Coyote024 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Witam po ostatnim off road'ie ,dzisiaj pojechalem umyc auto zew,wew i podwozie bo bylo uwalone z blota,lacznie z zapasem,po umyciu,nie moglem go odpalic,a jak juz odpalil to z bledami ESP i KONTROLA TRAKCJI,za chwile zgasl,po ponownych probach odpalenia wszystko ok ,w czsie jazdy tak szarpnal i wywalilo na desce 4WD i engine check i zgasl! I znowu po kilku probach odpalenia odpalil i chodzi superb nic sie nie swieci ,tak czy siak jade na kompa w poniedzialek! Pytanie jest czy to jest normalne ze woda mogla sie dostac gdzies w naped,jakies kostki,kable czy cos takiego i robila taki cyrk przeciez to samochod stworzony do ,blota ,wody, piasku itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 wieszość wtyczek jest pewnie hermetyczna ale pod ciśnieniem jak gdzieś wpadło w starszą gumę to kto wie ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Najprawdopodobnie zalałeś wtyczki. Ale napisz jakie błędy komputer zapisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Miałem podobnie po większym myciu podwozia z błocka. Choinka na desce: ABS a co za tym idzie ESP OFF i kontrola trakcji, a co za tym idzie błąd napędów. Przyczyna: zalana kostka ABS przy kole. Wyschło i przestało świecić. Na wszelki wypadek kostki pozabezpieczałem. Co ważne - nie gasł mi przy tym, wszystko działało normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Sprawa wyjasniona,to ze nie odpalal to poszedl bezpiecznik od swiec zarowych,a esp i kontrola to faktycznie woda dostala sie ,Mechanik powiedzial zebym pousuwal te kostki i zlapal wszystko na krotko! podczas skanowania wyszlo ze czujnik temperatury paliwa pokazuje -12 czy to jest dobrze bo ten gosc powiedzial ze jest do wymiany ale nie powie mi gdzie on jest bo sobie wymienie sam!!!!!!!.... bez komentarza.....powiedzcie i jak to jest z tym czujnikiem i jak powinien wskazywac poprawnie,aha jeszcze jedno zawsze rano po nocy jak go odpalam to tak dziwnie "klepie" to ten gosc powiedzial ze te silnika tak maja i w momencie jak uzyska okolo 40st to juz tego niema,faktycznie jak pojade troche to przechodzi,czy wam tez tak klepie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo_ Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 U mnie nic nie klepie, a pomysł z usuwaniem kostek chyba nie wymaga komentarza... Podjedź do innego mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi1 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Ten czujnik temperatury paliwa znajduje się chyba w pompie wtryskowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.