Maciek90 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Od wakacji mam problem z układem chłodzenia w primerze. Na początku było tak że wszystko było ok, dopóki nie zgasiłem silnika. Po zgaszeniu Płyn z chłodnicy wywalało do zbiorniczka, aż się z niego wylewało, a po minucie dwóch płyn wracał z powrotem. Szukałem przyczyn i się okazało że wszystko ok,(uszczelka pod głowicą, pompa itp, wiatraki też się załączały). Z braku czasu i pomysłów jeździłem tak cały czas, pomocne okazało się odczekanie minuty przed zgaszeniem po każdej jeździe. Wtedy doszedłem do wniosku że może to być wina tego że wentylatory zbyt krótko chodzą, tylko że temp. cały czas w połowie i nie przekracza połowy na mm.Od paru dni problem daje się bardzo we znaki, przed wyjazdem w trase dolałem do chłodnicy z 0,5l płynu i zbiorniczek bo był pusty, w trakcie trasy wszystko było ok, dopóki nie zatrzymałem się na stacji i nie gasząc go poszedłem do bankomatu, załączyły się wentylatory i poczułem zapach płynu, wsiadłem do auta i wskazówka była powyżej połowy, ruszyłem i wszystko wróciło do normy i tak przejechałem 300km, wróciłem do domu i znowu susza (0.5l i zbiorniczek). Teraz jak silnik jest nagrzany to w zbiorniczku jest pełno aż się wylewa, a węże puste, a i tak temp. w połowie, jak dodam gazu to sytuacja poprawia się, ale nie do końca. Jak jeździłem wieczorem to z prawej strony było słychać co jakiś czas szuranie lub jak by coś się ślizgało i ten dźwięk słychać teraz coraz częściej. Czy te objawy mogą wskazywać na pompę wody? Brak białego osadu na korku od oleju, brak oleju w płynie, nie kopci na biało. Podsumowując primera wyrzuca płyn po zatrzymaniu się, lub po zgaszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Może termostat coś wariuje.Odczytuje dobrze ale źle otwiera przejście.Musisz go sprawdzić.Czujnik temperatury cieczy tez do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Oba czujniki temperatury są sprawne, jutro będę sprawdzał termostat. To wycie z prawej strony to się okazało że to rolka napinająca trzeszczy od klimatyzacji.Żeby nie zakładać nowego tematu, spytam się tutaj: ostatnio primera zaczeła piekielnie dużo palić i w ogóle nie ma siły jechać, polonez mnie objeżdża z pod świateł. Spalanie na trasie utrzymuje się na poziomie 8-9l. przy lekkiej nodze(do 100km/h). Na przepływce mam 2.1V. Filtr powietrza czysty. Błędów brak, egra brak całkowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Może sitka na pompie są zasyfione i muli ci A jak f paliwa,też wymieniałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.