Gość sashxxx Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 czy to tylko u mnie sie dzieje w mojej primerce ale jeszcze nigdy nie zapalila sie kontrolka rezerwy. zarowka napewno jest dobra.moze ktos wie jak to naprawic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostek Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Sprawdź pod kanapą (chyba dużą) jest wykładzina a pod nią znajduje się wtyczka elektr. Trafiłem na nią przez przypadek, wszystkie wsuwki były bardzo zaśniedziałe, może u Ciebie pomoże, niestety ja u siebie mam innego typu problemy z układem zasilania paliwa. Jeszcze w jednym miejscu możesz poszukać. U mnie na samym zbiorniku jeszcze skorodowały połączenia do pompy i do pływaka, musiałem na nowo mocować kable, oryginalnie były takie dziwne plastikowe kapsle, które wciśnięte były na wystające bolce. Aby do tego się dobrać trzeba zdjąć całe oparcie, odsłonić wykładzinę odkręcić przykrywkę podłogi i ujrzysz zbiornik paliwa. PS. Wpisz w opisie z jakiego roku i jaki silnik masz w "nissmo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebek_poz Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Miałem Podobny przypadek......mam ju zgrubo na rezerwie a kontrolka sie nie pali....ale ostatnio na trasie jechałem na gazie....i co jakiś czas swieciła się kontrolka benzyny zapalała się na kilk asekund i gasła.....czyli coś tam działa ....Pozdro.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 proponuje tak kanisterek 5litrów do kufra i w trasę aż stanie i jak sie nie zapali to znaczy że coś z czujnikiem poziomu (blaszki od rezerwy nie stykają) albo z przewodami :cry: :cry: a przy okazji można sprawdzić ile się przejedzie na rezerwie. Jest to bardzo ważne, wiem z własnego doświadczenia jak stanąłem kilkometr od koszalina i dzwoniłem do znajomego żeby mnie sholował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dante79 Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Co do kontrolki paliwa w W10 u Mnie jest wszystko wporządku nawet smię twierdzić ze dosyc wcześnie sie zapala jak jest jeszcze sporo wachy w baczku 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 U mnie się zapala jak chce. Mogę mieć i pełny zbiornik i też się zapali. :shock: .Jak mam pusto to się nie pali, przy tym jest bardzo leniwa bo zapala się raz na kilka miesięcy :-k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 U mnie się zapala jak mam jeszcze 10 literków i to mnie trochę wkurza że strzałka leży poniżej zera a tu mam wahę w zbiorniczku Pozdro dla wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dandi_X Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 ze tak napisze, kontrolka paliwa w naszych primerkach pokazuje jak chce i kiedy chce. ostatnio wyjezdzilem wszystko do konca, rezerwa palila sie jak trzeba, a wskaznik zawisnal 2mm nad ostatnia kreska. tak ze lepiej jezdzic na kilometry a nie na wskaznik paliwa pozdrofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 a u mnie jak jestem posiadaczem primerki nigdy mi nie dala znac o sobie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 No wlasnie slyszalem ze to wina jakiegos pierdolnika przy zbiorniku.Ciezko sie do niego dostac?Kanape tylna trzeba demontowac?Jakby sie udalo do niego dostac to multimetr w reke i heja Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 jezeli komus udalo sie naprawic ta kontrolke to podzielcie sie informacja jak to naprawic. POZDROWIONKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 HA! temat mam przerobiony doglebnie i chetnie podziele sie nim z Wami. Otoz mialem (mam nadal) drobny problem z czujnikiem rezerwy. Temat byl opisywany http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7651 Sprawa tyczy SUNNY N13 ale rozwiazanie dla swiecenia zaroweczki w P10 jest taki samo. Rozwiazanie identyczne wystepuje w Daevoo Lanos, Nubira, Mazda, Honda, Nissan. W baku paliwa razem z pompa paliwowa znajduje sie plywak zintegrowany z czujkiem poziomu paliwa oraz osobno jest czujnik poziomu rezerwy. To cos pada - przepala sie :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Dokladnie tak jak napisalem :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Nie wiem czy wiecie ale w waszych bakach jest mini bomba atomowa ktora jeszcze nie wybuchla nikomu na szczescie. W baku jest termistor ktory w szereg podlaczony jest z zaroweczka na pulpicie. Ten termistor znajduje sie w takiej metalowej tulejce z otworkami i siateczka. Dziala to bardzo prosto - w momencie podania napiecia zarowka nie swieci. Powoli zaczyna sie swiecic gdy termistor sie nagrzewa... nagrzewa sie tylko wtedy gdy wkolo jest powietrze.. gdy obmywa go paliwo, woda czy cos innego wtedy jest chlodny, jego rezystancja wzrasta i nie przewodzi pradu. Proste? Bardzo. Trzeba wyciagnac pompe, wywlec stary termistor, droga kupna w skepliku elektronicznym nabyc odpowiednik i wlutowac do spowrotem. Nadmienie iz