chudson Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 A zawór scv w pompie sprawdzałeś ? Skoro masz di to powinien być chyba jeden i uszkodzenie może powodować trudy z odpalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Na 90% gdzieś jest zasysane powietrze w układzie zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho352 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Na 90% gdzieś jest zasysane powietrze w układzie zasilania. przewody sprawdzone do zbiornika ,zaworki nic nie dały ogólnie silnik zlustrowany .powoli zaczynam być przekonany że coś nie tak z pompą chociaż korci mnie zerknąć na podstawę filtra z tą pompką .może tam zasysa powoli powietrze .sam już nie wiem A zawór scv w pompie sprawdzałeś ? Skoro masz di to powinien być chyba jeden i uszkodzenie może powodować trudy z odpalaniem. są dwa bodajże zielony i czerwony ,nie ruszałem jeszcze pompy ,zostawiłem ją na koniec jak już wszystko zawiedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) powietrza nie zasysa bo by Ci przerywał pod obciążeniem, generalnie jak zapala na plaka to jest coś albo z dawką rozruchową - może wtryski są padnięte. To że je sprawdzono jak piszesz na specjalnym sprzęcie nie oznacza że są ok. niestety nie ma w Polsce firmy która to potrafi, jedynie podmiana na sprawne da Ci pełen obraz. Albo silnik nie ma kompresji. Zrób sprawdzenie sprężania na zimnym i ciepłym z próbą olejową. Pompę wtryskową zostaw w spokoju - jak już cię korci to mogą to być zawory SCV, są dwa, nie idzie ich sprawdzić, komp też nie pokaże ich uszkodzenia, czasem się zdarza że jak jest któryś uszkodzony to ciśnienie na szynie CR jest bardzo wysokie (600-800 bar zamiast 300-400). Edytowane 12 Listopada 2013 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 nie bardzo rozumiem co kolega ma na myśli ? tu sorki pomyliłem z maloxxem i jego problemami z ucieczką prądu. Za dużo na raz odpowiadałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho352 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 powietrza nie zasysa bo by Ci przerywał pod obciążeniem, generalnie jak zapala na plaka to jest coś albo z dawką rozruchową - może wtryski są padnięte. To że je sprawdzono jak piszesz na specjalnym sprzęcie nie oznacza że są ok. niestety nie ma w Polsce firmy która to potrafi, jedynie podmiana na sprawne da Ci pełen obraz. Albo silnik nie ma kompresji. Zrób sprawdzenie sprężania na zimnym i ciepłym z próbą olejową. Pompę wtryskową zostaw w spokoju - jak już cię korci to mogą to być zawory SCV, są dwa, nie idzie ich sprawdzić, komp też nie pokaże ich uszkodzenia, czasem się zdarza że jak jest któryś uszkodzony to ciśnienie na szynie CR jest bardzo wysokie (600-800 bar zamiast 300-400). dzięki za kolejne wskazówki ,sprawdzę teraz sprężanie z próbą olejową .napisze co wykazało ,ciekaw jestem czy zawory scv w moim di są takie same jak w silniku dci. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Zawory są inne, Ty masz dwa czerwony i zielony, dCi ma jeden - biały. Pamiętaj żeby kompresję sprawdzić na zimnym, czyli musiałbyś pewnie zostawić auto na noc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virilitas Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 ...również czekam na wasze sugestie ja walczę już chyba rok...fakt faktem pompy nie sprawdzałem i zaworów SCV oraz rozrządu...pierwszy raz słyszę o wężyku 6-7 cm z lewej strony silnika! Co to takiego i do czego służy? Podciśnienie? krzycho352 poczytaj sobie o mojej męce TU Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho352 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 ...również czekam na wasze sugestie ja walczę już chyba rok...fakt faktem pompy nie sprawdzałem i zaworów SCV oraz rozrządu...pierwszy raz słyszę o wężyku 6-7 cm z lewej strony silnika! Co to takiego i do czego służy? Podciśnienie? krzycho352 poczytaj sobie o mojej męce TU Pozdrawiam witam wszystkich i dzięki że nadal temat w toku ! dzisiaj nic nie dałem rady pchnąć do przodu z moim ''x'' praca czasem nie pozwala , jutro jadę go odstawić do swojego mechanika aby rano na zimnym sprawdzić sprężanie wyniki opisze .Virilitas obiecuję lekturę przeczytać i odpiszę Pozdrawiam ...również czekam na wasze sugestie ja walczę już chyba