Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

primera p10eGt


patryk92109
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przedstawiam moją drugą miłość primerę p10 eGt.

   Rok-1994

   Silnik-z almery GTi z 99r.

    Wyposażenie-1x poduszka, 4x el. szyby, ABS , wspomaganie kierownicy, el.lusterka podgrzewane , halogeny, reg. kierownicy w jednej płaszczyźnie , skórzane fotele.

    Układ hamulcowy- rozwiercone otwory w zwrotnicach i założone zaciski z p11 wraz z większymi tarczami.

    Układ napędowy- skrzynia biegów troszkę krótsza z Sunny Gti, dodatkowa poduszka pod silnikiem dzieki czemu sie tak nie buja.Felgi oryginalne 16" OZ z oponami Dunlop sport 215x40 Zima 14" poszerzone przód o 5cm tył o 8cm naciągnięte oponu185x60 troszkę za wysokie ale miałem nowe więc szkoda było je rzucić w kont .

    Zawieszenie-amortyzatory tokico do Gt, założone sprężyny obniżające MTS. 

 

Na zdjęciach samochód jest troszkę zakurzony wiec nie wygląda jak powinien , a ma nowy lakier. do wszystkiego brakuje mi halogenów gdyż byly wypalone i nowe są w drodze

post-57725-0-51135900-1383658348_thumb.jpg

post-57725-0-94962500-1383658439_thumb.jpg

post-57725-0-89113800-1383658537_thumb.jpg

post-57725-0-04612800-1383658632_thumb.jpg

post-57725-0-26468900-1383658828_thumb.jpg

post-57725-0-59272300-1383658915_thumb.jpg

post-57725-0-39786400-1383658961_thumb.jpg

post-57725-0-88766100-1383659003_thumb.jpg

post-57725-0-59929800-1383659058_thumb.jpg

post-57725-0-83425100-1383659111_thumb.jpg

post-57725-0-27310300-1383659170_thumb.jpg

post-57725-0-39596600-1383659320_thumb.jpg

post-57725-0-47510100-1383659373_thumb.jpg

post-57725-0-99882400-1383659432_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez jestem ciekaw jak wyglada sprawa "porządności" wykonania takich felg, powiedz kolego ile kosztuje zrobienie takiego kpl

druga kwestia czemu low port zamiast hi porta zalozyles?? wg mnie blok z hi i lep z low porta to najlepsza wykmina

 

a sam samochod-wyglada bardzo swierzo, ladna buda!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi byly cięte na tokarce, do tego byl dociety pasek blachy na gilotynie CNC, blacha byla przewalcowana na średnicę felgi i przyspawanaobręcz do jednej polowy felgi , nastepnie nabilem ją na drugą cześć felgi i pospawalem, zalezalo na tym zeby to szczelnie pospawac, a ze elementy byly starannie zrobieone;d także przy wywazaniu nie bylo mniejszych problemów, gość który mi to wywazal byl zdziwiony ze tak dokladnie wyszlo;d a co do ceny to za przysłowiową flaszke mialem blache ciecie i walcowanie reszte robilem sam;) także z 4 felg to bylo robione nie 8;d

Edytowane przez patryk92109
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

High-port i Low-port to typy sr20de:)

eGT smigalo na HIGH a p11gt na LOW,

wg mnie, czytajac sporo watkow i opinii wywnioskowalem ze bloki p10 sa bardziej odporne na olejopijność niz p11 (min, waga i odlew tloka i szerokosc pierscieni)


jak GHOST zaczai ze robisz szeroka stal to nie da ci spokoju;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad@mus co ty pier.... ?? Primera P10 eGT miala tak samo Low porta jak i High Porta...... Słabo odrobiłeś zadanie domowe.

Ps zajefajna P10 znana mi. Miała stłuczkę z przodu? Dobrze myślę to ta?

Tak w ogóle kozacko wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie to ta;) jeśli chodzi o silnik to mialem mozliwosc zalozenia takiego silnika wiec taki jest:) napatoczyl sie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Slabo odrobiles zadanie domowe.

 

nigdy ich nie robilem:)

odnosnie mojej wypowiedzi, prawdopodobnie w tej primce byl HIGhport a napewno w almie z 99 byl lowport, jak ogladalem tloki z obu silnikow stwierdzilem ze te z HIGHporta byly masywniejsze i same pierscienie za grubsze, dalo mi to pewien poglad i sam robie (i robie i robie) hybryde prubujac dojsc do satysfakcjonyjacej mnie mieszanki sr20de z tajli sunny gti, egt i p11sri:)

i gdybym mial wchodzic w sr'ke z almy to wolal bym remontowac sr'ke z p10tki-temu wyzej o tym wspomnialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad@mus co ty pier.... ?? Primera P10 eGT miala tak samo Low porta jak i High Porta...... Słabo odrobiłeś zadanie domowe.

 

Ps zajefajna P10 znana mi. Miała stłuczkę z przodu? Dobrze myślę to ta?

 

Tak w ogóle kozacko wygląda.

ogólnie mówiąc do 93 był high port a potem low port

 

różnica jest w głowicy dlatego Do p10 z low portem wchodzi wszysko z p11 ..

 

mieszasz trochę bo po liftingu P11 były inne tłoki i inny wał wsio lżejsze - czy to dobra droga raczej nie pamiętajmy że p11 robili już też w Anglii ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p11sri przed lift mam na stole i ma lzejsze tloki lekki wal i inne pierscienie niz to co wkladam z sunny gti:)

u mnie jest tak, lekki wal i korby z sri i tloki z sunny gti z grubszymi pierscieniami

mimo ze p10 kolegi jest 94 to mogla byc produkcji 93 i miec 1 rej w 94, bla bla bal itd itp etc:)

ale nie robmy juz offtopu:) jest almerowe serce i tez dobre :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne eGT :D Prawie tak ładne jak moje ;D

z przodu sarna czy coś takiego było o ile dobrze pamiętam ;)

Mam.trochę części do tego modelu jakbyś coś potrzebował to śmiało pytaj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz_P11_144 Mnie na przyklad to interesuje.

patryk92109 Mega film stary:D Zapodaj mi na Pw jaka grubosc tej blachy brales zeby taki myk zrobic i pare wskazowek. Cos czuje ze chyba sobie cos takowego ogarne we wlasnym zakresie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znana mi primerka bardzo dobrze:) naprawde poprzedni właściciel włożył kupę roboty żeby autko tak wygladało... Zmianiałeś silnik?? bo z tego co mi wiadomo to Marcin tam wrzucał serducho z Almery?? chyba, że sie myle...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

co do tego to samochod ladnie wygladal ale duzo po tym przeszedl i duzo w nim zmienilem i poprawilem a co do ttego co pod maska to tam tez ingerowalem . robilem podloge i go malowalem, wymienilem zawieszenie idt. duzo by mowic niestety mlody nie jest i ciagle cos sie znajdzie do zrobienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...