Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z centralnym zamkiem t30


marcin478
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc kluczyk. Kolega naprawił kluczyk od vw w punkcie, gdzie dorabiają klucze. Popytaj, może się uda bo w serwisie Cię skroją ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc kluczyk. Kolega naprawił kluczyk od vw w punkcie, gdzie dorabiają klucze. Popytaj, może się uda bo w serwisie Cię skroją ;) .

Dzięki.Atak nawiasem jak można uzyskać takie spalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik jazdy autostradą z PL do D. Dystans 1000km Vmax 130km/h. W mieście na pewno jest większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 lata później...

witam. Mam problem z centralnym zamkiem. Kiedy otwieram auto guzikiem w kluczyku to otwierają mi się tylko drzwi kierowcy. żeby otworzyć resztę drzwi muszę urzyć guzika w drzwiach. Ale przy zamykaniu drzwi guzikiem z kluczyka zamykają mi się wszystkie drzwi. Dodam jeszcze że przey otwieraniu i zamykaniu drzwi samym kluczykiem bez guzika też otwiera się wszystko. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciśnij 2 razy otwieranie na kluczyku/pilocie.

U mnie to jest normalne, że pierwsze naciśnięcie otwiera drzwi kierowcy a drugie pozostałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Wciśnij 2 razy otwieranie na kluczyku/pilocie.

U mnie to jest normalne, że pierwsze naciśnięcie otwiera drzwi kierowcy a drugie pozostałe.

Nie wiem jak jest w X-ach, bo u mnie jest właśnie tak jak opisujecie, kiedy korzystam z drugiej opcji wskazanej w linku.  Natomiast jak w komputerze mam ustawioną pierwszą, to niezależnie od tego, czy otwieram z pilota, czy z "guziczka" przy klamce, to wystarczy raz nacisnąć i otwiera wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie. Sprawdziłem sposob z naciśnięciem dwa razy na pilocie i rzeczywiście działa. Dzięki raz jeszcze


Dzięki wielkie. Sprawdziłem sposob z naciśnięciem dwa razy na pilocie i rzeczywiście działa. Dzięki raz jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak napisał @CORNEL - raz / kierowca.....dwa/ pozostałe drzwi....Zamyka wszystko na raz.

Tak to działa w "starszych" Nyskach ;)

Edytowane przez Sky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przytrzymasz jednocześnie kilka sekund przyciski otwarcia i zamknięcia drzwi na pilocie, aż kierunki zamigają kilka razy, to po jednym naciśnięciu otworzysz wszystkie i na odwrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manix to działa tylko w nowszych   , w 2001-2004  może jeszcze dłużej nie miały takiej możliwości . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwieranie selektynw (1x kierowca + 2x pozostałe) w Nysce nie jest sterowane/zmienane z kompa.

 

Odpowiada za to osobny moduł centralnego zamka pod schowkiem kierowcy.

 

Zmienić można to na dwa sposoby:

1. nowszy T30 (kluczyk kwadratowy) poprzez otworzenia auta, włączenie zapłonu, wyłączenie zapłonu, trzymanie obu guzików aż migną kierunki.

2. starsza nyska poprzez fizycznie połączenie kabli na wyjściu ze sterownika (ale nie typowa zwroa, tylko odcięcie sekcji nr 2 i podłączenie jej pod sekcję nr 1, wyjście sekcji nr 2 w tym momencie to dwa kabelki zaizolowane).

 

Jest o tym temat (nie umiem teraz znaleźć, ale było ładnie opisane, które kable trzeba odciąć i gdzie podłączyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli da się przecinając kable to da się dorobić ukryty przełącznik zmieniający działanie pilota :D  

Gdzie jest ten temat o cięciu przewodów ? Kto wie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Historia ciągnie się już jakieś 3 latka jak dobrze pamiętam.

Na początku problem z pilotem , standard wyrobiony przycisk / mikro-styki. Wlutowane nowe zaprogramowany jakiś czas było dobrze. potem kilka razy rozkodowany , jakoś , z jakiegoś powodu rozkodowywał się. Jednak za każdym razem udawało się go zakodować i działał.

Lecz w kiedyś zaczęło mi trykać(odgłosy działania styków) pod kierownicą, jednocześnie te odgłosy odpowiadały zamykaniu sie i otwieraniu centralnego zamka, bez regularności.

Zaprowadziłem do warsztatu to fachman chciał wymienić płytkę w pilocie ale jej nie dostał i się poddał .

Kluczyk mechanicznie zamyka i otwiera drzwi kierowcy a przełącznikiem na drzwiach kierowcy mogę sterować centralnym.

Czasami jeszcze tryknie sobie gdzieś tam pod kierownica ale sporadycznie no i zamyka mi samochód tak ze rano przychodzę do garażu  i jest zamknięty a zostawiałem otwarty.

Czy ktoś borykał się z podobnym problemem ???????????

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to sprawdź miernikiem baterię...ja miałem gorzej... zamknięte auto, padła bateria do zera...z zamka nie dało się nawet otworzyć i będąc na rybach musiałem wyciagac akurat z tyłu klamkę i cięgnem otwarłem...po wymianie baterii zakodowalem centralkę, co najlepsze po założeniu nowej baterii z kluczyka mogłem go normalnie zamykać i otwierać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...