Gość DOPTOS Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 zamontowalem wtrysk LPG sekwencja K11 `98 wszystko zgodnie z planem do pelna za 55 zł wszyscy usmiechnieci..bo spalanie 7-7,3 po tygodniu problem z rannym odpaleniem .. nastepnego dnia micra nie odpalila zakrecilem aku na smierc po podladowaniu i wszytkich mozliwych zabiegach w koncu ruszyla teraz zostawialem (gasilem ) auto na benzynie i rano odpala mam buczaca pompe paliwa pomyslalem ze to jej wina wiec zalatwilem sobie inna (jeszcze nie dotarla wiec mecze sie na starej) cala wine zrzucilem na nia i dzielnie gasilem na benzynie az tu nagle dzisiaj powtorka - mysle znoff ta pompa zgasilem na lpg wczoraj i zostawilem na noc. dlubalem krecilerm nic nie pomoglo, rozlaczylem przewod paliwa - leci tryska ..hmm przypomnialem sobie ze ten 1 dzien gdzie byly problemy z odpaleniem uzylem suszarki juz nawet sam nie pamietam po co... POTRAKTOWALEM WTRYSKI SUSZARKA i odpaliła po pol obrotu rozrusznika. pompa pomimo ze buczy to nie jej wina ze nie odpala (i tak zaloze nowa) wtryski mam wymienic toz to masakra ..czujnik temp?? moze CO ROBIC??? SWIECE ZAROWA ...HEE? PRZECIE TO NIE DIESEL A ZIMA IDZIE EDIT: świece niedawno wymienialem ok 5 tys km podobno moga sie sklejac i ze niby dolac specyfiku czyszczacego do paliwa..hmm?? co wy na to?? pozdrawiam Pawel :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 to na gazie tez nie odpala? albo nie masz takiej opcji odpalania na gazie? mówilem komóś na forum zeby zalozyc zwykla instalke a za reszte kasy to sobie na wczasy pojechac? :wink: a tak szczerze to niewiem co dolega twojemu autku bo ja tylko jak jest ponizej -5*C to odpalam na PB a tak to prawie caly rok na gaziku 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DOPTOS Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 nie mam opcji odpalania na gazie. jak stwierdzi ze temp i obroty ok to przelacza zawsze mogerecznie na pb ale w druga strone nie instalacja KME filtr paliwa wymienilem razem ze swiecami jakies 5 tys km dzis potestuje sprawe tych wtryskow i dodam tego specyfiku pojawily sie glosy ze czujnik temp moze nie tak dziala - imho malo prawdopodobne. jakies sugestie?? EDIT: POZOSTAWIENIE NA BENZYNIE NIE POMOGLO ZNOW TO SAMO CHWILA PO WTRYSKACH SUSZARKA I ODPALILA NA RAZ . dzis montuje nowa pompe ciekawe co to da :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gyloosh Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Widzę, że wątek umarł bez rozwiązania, a szkoda bo borykam się z tym samym problemem. Zauważyłem dodatkowo, że podczas tych kłopotów, gdy kluczyk jest w pozycji 3, spod maski wydobywa się tykanie które zlokalizowałem w kostce z napisem cont eng (obok akumulatora). Nie wymieniałem jeszcze przewodów, świec, przepływomierza, pompy paliwa (w sumie to jeżdże rok tym samochodem i wymieniłem tylko jedną żarówkę ) Zacznę od przewodów , dam znać jak coś pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 co do odpalania na gazie to zawsze jest taka mozliwosc... mam sekwencje i moge odpalic... wciskasz przycisk od przelaczania Benzyuna LPG i przekrecasz kluczyk - lampka na kostce powinna sie swiecic... i trzymajac przycisk odpalasz na LPG. 2 opcja moze byc taka ze przekrecasz kluczyk w pozycje zapolon, wylaczasz, i reszta tak jak wyzej... jak cos to jutro sprawdze i dam znac jak to idzie... a co do odpalania - czy ten problem powtarza sie tylko jak jest wilgoc na dworzu?? jesli tak to zajmij sie kopulka rozdzielacza zaplonu - tak sie chyba nazywa... dostaje sie tam wilgoc i nie zapala micrusia - wiem z doswiadczenia... mowie o tej kopulce co do niej wchodza kable od swiec... trzeba ja osuszyc i popsiukac jakism preparatem do ukladow elektrycznych polecam ISOL pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gyloosh Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Dzięki Gołąb. Odpowiedziałeś mi na trzech tematach, więc muszę podziękować też na trzech :wink: Problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 hehe tez tak mozna trzy tematy byly to odpisywalem bo wiem jakie to bylo wkurzajace jak chcesz jechac a tu lipa! pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.