Gość michael502 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Witam, jaki akumulator byście polecili do Micry K11 z silnikiem 1.5 D żeby w zimie nie było większych problemów? Obecnie mam aku: 12V, 55Ah, 450A, ale już ledwo zipie. Tak wgl. to jaki jest standardowy akumulator który w tym modelu z tym silnikiem jest montowany? Co polecacie? Marka itd... Pozdrawiam, Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Praktycznie każdy producent akumulatorów ma katalog w którym możesz dobrać właściwy do Twojego samochodu. Np. Centra proponuje aż trzy do Twojego modelu... Centra CC502 STANDART Napięcie: 12 Zakres pomiarowy, Pojemnosć akumulatora: 50 Ah, Prąd rozruchu wg EN: 510 A, Dł.: 242 mm, Szer. 1: 175 mm, Wys.: 175 mm, Położenie biegunów: 0, Rodzaj bieguna: EN, Wykonanie strefy podłogowej: B13 Informacja techniczna:EKONOMICZNE ROZWIAZANIEEkonomiczne rozwizanie dla starszych pojazdów z podstawowymwyposazeniem ======================================= CENTRA PLUS CB542 Napięcie: 12 Zakres pomiarowy, Pojemnosć akumulatora: 54 Ah, Prąd rozruchu wg EN: 520 A, Dł.: 242 mm, Szer. 1: 175 mm, Wys.: 175 mm, Położenie biegunów: 0, Rodzaj bieguna: EN, Wykonanie strefy podłogowej: B13 Informacja techniczna:RACJONALNY WYBÓR- wiekszosc nowoczesnych pojazdów- standardowe wyposazenie- standardowo uzytkowany pojazd ======================================= CENTRA FUTURA CA602 Napięcie: 12 Zakres pomiarowy, Pojemnosć akumulatora: 60 Ah, Prąd rozruchu wg EN: 600 A, Dł.: 242 mm, Szer. 1: 175 mm, Wys.: 175 mm, Położenie biegunów: 0, Rodzaj bieguna: EN, Wykonanie strefy podłogowej: B13 Informacja techniczna:INNOWACYJNE ROZWIAZANIE- mocne silniki Diesla lub silniki benzynowe- bogate wyposazenie (fabryczne + dodatkowe)- ekstremalne temperatury- intensywnie uzytkowany pojazd - gwarancja 3 lata+assistance Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 (edytowane) A ja znów zaproponuję, abyś wziął pod uwagę powyższe parametry, a po akumulator udał się do... TESCO. Accord 92r. jeździ na aku z TESCO już 4 lata. I jeździ. A dwie Centry trafiło mi po roku użytkowania, tak jedną jak i drugą. Marka TESCO'owa TOP DRIVE. POLECAM ! ! ! Producentem akumulatorów TOP DRIVE jest VARTA. Edytowane 5 Listopada 2013 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marinez Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 To chociaż jenoxa jakiegoś. Cenowo prawie to samo, ale już normalny markowy, a nie sieciówki (swoją drogą przechowywane i transportowane czasem w tragicznych warunkach). Z katalogu wychodzi 055622Z, 55 Ah, 510 A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michael502 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dzięki wielkie za odpowiedzi Zainwestowałem w akumulator: CENTRA FUTURA CA602. Na razie wszystko działa jak należy, nie ma najmniejszego problemu z odpaleniem zimnego silnika nawet po nocy spędzonej pod chmurką. Dzięki i pozdrawiam, Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mibars Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 (edytowane) Łup, podbijam temat: Miejsce na akumulator w benzynie 1,0 i dieslu jest takie samo? W sensie, czy 60 Ah akumulator wejdzie bez problemu w miejsce 45 Ah? Nasz microlot bardzo mało jeździ i głównie na krótkich trasach, przez co notorycznie zimą są problemy z odpaleniem, właśnie siedzi pod maską czwarty (no "trzeci i pół", bo był używany) akumulator i też co pewien czas trzeba podładować. Większy akumulator powinien starczać na dłużej miedzy ładowaniami. Tak patrząc na wymiary to zdaje się, że ten większy akulumator jest wręcz niższy... Prąd na postoju w normie, ładowanie jest, tylko te krótkie trasy... Edytowane 3 Marca 2014 przez Mibars Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Wkladaj to co padaje fabryka Wiekszy akumulator bedzie gorszy bo nie zdaży sie doladowac w czasie krotkich tras. I raz na jakis czas warto samemu podladowac na pol roku np. Inna kwestia jesli cos ci kradnie prad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Mibars Kup taki jaki zaleca producent samochodu z tolerancją pojemności +10% a o możliwie największym prądzie rozruchowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Bawimy się w górników ???? ŻADNE CENTRY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 ŻADNE CENTRY Ja na Centre Futurę nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Panowie, Każdy akumulator jest dobry dopóki nie szwankuje i instalacja jest w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mibars Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Instalacja jest w porządku, z alarmem żłopie 80-90 mA, po jego odpięciu kilkanaście mA. Ta Micra naprawdę mało jeździ i głównie na krótkich trasach. Jako, że "europejskie" akumulatory mają większe prądy rozruchowe, niż "japońskie" to pod maską wylądował Bosch S4 52 Ah 470 A. W podstawkę się nie mieści, ale podłożyłem w nią 20 mm grubości deseczkę, wygiąłem i przedłużyłem (pętlą z grubego stalowego drutu) oczko od strony kabiny, zaś górne mocowanie wymieniłem na dłuższe, bo ten akumulator jest szerszy i niższy. Trzyma się solidnie, mieści bez problemu, więc jeśli ktoś będzie miał podobny problem to rozwiązanie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Dziwne i innowacyjne rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Instalacja jest w porządku, z alarmem żłopie 80-90 mA, po jego odpięciu kilkanaście mA. Ta Micra naprawdę mało jeździ i głównie na krótkich trasach. Jako, że "europejskie" akumulatory mają większe prądy rozruchowe, niż "japońskie" to pod maską wylądował Bosch S4 52 Ah 470 A. W podstawkę się nie mieści, ale podłożyłem w nią 20 mm grubości deseczkę, wygiąłem i przedłużyłem (pętlą z grubego stalowego drutu) oczko od strony kabiny, zaś górne mocowanie wymieniłem na dłuższe, bo ten akumulator jest szerszy i niższy. Trzyma się solidnie, mieści bez problemu, więc jeśli ktoś będzie miał podobny problem to rozwiązanie jest Polak potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.