Thunder Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Więc kluczyk. Kolega naprawił kluczyk od vw w punkcie, gdzie dorabiają klucze. Popytaj, może się uda bo w serwisie Cię skroją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felkinson Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Więc kluczyk. Kolega naprawił kluczyk od vw w punkcie, gdzie dorabiają klucze. Popytaj, może się uda bo w serwisie Cię skroją . Dzięki.Atak nawiasem jak można uzyskać takie spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Wynik jazdy autostradą z PL do D. Dystans 1000km Vmax 130km/h. W mieście na pewno jest większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyks18 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam ja też mam ten sam problem może ktoś już doszedł jak zrobić to w T30 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 witam. Mam problem z centralnym zamkiem. Kiedy otwieram auto guzikiem w kluczyku to otwierają mi się tylko drzwi kierowcy. żeby otworzyć resztę drzwi muszę urzyć guzika w drzwiach. Ale przy zamykaniu drzwi guzikiem z kluczyka zamykają mi się wszystkie drzwi. Dodam jeszcze że przey otwieraniu i zamykaniu drzwi samym kluczykiem bez guzika też otwiera się wszystko. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Sprawdź, czy w komuterze nie masz dostępnej takiej opcji, którą tytaj zacytowałem z Pulsara http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/106429-komputer-pok%C5%82adowy/?view=findpost&p=1193205 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CORNEL Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Wciśnij 2 razy otwieranie na kluczyku/pilocie. U mnie to jest normalne, że pierwsze naciśnięcie otwiera drzwi kierowcy a drugie pozostałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Wciśnij 2 razy otwieranie na kluczyku/pilocie. U mnie to jest normalne, że pierwsze naciśnięcie otwiera drzwi kierowcy a drugie pozostałe. Nie wiem jak jest w X-ach, bo u mnie jest właśnie tak jak opisujecie, kiedy korzystam z drugiej opcji wskazanej w linku. Natomiast jak w komputerze mam ustawioną pierwszą, to niezależnie od tego, czy otwieram z pilota, czy z "guziczka" przy klamce, to wystarczy raz nacisnąć i otwiera wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Dzięki wielkie. Sprawdziłem sposob z naciśnięciem dwa razy na pilocie i rzeczywiście działa. Dzięki raz jeszcze Dzięki wielkie. Sprawdziłem sposob z naciśnięciem dwa razy na pilocie i rzeczywiście działa. Dzięki raz jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 W każdym systemie tak to działa. W Grand Vitarze też i Sx4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 (edytowane) Dokładnie jak napisał @CORNEL - raz / kierowca.....dwa/ pozostałe drzwi....Zamyka wszystko na raz. Tak to działa w "starszych" Nyskach Edytowane 19 Grudnia 2017 przez Sky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Jeśli przytrzymasz jednocześnie kilka sekund przyciski otwarcia i zamknięcia drzwi na pilocie, aż kierunki zamigają kilka razy, to po jednym naciśnięciu otworzysz wszystkie i na odwrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Manix to działa tylko w nowszych , w 2001-2004 może jeszcze dłużej nie miały takiej możliwości . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Próbowałem i nie działa 2004r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 otwieranie selektynw (1x kierowca + 2x pozostałe) w Nysce nie jest sterowane/zmienane z kompa. Odpowiada za to osobny moduł centralnego zamka pod schowkiem kierowcy. Zmienić można to na dwa sposoby: 1. nowszy T30 (kluczyk kwadratowy) poprzez otworzenia auta, włączenie zapłonu, wyłączenie zapłonu, trzymanie obu guzików aż migną kierunki. 2. starsza nyska poprzez fizycznie połączenie kabli na wyjściu ze sterownika (ale nie typowa zwroa, tylko odcięcie sekcji nr 2 i podłączenie jej pod sekcję nr 1, wyjście sekcji nr 2 w tym momencie to dwa kabelki zaizolowane). Jest o tym temat (nie umiem teraz znaleźć, ale było ładnie opisane, które kable trzeba odciąć i gdzie podłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Jeśli da się przecinając kable to da się dorobić ukryty przełącznik zmieniający działanie pilota Gdzie jest ten temat o cięciu przewodów ? Kto wie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Poszukam z komputera ale to dopiero po nowym roku. Pamiętam, że w pierwszym poscie byly foty itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekSuwalki Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Historia ciągnie się już jakieś 3 latka jak dobrze pamiętam. Na początku problem z pilotem , standard wyrobiony przycisk / mikro-styki. Wlutowane nowe zaprogramowany jakiś czas było dobrze. potem kilka razy rozkodowany , jakoś , z jakiegoś powodu rozkodowywał się. Jednak za każdym razem udawało się go zakodować i działał. Lecz w kiedyś zaczęło mi trykać(odgłosy działania styków) pod kierownicą, jednocześnie te odgłosy odpowiadały zamykaniu sie i otwieraniu centralnego zamka, bez regularności. Zaprowadziłem do warsztatu to fachman chciał wymienić płytkę w pilocie ale jej nie dostał i się poddał . Kluczyk mechanicznie zamyka i otwiera drzwi kierowcy a przełącznikiem na drzwiach kierowcy mogę sterować centralnym. Czasami jeszcze tryknie sobie gdzieś tam pod kierownica ale sporadycznie no i zamyka mi samochód tak ze rano przychodzę do garażu i jest zamknięty a zostawiałem otwarty. Czy ktoś borykał się z podobnym problemem ??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Podstawa to sprawdź miernikiem baterię...ja miałem gorzej... zamknięte auto, padła bateria do zera...z zamka nie dało się nawet otworzyć i będąc na rybach musiałem wyciagac akurat z tyłu klamkę i cięgnem otwarłem...po wymianie baterii zakodowalem centralkę, co najlepsze po założeniu nowej baterii z kluczyka mogłem go normalnie zamykać i otwierać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.