sa rozne watrosci tychze termistorow w naszych furakach i najlepiej skonsultowac sie przy naprawie ze jakims elektornikiem by nie narobic sobie klopotu z ewentualnymi fajerwerkami w zbiorniku. Oryginalnie czyjnik rezerwy nie wystepuje jako czesc zamienna. Trzeba to kupic z cala pompa paliwowa. Koszt tego termistora w sklepiku z artyk. elektronicznymi wynosi ok 2zl Jezeli termistor jest uszkodzony latwo to sprawdzic. Trzeba zmierzyc omomierzem wartosc ustrojstwa. Trzeba dostac sie do kostki w bagazniku, rozlaczyc ja przy wylaczonej stacyjce i miedzy masa pojazdu (czarny kabelek w kostce od pompy) a czyjnikiem (u mnie jest niebieski z zoltym paskiem) zmierzyc i odczytac co pokazuje. Jezeli watosc idzie w Mohmy to znaczy ze ustrojstwo jest do wymiany. Wspomne jeszcze iz termistory sa typu NTC - rezystancja maleje wraz ze wzrostem temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Maciejka,nie rozumiem zadnego slowa Nawet nie wiem jak do baku sie dostac.Kanapa jest przykrecona?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Maciejka,nie rozumiem zadnego slowa Nawet nie wiem jak do baku sie dostac.Kanapa jest przykrecona?? nie mam Primiery tylko Suniaczka... prawdopodobnie jak polozysz oparcia to mozesz tez podniesc cala kanape do gory bo jest na zawiasach sprzodu. Wtedy odchylisz dywanik i zobaczysz wieko przykrecone na srubki. Odkrecasz je i jestes u gory zbiornika i masz dostep do wyjecia pompy paliwowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Maciejka,nie rozumiem zadnego slowa Nawet nie wiem jak do baku sie dostac.Kanapa jest przykrecona?? nie mam Primiery tylko Suniaczka... prawdopodobnie jak polozysz oparcia to mozesz tez podniesc cala kanape do gory bo jest na zawiasach sprzodu. Wtedy odchylisz dywanik i zobaczysz wieko przykrecone na srubki. Odkrecasz je i jestes u gory zbiornika i masz dostep do wyjecia pompy paliwowej. Wielkie dzieki.Normalnie ide zaraz bo nie wytrzymam z ciekawosci Moze kabelek sie tylko odlaczyl Mam nadzieje ze cara nie wysadze :? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 To napisz pozniej co udalo Ci sie napawic (zepsuc). Zeby nie bylo tak jak ostatnio z wymiana silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 No nie ma sprawy Jak nie wylece w powietrze to napisze Z silnikiem faktycznie przesadzilem :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Maciejka,nie rozumiem zadnego slowa Nawet nie wiem jak do baku sie dostac.Kanapa jest przykrecona?? nie mam Primiery tylko Suniaczka... prawdopodobnie jak polozysz oparcia to mozesz tez podniesc cala kanape do gory bo jest na zawiasach sprzodu. Wtedy odchylisz dywanik i zobaczysz wieko przykrecone na srubki. Odkrecasz je i jestes u gory zbiornika i masz dostep do wyjecia pompy paliwowej. Wielkie dzieki.Normalnie ide zaraz bo nie wytrzymam z ciekawosci Moze kabelek sie tylko odlaczyl Mam nadzieje ze cara nie wysadze :? Pozdro położy jak ma komvi a jak jest sedan to kanapa jest na takich smiesznych zatrzaskach. Trzeba mocno poociągnąć do góry i git :wink: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 misiek 83 cos dlugo nie zdaje relacji jak mu poszla naprawa:) miejmy nadzieje ze naprawde nie wylecial w powietrze pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Nie bylo zadnego "bum" w Szczecinie poki co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Koledzy moi kochani dobrze ze sie tak o mnie martwicie ale nic sie nie stalo.Szedlem do cara aby naprawic usterke ,wtem dorwal mnie kolega i zaprosil na drinka Tak sie to skonczylo.Przyrzekam ze jutro(sobota)pojde i zrobie to co mialem zrobic Pozdrawiam szanownych klubowiczow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Koledzy moi kochani dobrze ze sie tak o mnie martwicie ale nic sie nie stalo.Szedlem do cara aby naprawic usterke ,wtem dorwal mnie kolega i zaprosil na drinka Tak sie to skonczylo.Przyrzekam ze jutro(sobota)pojde i zrobie to co mialem zrobic Pozdrawiam szanownych klubowiczow no to teraz mozna iść spac spokojnie :wink: :wink: :wink: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 i jak tam misiek 83 udalo Ci sie naprawic kontrolke rezewry bo jak tak to jutro tez bede naprawial pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Niestety Sprawdzilem przewody i wygladaja na ok.Pewnie spierniczyl sie ten termistor Mialem taka mala nadzieje ze to wina kabelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piko70 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 U mnie się zapala jak mam jeszcze 10 literków i to mnie trochę wkurza że strzałka leży poniżej zera a tu mam wahę w zbiorniczkuPozdro dla wszystkich.[/quote hmm,pojechałem zatankować,co prawda to komornik jeszcze sie nie świecił,ale wskazówka na czerwonym polu,zalałem do pełna i weszło !!!32 litry,to znaczy,że w zbiorniku była jeszcze prawie połowa bo 28 litrów :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.