Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

zapłon


Guest t.buki
 Share

Recommended Posts

cześć - witam

Kupiłem nissana N14 2,0 diesel- na zimnym silniku zapala bez problemów, niestety gdy się nagrzeje to nie mogę go zapalić. Czy ktoś już spotkał sie z takim problemem. Może nie jest to nic skomplikowanego i nie będę musiał jechać do mechanika.

Dzięki za rady :!: :!: :!:

Link to comment
Share on other sites

Nie spotkałem się nigdy z czymś takim. A czy jak się nagrzeje to nic się nie dzieje z wolnymi obrotami?

Czy masz może wersje z regulacją przepływu powietrza - czy do miejsca z którego wychodzi przedód powietrzna z obudowy filtra do silnika dochodzą dwa cienkie przewody ciśnieniowe?

Generalnie zauważyłem że mój najlepiej odpala 15 sekund po zgaśnięciu kontrolki świec.

jak możesz to zrób fotke silnika

Link to comment
Share on other sites

Guest jasiu666
cześć - witam

Kupiłem nissana N14 2,0 diesel- na zimnym silniku zapala bez problemów, niestety gdy się nagrzeje to nie mogę go zapalić. Czy ktoś już spotkał sie z takim problemem. Może nie jest to nic skomplikowanego i nie będę musiał jechać do mechanika.

Dzięki za rady :!: :!: :!:

 

ja miałem podobnie, tzn. zimny silnik "od pierwszego", ciepły silnik - trzeba było "pomielić" ...

...pomogła regulacja zapłonu ... (początku wtrysku)

 

ps. tylko uważaj na "tanich" mechaników, którzy kręcą pompą "jak śmigłem"- to nie VW GOLF ... jeśli warsztat nie ma odpowiedniego sprzętu (przynajmniej zegar) to nawet nie rozmawiaj... u mnie różnica 1 mm spowodowała że pali na dotyk czy zimny czy ciepły

Link to comment
Share on other sites

Guest jasiu666

po regulacji:

 

odpala "na dotyk" i przy odpalaniu nie dymi, a przedtem zdarzało mu się zostawić małą chmurkę.

 

 

.. no i jakby silnik chodzi kulturalniej ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jasiu666

np. w olsztynie, DIESEL-SERWICE chyba artyleryjska...

 

tam mają cały "stół" do regulacji...

 

w najprostszym wydaniu wygląda to w ten sposób, że luzuje się pompę, wkręca zegar i ustawia pompę w oparciu o wskazanie zegara …..

Link to comment
Share on other sites

Guest jasiu666

nie robiłem u nich... Pompę regulowałem w TRANS-ALEX przy lotnisku na dajtkach... ..ale diesel-serwis też jest ok..

Tylko jak do nich pojedziesz to bądź przy regulacji... chyba że masz u nich jakiegoś znajomego. chodzi o to zeby przypilnować...

koszt to 60-100 zł.

Link to comment
Share on other sites

Guest nowikg

Ok

Dzięki

co do patrzenia to jasna sprawa, rzadko korzystam z usług mechaników i zawsze patrzę co robią bo inaczej to sztuka murowana. :?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...