Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego


Gość Dorota
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a mi nie dzialaja 3 kreski :cry: trzeba bedzie zlapac za miernik i szukac przerwania... jezu..jak pomysle ile jest w tym samochodzie do zrobienia pierdulek, to az mi sie odechciewa... zebym to ja mial garaz... to bym siedzial dzien i noc az wszytko byloby cacy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam garaz ale na szczescie prawie nic nie musze robic przy autku :wink: a jesli idzie o ogrzewanie tylnej szybki to u mnie chyba polowa tych kresek jest przepalona ale i tak tego nie uzywam bo nie widze potrzeby, szczerze to nawet nie uzywam tylnej wycieraczki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz... a ja wlasnie uzywam i tego i tego... no i i to i to mi sie pospulo :cry: wycieraczka najperw dzilala wolniej a teraz dochodzi do polowy i staje... musze wykrecic ten caly silniczek i zobaczyc co tam sie popieprzylo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierzesz miernik i szukasz miejsca gdzie na dlugosci kreski jest ona przerwana... kupujesz wczesniej taki specyfik... cos jak lakier do paznokci... poszukaj w motoryzacyjnych.. i przykladajac do miejsca gdzie ejst przerwana kreska taki "szablonik" (kawalek plaskeigo plastiku z waska szparka...) malujesz tym specyfikiem i prad znowu przechodzi...a szyba znowu sie grzeje 8) jesli chodzi o trwalosc takiej naprawy to przyznam sie ze jeszcze tego nie robilem i nie ma zielonego pojecia... trzeba bedzie sprobowac... nie jest to drogie a sprobowac warto...

 

troche zamotalem.... wiem... ale spiacy jestem i jakos nie moge sensownej wypowiedzi sklecic 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawilem sie w klejenie szyby, do powyzszego opisu moge dodac, ze gdy przerwa jest czyms wiekszym niz po prostu peknieciem (np. ma dlugosc 0.5mm), to trzeba dosc duzo tego kleju(lakieru) przewodzacego dac, i wychodzi wtedy gruba sciezka, ktora widac mocno, bo klej z reguly jest bialy.

Ja patencik zrobilem inny - wzialem przewod miedziany o srednicy ok.1mm, po zdjeciu izolacji masz kilkanascie cieniutkich drucikow z miedzi - i tym klejem przewodzacym nakleja sie jeden na pekniecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz... a ja wlasnie uzywam i tego i tego... no i i to i to mi sie pospulo :cry: wycieraczka najperw dzilala wolniej a teraz dochodzi do polowy i staje... musze wykrecic ten caly silniczek i zobaczyc co tam sie popieprzylo...

 

Hehe, mialem to samo - trza wyjsc i popchnac wycieraczke... :twisted:

 

Opis jak to zrobic, w wersji z silnikiem na stole, jak ktos sie uprze moze to zrobic w autku.

Scigasz kapturek maskujacy, odkrecasz nakretke i sciagasz ramie wycieraczki.

foto1.jpg

 

Nastepnie odkrecasz ta duza nakretke i sciagasz wszystkie duperelki, wlacznie z uszczelkami na walku.

foto2.jpg

 

We wnetrzu autka sciagasz klape blokujaca dostep do wycieraczek. Odkrecasz sruby i odczepiasz przewody. Pacjent na stole...

foto3.jpg

 

Odkrecasz srubki od zaslepki ukrywajacej przekladnie. Sciagasz dwie zawleczki i demontujesz ramie laczace kola zebate z sworzniem wycieraczki(byl w miejscu oznaczonym czerwona strzalka).

Niebieska pokazuje plastikowy klocek - sluzy on do przytrzymania wirnika silnika - trza go popchnac w strone silnika, jak wycieraczki robia przy zmianie kierunku ruchu stuk-stuk :)

foto4.jpg

 

Na koniec trza wyczyscic tuleje, nasmarowac to wszystko i zlozyc z powrotem.

foto5.jpg

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj bez problemu odkrecilem mechanizm... przynioslem do domu... posadzielm na biurku... i zabralem sie do roboty... generalnie wnioski...

zapomniales napisac o jednej zawleczce, ktora trzyma ten caly sworzen, zeby go nie mozna bylo wyjac... generalnie jak pomyslalme o tym ze tam moze byc zawleczka to juz kilka razy walnalem mlotkiem zeby go wybic :wink: ... caly sworzen tak mocno siedzial ze naprawde kilka razy musialem mocno przypieprzyc mlotkiem zeby wyszedl... i tu rada... przy wybijaniu nakreccie nakretke na gwint tak zeby byla z jego koncowka na plasko i dopiero walcie... bo ja juz sie balem ze bede musial przegwintowywac tak sie skubany troszke zdeformowal :wink: jak juz wyszedl to przelecialem go elegancko papierkiem sciernym na blysk... caly "tunel" w ktorym chodzil tez tam jakos wyczyscilem... nasmarowalem towotem... zlozylem... zamontowalem... i ....

od kiedy mam ten samochod tylna wycieraczka jeszce tak szybko nie chodzila :twisted:

dzieki xelus... bo i tak mialem to wymontowac i zrobic... ale twoj opis ze zdjeciami mnie jakos tak zmobilizowal 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh - rozbieralem to 2 miesiace temu :) a pamieci nie mam absolutnej. Chodzi o ta zawleczke ktora jest zamonotwana na sworzniu od strony wycieraczki, tak? Jak co, to dopisze na przyszlosc....

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...