Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

moze to i nudne ale duuuuzo pali co robic pomocyyy


Gość jarko25
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam nissana sunny n 13 1.3 na jednopunkcie, wymieniłem sonde, przemyłem korpus przepustnicy, silnik krokowy, wymieniłem filtry pow paliwa, oleju, świece , wężyki od podciśnienia sa ok, pali mi na trasie 12 do 14 litrów paliwa gdzie szukac przyczyny jeszcze? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że to dziwne, ale z zawodu jestem elektromechanikiem samochodowym pracuje w tym zawodzie od 5 lat i rozruzniam gaznik od wtrysku, postaram sie zrobic foty ale nie obiecuje, wiec nikt mi nie pomoże w moim problemie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałem że turbo lub sport bo niepamietam jak tam jest faktycznie, centralka wtryskowa jest czysta, błedów nie ma żadnych była u elektronika, wiec co poddac sie i jezdzic tak dalej? bo mi temat juz sie skonczył , a co do deptania mu to nie, raczej ostrożnie jade bez wciskania pedału, tez szukałem w ksiazkach tego silnika lecz nieznalazłem,może był jakis przeszczep z silnikiem? któż to wie, no nic ale licze nadal na waszą pomoc w tym temacie i mam nadzieje ze pomozecie mi łącze pozdrowienia dla moderatorów i klubowiczów :) extra stronka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz

Nie bylo silnikow w N13 o pojemnosci 1.3 na wtrysku. 1.3 byly na gazniku taki jak u bombla. Ty prawdopodobnie masz silnik GA14i albo GA16i. Ja mam silnik GA16i w garazu na jednopunkcie. Gdybys potrzebowal jakies klamoty to daj znac... podejrzewam ze urzadzenie wtryskowe i cala "armatura" bedzie taka sama.

Silnik pali Ci stanowczo za duzo. Nawet gdybys mial motor 1.6 to jest to katastrofa.

Ja mam 1.6 16V na plnym wtrysku i pali mi teraz 9l po miescie.

Jak pali za duzo to raczej stawiam na sonde... ona generalnie wplywa na ilosc podawanego paliwka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz