Gość Dorota Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 No ja powiem tak , że jestem bardzo zadowolona , ogrzewanie tylnej szybkiej jest jak najbardziej ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 a mi nie dzialaja 3 kreski :cry: trzeba bedzie zlapac za miernik i szukac przerwania... jezu..jak pomysle ile jest w tym samochodzie do zrobienia pierdulek, to az mi sie odechciewa... zebym to ja mial garaz... to bym siedzial dzien i noc az wszytko byloby cacy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 a ja mam garaz ale na szczescie prawie nic nie musze robic przy autku :wink: a jesli idzie o ogrzewanie tylnej szybki to u mnie chyba polowa tych kresek jest przepalona ale i tak tego nie uzywam bo nie widze potrzeby, szczerze to nawet nie uzywam tylnej wycieraczki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 no widzisz... a ja wlasnie uzywam i tego i tego... no i i to i to mi sie pospulo :cry: wycieraczka najperw dzilala wolniej a teraz dochodzi do polowy i staje... musze wykrecic ten caly silniczek i zobaczyc co tam sie popieprzylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaDziesiątka Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 A jak można naprawić te grzejące kreski na tylnej szybie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 bierzesz miernik i szukasz miejsca gdzie na dlugosci kreski jest ona przerwana... kupujesz wczesniej taki specyfik... cos jak lakier do paznokci... poszukaj w motoryzacyjnych.. i przykladajac do miejsca gdzie ejst przerwana kreska taki "szablonik" (kawalek plaskeigo plastiku z waska szparka...) malujesz tym specyfikiem i prad znowu przechodzi...a szyba znowu sie grzeje 8) jesli chodzi o trwalosc takiej naprawy to przyznam sie ze jeszcze tego nie robilem i nie ma zielonego pojecia... trzeba bedzie sprobowac... nie jest to drogie a sprobowac warto... troche zamotalem.... wiem... ale spiacy jestem i jakos nie moge sensownej wypowiedzi sklecic 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Bawilem sie w klejenie szyby, do powyzszego opisu moge dodac, ze gdy przerwa jest czyms wiekszym niz po prostu peknieciem (np. ma dlugosc 0.5mm), to trzeba dosc duzo tego kleju(lakieru) przewodzacego dac, i wychodzi wtedy gruba sciezka, ktora widac mocno, bo klej z reguly jest bialy. Ja patencik zrobilem inny - wzialem przewod miedziany o srednicy ok.1mm, po zdjeciu izolacji masz kilkanascie cieniutkich drucikow z miedzi - i tym klejem przewodzacym nakleja sie jeden na pekniecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 no widzisz... a ja wlasnie uzywam i tego i tego... no i i to i to mi sie pospulo :cry: wycieraczka najperw dzilala wolniej a teraz dochodzi do polowy i staje... musze wykrecic ten caly silniczek i zobaczyc co tam sie popieprzylo... Hehe, mialem to samo - trza wyjsc i popchnac wycieraczke... :twisted: Opis jak to zrobic, w wersji z silnikiem na stole, jak ktos sie uprze moze to zrobic w autku. Scigasz kapturek maskujacy, odkrecasz nakretke i sciagasz ramie wycieraczki. Nastepnie odkrecasz ta duza nakretke i sciagasz wszystkie duperelki, wlacznie z uszczelkami na walku. We wnetrzu autka sciagasz klape blokujaca dostep do wycieraczek. Odkrecasz sruby i odczepiasz przewody. Pacjent na stole... Odkrecasz srubki od zaslepki ukrywajacej przekladnie. Sciagasz dwie zawleczki i demontujesz ramie laczace kola zebate z sworzniem wycieraczki(byl w miejscu oznaczonym czerwona strzalka). Niebieska pokazuje plastikowy klocek - sluzy on do przytrzymania wirnika silnika - trza go popchnac w strone silnika, jak wycieraczki robia przy zmianie kierunku ruchu stuk-stuk Na koniec trza wyczyscic tuleje, nasmarowac to wszystko i zlozyc z powrotem. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 no i o to chodzilo dokladnie o to... trzeba wyjsc i ja popchnac... dzisiaj moze jeszcez sie tym zajmne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Dzisiaj bez problemu odkrecilem mechanizm... przynioslem do domu... posadzielm na biurku... i zabralem sie do roboty... generalnie wnioski... zapomniales napisac o jednej zawleczce, ktora trzyma ten caly sworzen, zeby go nie mozna bylo wyjac... generalnie jak pomyslalme o tym ze tam moze byc zawleczka to juz kilka razy walnalem mlotkiem zeby go wybic :wink: ... caly sworzen tak mocno siedzial ze naprawde kilka razy musialem mocno przypieprzyc mlotkiem zeby wyszedl... i tu rada... przy wybijaniu nakreccie nakretke na gwint tak zeby byla z jego koncowka na plasko i dopiero walcie... bo ja juz sie balem ze bede musial przegwintowywac tak sie skubany troszke zdeformowal :wink: jak juz wyszedl to przelecialem go elegancko papierkiem sciernym na blysk... caly "tunel" w ktorym chodzil tez tam jakos wyczyscilem... nasmarowalem towotem... zlozylem... zamontowalem... i .... od kiedy mam ten samochod tylna wycieraczka jeszce tak szybko nie chodzila :twisted: dzieki xelus... bo i tak mialem to wymontowac i zrobic... ale twoj opis ze zdjeciami mnie jakos tak zmobilizowal 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 heh - rozbieralem to 2 miesiace temu a pamieci nie mam absolutnej. Chodzi o ta zawleczke ktora jest zamonotwana na sworzniu od strony wycieraczki, tak? Jak co, to dopisze na przyszlosc.... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.