ale na miasto.W trasie są braki.plus taki,że silnik nie wysilony i bez kompresora,minus za ten dźwięk.ale cóż,trzy cylindry tak mają. Edytowane 28 Października 2013 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Oglądałem Nowego Note za 54000 i jest to kolejne potwierdzenie mojej teorii, że renault chce skończyć markę nissan na rynku europejskim. Duża awaryjność, ceny eksploatacji i serwisu z kosmosu, jakość wykonania rodem z segmentu A. Plastiki są tak twarde, że trzeszczą od patrzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarussz Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Oglądałem Nowego Note za 54000 i jest to kolejne potwierdzenie mojej teorii, że renault chce skończyć markę nissan na rynku europejskim. Duża awaryjność, ceny eksploatacji i serwisu z kosmosu, jakość wykonania rodem z segmentu A. Plastiki są tak twarde, że trzeszczą od patrzenia. Czemu piszesz o dużej awaryjności? Masz jakieś dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 No dość szczegółowe są na www.forum.nissanklub.pl i innych tego typu stronach. Piszę globalnie o marce, nie o modelu, byćmoże nowy Note będzie inny, stary z którym mam do czynienia na codzień (3 szt) sypie się tragicznie gorzej niż mega awaryjna N16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 No dość szczegółowe są na www.forum.nissanklub.pl i innych tego typu stronach. Piszę globalnie o marce, nie o modelu, byćmoże nowy Note będzie inny, stary z którym mam do czynienia na codzień (3 szt) sypie się tragicznie gorzej niż mega awaryjna N16. Ciekawe jak wytłumaczysz że note 1 w testach bezawaryjności wypada doskonale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarussz Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Ciekawe jak wytłumaczysz że note 1 w testach bezawaryjności wypada doskonale Ja przed zakupem też trochę czytałem. Jakiś większych problemów nie znalazłem. http://www.samochody.mojeauto.pl/nissan/awarie-usterki/nissan_note.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Nie ma co ciągnąć tej myśli. Nikt tu nie da sobie wmówić, że NOTE jest awaryjnym samochodem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 (edytowane) OK, OK. Jak dla mnie coś w czym w 2óch na 3 samochody przed przebiegiem 200000km leci skrzynia i jeździ w zasadzie kompletne nowe zawieszenie nie można nazwać mało awaryjnym. O awariach związanych z ogólnie pojętą elektroniką nawet nie wspominam, bo to never ending story. Jedyna zaleta, to że narazie nie rdzewieją, przynajmniej na pierwszy rzut oka, no ale są dość "młode" jeszcze. Ale oczywiście nie mam zamiaru wbijać szpili i ciągnąć polemiki, życzę wam (szczerze) bezawaryjnej eksploatacji i ewentualnie tanich napraw (o to niestety będzie trudno przy tej marce). Wracając do tematu, w nowym w środku zwyczajnie jest słabo jak na te pieniądze i segment. Edytowane 2 Listopada 2013 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Nie wiemy w jakim charakterze używasz wspomnianych NOTE, ale to nie jest samochód do roboty ze względu min. na niską ładowność. Jak ktoś nie ma tej świadomości i obciąża samochód ponad miarę - łatwo może dobić skrzynię, sprzęgło, czy zawieszenie. Po Szczecinie NOTE jeździły jako taksówki w jednej z agencji. Naprawdę ciężko o gorsze warunki pracy dla samochodu. A dawały sobie radę bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Objazdy po DK, max na pokładzie to 2 osoby i zeszyt. Jeżdżą nadal, ale sypią się bardziej niż 16 letnie Lanosy używane w tym samym celu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 To jak wam w DK leci zawieszenie,to współczuję umiejętności w prowadzeniu samochodu,jazda po krawężnikach nigdy nie owocowała długą żywotnością.Z resztą samochody flotowe nigdy nie były delikatnie traktowane.No, nic nam w PL nie pozostaje tylko cieszyć się ze stanu naszych dróg,wynika z tego że są lepsze niż w DK.No i widocznie nasi kierowcy potrafią lepiej dbać o nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Tu chodzi chyba o drogi krajowe , a nie o Danię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 DK Denmark... dk drogi krajowe...moooże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irkm Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 (edytowane) Oglądałem bardzo pobieżnie, ale wg mnie idzie gu gorszemu... Fajne są nowe systemy elektroniczne (choć ciekaw jestem działania monitoringu zmiany pasa w polskich warunkach, szczególnie w deszczu przy naszych genialnych farbach na jezdni). Reszta to porażka, w stosunku do mojego Nota (odnoszę sie do wersji Accenta Premium pack) brakuje: genialnego schowka na wierzchu deski, systemu półek w bagażniku, standardowo przesuwanej kanapy i podłokietników przód/tył, lampki do czytania z tyłu, stolików, schowka pod fotelem, przeciwmgielne i automatyczna klima tylko w Tekna, brak regulacji kierownicy, brak trzech gniazdek 12V, sterowania komputerem w kierownicy podobno tez nie ma, plastiki jeszcze gorsze niż w Note I, a te przecież nie powalały. O ile stary Note był rodzinny i częściowo zastępował lukę po Almerze, to nowy jest typowo miejski i Micropodobny, niestety. Edytowane 5 Listopada 2013 przez irkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 I tu się z Tobą w 100% zgadzam.Przedtem Note reklamowany był jako minivan rodzinny,a teraz chyba jako wózek po zakupy dla dwóch osób,bo o bagazniku to nie ma nawet co rozmawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydros Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 (edytowane) I tu się z Tobą w 100% zgadzam.Przedtem Note reklamowany był jako minivan rodzinny,a teraz chyba jako wózek po zakupy dla dwóch osób,bo o bagazniku to nie ma nawet co rozmawiać. Przesadzacie Panowie.Pierwszy miał bagażnik 295 litrów ,a nowy ma 325 litrow.A przesuwaną kanapę razem z pakietem rodzinnym, już u nas dają " gratis"(normalnie 1900zł)Mi właśnie przysłali ofertę z tym prezentem.Dla mnie o wiele fajniejszy,bez dwóch zdań. Edytowane 5 Listopada 2013 przez hydros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.