Gość Dolmjo Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Witam niestety problem z dławieniem w mojej N16 nadal istnieje, pomimo wymiany świec i filtra powietrza. Zauważyłem że silnik dławi się tylko w przedziale od 2000 do 3000 obrotów i tylko gdy jest ciepły. Gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. Zachowuje się podobnie na gazie jak i na benzynie. Jeżeli mieliście taki przypadek lub wiecie co to za cholerstwo to proszę o pomoc. Pozdrawiam :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Niewiem nic o czymś takim ale jak sie dowiesz co to takiego do napisz bedziemy mądrzejsi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 zastanawiam sie czy to nie przypadkiem cos z czujnikiem temperatury spalin... ale moge sie mylic. podaj wiecej szczegoolow a postaramy sie pomoc wyraznie to ma wplyw na temperature ale wykluczyc przeplywomierza powietrza tez nie mozna. ten problem moze byc zlozony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 zastanawiam sie czy to nie przypadkiem cos z czujnikiem temperatury spalin... ale moge sie mylic. podaj wiecej szczegoolow a postaramy sie pomoc wyraznie to ma wplyw na temperature ale wykluczyc przeplywomierza powietrza tez nie mozna. ten problem moze byc zlozony.hmm a tam jest takowy czujnik? bo mnie sie zdaje ze niema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dolmjo Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Witam Jutro jadę podłączyć moją N16 pod komputer i zobaczymy co za cholera w nim dżemie. Jak coś będę coś wiedział to oczywiście się pochwale. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 dlatego napisalem ze nie jestem pewien.mialem na mysli co innego, mianowicie lambde - tylko ze ja tez wykluczylbym bo ona przeciez bada sklad spalin 8) . nie mialem zamiaru nikogo w blad wprowadzac. nie mam przed soba manuala zeby stwierdzic co tam naprawde jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dolmjo Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Witam Właśnie wróciłem od mechanika, ale podłączenie pod komputer nic nie dało bo nie wykrył żadnego błędu. Ale mam parę nowych informacji. Zauważyłem że jak wyłączyłem klime, wiatrak, radio i co tylko jeszcze mogłem, to dławił się jakby trochę mniej. A co do temperatury to przecież po rozgrzaniu silnika włączają się wentylatory przy chłodnicy, które też pożerają prąd. Więc problem może tkwi w elektryce. Ale czy to możliwe? Jeżeli macie jakiś pomysły to piszcie bo ja już całkiem zgłupiałem, Pozdrawiam ](*,) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 dziwne jest to co piszesz to powinno byc wrecz odwrotnie. objawy problemu z zaplonem i przygasaniem powinienes miec raczej kiedy wszystkie odbiorniki pradu masz wlaczone a nie odwrotnie. nie wiem czy to moze miec jakis zwiazek.nie wiem co o tym myslec. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dolmjo Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 dziwne jest to co piszesz to powinno byc wrecz odwrotnie. objawy problemu z zaplonem i przygasaniem powinienes miec raczej kiedy wszystkie odbiorniki pradu masz wlaczone a nie odwrotnie. nie wiem czy to moze miec jakis zwiazek.nie wiem co o tym myslec. pzdr Właśnie jest tak jak piszesz. Gdy mam włączone urządzenia elektryczne, to się dławi, a gdy je wyłączę to tak jakby mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur2 Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Jest w tym reguła. Gdy włączasz zewnętrzne odbiorniki mocy jest to dodatkowe obciążenie dla silnika. Wówczas jest podawana większa dawka paliwa (zwiększenie obrotów silnika). Może po prostu masz za ubogą mieszankę. Jakie obroty wskazuje Ci obrotomierz na biegu jałowym, gdy silnik jest nagrzany? Moim zdaniem będziesz musiał przeprowadzić regulację obrotów w twoim silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel99 Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 ja miałem identyczne objawy jak mi się wtryskiwacz zapchał... może to samo jest u Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dolmjo Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Jest w tym reguła. Gdy włączasz zewnętrzne odbiorniki mocy jest to dodatkowe obciążenie dla silnika. Wówczas jest podawana większa dawka paliwa (zwiększenie obrotów silnika). Może po prostu masz za ubogą mieszankę. Jakie obroty wskazuje Ci obrotomierz na biegu jałowym, gdy silnik jest nagrzany?Moim zdaniem będziesz musiał przeprowadzić regulację obrotów w twoim silniku. Obroty na jałowym biegu przy ciepłym silniku są w okolicach 700 obr/min, to chyba dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 moze te spadki napiecia podczas obciazenia instalacji wszystkimi urzadzeniami odbiorczymi ma wplyw na zaplon i moze dlatego sie dlawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dolmjo Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 A wie ktoś ile powinna palić Almerka N16 1,5 z gazem IV gen? Bo jak na razie to u mnie wychodzi 9-10L gazu na trasie a w mieście ok. 13L To chyba troche zadużo jak na instalacje IV generacji? Może to też ma jakiś wpływ na to dławienie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 no to teraz dopiero piszesz ze masz gaz ja myslalem ze masz benzyne tylko hehe. to oproocz sprawdzenia komputera i wymiany swiec i filtru powinni ci sprawdzic przewody zaplonowe. mozliwe jest tez ze masz podawane za malo paliwa na biegu jalowym - mieszanka jest zbyt uboga. poszukaj tez innego topicu na forum, powinienes tam znalezc wiecej na ten temat. poza tym chyba odwiedzil bym innego gazownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dolmjo Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Witam Nareszcie moja Almerka została zrobiona. A główną pczyczną wszelkich problemów była wada fabryczna czujnika położenia wału korbowego. Naszczęście serwis T&T Zaborowski poradził sobie z tym problemem w ciągu godziny i to za zupełną darmoche . Oby to był koniec problemów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 no i konkret a wymienili ci do dlatego gratisowo bo twooj samochood byl objety akcja serwisowa nissana, a ten czujnik to typowa usterka n-16. no teraz sobie posmigasz bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 pczyczną wszelkich problemów była wada fabryczna czujnika położenia wału korbowego I tak masz szczęście że ci nagle nie stanąl (o przepraszam - zgasl :oops: ) w najmniej odpowiednim momencie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.