stomkowiak Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam, mam pytanie dotyczące zachowania się obrotów przy delikatnym ruszaniu. Kiedy wcisnę lekko pedał gazu, obroty podnoszą się na około 1500-1700, po czym na chwilę spadają tak do 800 i znów wzrastają (szarpnięcia nie czuć). Jeśli rusza się ostrzej, np. z obrotami 2500-2800 nie ma takiego zjawiska? Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlak Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam, objawom może być zużyty docisk sprzęgła lub wyślizgana tarcza, jeżeli padnie ci całkiem docisk to utkwisz w trasie i laweta, najlepiej odwiedź warsztat i zapytaj ile za robociznę policzą, ale jak juz to polecam wymienić cały zestaw sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyGSX-R Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Kolega pyta o murano, wiec o automat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomkowiak Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Kolega pyta o murano, wiec o automat... Zgadza się Gdzieś czytałem, że w CVT jest jakaś blokada, uniemożliwiająca zbyt ostre ruszanie. Może te obroty to w związku z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyGSX-R Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Ja ogólnie nie bardzo rozumiem Twoje pytanie bo to o czym piszesz, ze spadają obroty to wydaje mi się naturalnym zachowaniem automatu CVT. Ruszasz powoli, auto nabiera pędu i wariator w skrzyni zmienia przelozenie w zwiazku z czym obroty spadają. Gadałem z gosciem od skrzyn automatów to mówił, że najgorsze co mozna robic tej skrzyni to start ze swiatel z pedalem w podłodze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomkowiak Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Ja właśnie oszczędzam skrzynie. Dlatego gdy ruszam delikatnie, wciskam pedał powiedzmy jeden centymetr w dół i ciągle tak trzymam. To obroty się podnoszą, po czym na chwilę jest takie zamulenie i wracają znów do góry. To tak, jakbym na chwilę odpuścił gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Czyżby zapchane wtryskiwacze?? Często masz taki objaw? Zawsze przy przyspieszaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomkowiak Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Czyżby zapchane wtryskiwacze?? Często masz taki objaw? Zawsze przy przyspieszaniu? Tylko przy takim delikatnym ruszaniu. Jeśli mocniej wcisnę gaz, tak na 2500 obrotów to przyspiesza płynnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Czyli nie wtryski. Gdyby to było coś z układem paliwowym to efekt miałbyś przez cały czas. Możliwe że potencjometr pedału gazu jest wytarty w tym miejscu i czasami nie podaje informacji to ECM. Aby to sprawdzić, trzeba by sprawdzić jak zachowuje się przepustnica (w jakim stopniu jest otwarta i czy przypadkiem nie zamyka się nagle) w tej pozycji pedału. Do tego wystarczy czytnik OBDII i program z możliwością odczytu odpowiednich PIDów. Torque na androida daje taką możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomkowiak Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Czyli nie wtryski. Gdyby to było coś z układem paliwowym to efekt miałbyś przez cały czas. Możliwe że potencjometr pedału gazu jest wytarty w tym miejscu i czasami nie podaje informacji to ECM. Aby to sprawdzić, trzeba by sprawdzić jak zachowuje się przepustnica (w jakim stopniu jest otwarta i czy przypadkiem nie zamyka się nagle) w tej pozycji pedału. Do tego wystarczy czytnik OBDII i program z możliwością odczytu odpowiednich PIDów. Torque na androida daje taką możliwość. Dzięki. Muszę zatem sprawić sobie taki czytnik. A i program Torque daje radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gregg Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Witam, chciałem zapytać czy poradziłeś sobie z tym problemem? Bo u mnie jest to samo. Prosze o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.