rok...fakt faktem pompy nie sprawdzałem i zaworów SCV oraz rozrządu...pierwszy raz słyszę o wężyku 6-7 cm z lewej strony silnika! Co to takiego i do czego służy? Podciśnienie? krzycho352 poczytaj sobie o mojej męce TU Pozdrawiam dokładnie jest tam taki wężyk to jest chyba przelew sprawdziłem go, u mnie jest ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virilitas Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 witam wszystkich i dzięki że nadal temat w toku ! dzisiaj nic nie dałem rady pchnąć do przodu z moim ''x'' praca czasem nie pozwala , jutro jadę go odstawić do swojego mechanika aby rano na zimnym sprawdzić sprężanie wyniki opisze .Virilitas obiecuję lekturę przeczytać i odpiszę Pozdrawiam dokładnie jest tam taki wężyk to jest chyba przelew sprawdziłem go, u mnie jest ok . Ok jak będę w domu na święta też go sprawdzę, przypomnienia tu nie działają i na maila nie dostaję info o nowych postach...masakra, śledzić muszę od nowa forum i jak kolego? doszedłeś do czegoś? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wiemy Już coś więcej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawko82 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Jeśli udało Ci się naprawić problem to napisz bo sporo jest takich samych postów ,a rozwiązania nikt noe napisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 A pompkę ręczną na filtrze paliwa lub dołożenie uniwersalnej próbowali Ci co mają z tym problem ? Bo bywa to jej wina a jest to jeden z najtańszych elementów żeby zacząć eksperymentować co pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxik123 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Witam Nissan X trail t30 2002r. 2.2 dci 136km Auto zawsze odpalało ze strzała Przyszły mrozy -18 stopni i nisssan z rana odpalił ze strzała po wcześniejszym podgrzaniu świec pochodził rozgrzał się trochę i w drogę ujechałem 500-700m zgasł , kręcę trochę dłużej niż zawsze i odpalił wkręcił się trochę na obroty i gasł i tak kilka razy zcholowałem do domu zmieniłem filtr paliwa i dolałem 50ml specyfiku do paliwa żeby nie zamarzało na 20l diesla. podgrzałem grzałką przewody paliwowe i odpalił z tym że sam wkręcał się na wysokie obroty zgasiłem i odpaliłem około 3-4 razy wszytsko sie ustatkowało i było git aż do wieczora gdy wyjechałem auto normalnie się rozpędzało wchodziło na obroty itp. aż stanołem i chodził na wolnych obrotach przyfalował kilka razy i zgasł musiałem długo kręcic żeby odpalił i jak odpalił znowu to samo i tak kilka razy wróciłem do domu podczas jazdy nic sie nie działo normalnie sie rozpedzał i wgl. tylko na jałowym falował i gasł po chwili. teraz tak ominąłem filtr i bak z przewodami poprzez podłączenie sie bańką z paliwem bezpośrednio wężem do pompy i cały czas to samo tj. ciężko bardzo ciężko odpala i faluje i gaśnie. Chciałem sprawdzić wtryski ale przelewy są zabudowane pod pokrywą i ni jak je sprawdzić mam pytanie chciałbym sprawdzić zawór scv na pompie tylko jak go spradzić czy jest sprawny czy nie. co może być przyczyną tych objawów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreas75 Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 (edytowane) Witam mam problem z nissanem xtrail T30 , 2,2 diesel auto zaraz po zapaleniu gaśnie nawet gdy zapalam pare razy bez dodania gazu to samo gdy zapalę i dam wyższe obroty to silnik pracuje a w czasie jazdy jest wszystko ok tylko problem przy zapalaniu na wolnych obrotach gaśnie a komputer nie pokazuje żadnego błędu .proszę o podpowiedz co to może być za problem.pozdrawiam Edytowane 2 Września 2020 przez Thunder Przeniesiony w odpowiednie miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinsone Opublikowano 18 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2021 Panowie pytanie kuriozalne. Gdzie jest dokładnie zawór pompy paliwa SCV w Nissan X-Trail 2.2 dci 2005-2006? Czy możecie opisać umiejscowienie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinsone Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Odpowiem sobie sam Zawór znajduje się na pompie wtryskowej za silnikiem pod listwą wtryskową po środku. Czyli patrząc od przodu z góry, znajduje się po środku, z tyłu jakieś 20cm od intercoolera w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.