miziera Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie....co to za zwierze Brak oznaczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 a nie ma tam na deklu napisu Romano?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 (edytowane) No właśnie nie ma nic Daje jeszcze fotki z drugiej strony. Wygląda na pancerny,, solidne śruby dali ... W zasadzie będę go miał za 2 dni -świeży zakup kota w worku haha Edit: Już wiem co to jest ...dwie godziny wertowania neta eh... poniżej linki do stron -niezły egzotyk z tego reduktora, ale miałem rację,że pancerny o ile dobrze doczytałem to max do 400KM http://www.risparfueltek.com/lpg-sequential-reducers.html http://www.tinleytech.co.uk/acatalog/eGas.html Jak znajdziecie gdzieś na jakich ciśnieniach pracuje optymalnie to podeślijcie. Edytowane 20 Listopada 2013 przez miziera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 http://tablica.pl/oferta/reduktor-parownik-lpg-CID5-ID34b9H.html czy to to?? w sumie żaden koszt tak dla testu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 (edytowane) Dokładnie-jutro wysyła, jeszcze obniżył 10 zł -montuje zamiast Zavoli i.......wir w baku Widziałeś cenę tego cuda ? Robią to we Włoszech. Cyt ze strony E-GAS (translator na szybko) Do 300 kW z jednego reduktora Typ parownika-LPG reduktor RG10, przeznaczony jest do dozowania GPL pod stałym ciśnieniem i mogą być używane tylko w instalacjach wtryskowych Parownik składa się z gazu wodnego wymiennika ciepła, który wykorzystuje ciepło zawarte w cieczy chłodzącej silnika do ogrzania GPL. Stabilizacja ciśnieniem jest kierowany przez zawór, uruchamiany za pomocą systemu sprężyn i membraną, bez potrzeby jakiejkolwiek wewnętrznej dźwigni. Skok tłoka uszczelki jest ograniczona do górnej membranie, która działa jako element sterujący, ustalania otwieranie i zamykanie żaluzji. Parownik jest wyposażony w jednym etapie i wykonuje gazie pod ciśnieniem regulowanym przez zewnętrzny śruby regulacyjnej 120 do 180 kPa, w zależności od ilości wymaganej przez moc silnika do zasilania. Temperatura pracy, ponieważ woda chłodząca krąży wewnątrz silnika, zmienia się pomiędzy 80 ° i 90 ° C. Szeroki przedłużenie powierzchni grzewczej pozwala żywności, z wykorzystaniem jednego biegu silniki z mocy do 300 kW, w celu przeprowadzenia podwójnej komory zgazowania, przy zachowaniu gabarytów bardzo zmniejszona. Reduktor Egas RG10 jest w całości zaprojektowany, wyprodukowany i zmontowany przez Włochy Egas i jest w komplecie z zaworem elektromagnetycznym z połączenia i zintegrowanym czujnikiem temperatury. Edytowane 20 Listopada 2013 przez miziera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 jeżeli to jest to co myślę, to spoko będzie, no i cena spox do tego obrabia chyba więcej, niż potrzebujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 No chyba mi się zmieści Ciśnienie będzie na min tj 1,2 bara bo wyżej tego ciśnienia mnożnik leci poniżej 1. Bardzo mam chęć go rozebrać przed założeniem ale....raz już rozebrałem i .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 300kW z zasilnia fi6 raczej niemożliwe no ale potencjał jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Już nie muszę się zastanawiać jak wygląda w środku http://www.egasweb.co.uk/downloads/egas_catalog2007.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 czyżby tłoczek ... lepiej zrobione niko ? bardziej pancernie ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) czyżby tłoczek ... lepiej zrobione niko ? bardziej pancernie ,, He he -dzisiaj dostałem paczkę i...jestem trochę w szoku normalnie rudy 102 Dla zobrazowania wielkości porównałem z popularnym przedmiotem... Dziś już reduktor w samochodzie Przerobiłem wtyk do czujnika, w programie przestawiłem na typ ct-04-2k by pokazywał faktyczną temp reduktora.Kolanka do wody są obrotowe z kontrą więc ułatwia to montaż. Co ciekawe ciśnienie imbusem ustawia się odwrotnie niż w większości reduktorów.Wkręcając zmniejszamy ciśnienie. Niestety nie znalazłem opisu co do podłączenia wejścia- wyjścia wody więc podłączyłem jak mi było wygodnie. Poniżej pliki osc, i fotka jaki jest "duży" w stosunku do Zavoli. Ps.Jednak czujnik w reduktorze oszukuję troszeczkę -temp wg wskazań termometru nismo 5 stopni a na reduktorze -1 (brak w programie poprawnego ustawienia -albo -1 albo+19) , ale to tylko szczegół. gr10.zip Edytowane 26 Listopada 2013 przez miziera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.