Gość t.buki Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 cześć - witam Kupiłem nissana N14 2,0 diesel- na zimnym silniku zapala bez problemów, niestety gdy się nagrzeje to nie mogę go zapalić. Czy ktoś już spotkał sie z takim problemem. Może nie jest to nic skomplikowanego i nie będę musiał jechać do mechanika. Dzięki za rady :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Nie spotkałem się nigdy z czymś takim. A czy jak się nagrzeje to nic się nie dzieje z wolnymi obrotami? Czy masz może wersje z regulacją przepływu powietrza - czy do miejsca z którego wychodzi przedód powietrzna z obudowy filtra do silnika dochodzą dwa cienkie przewody ciśnieniowe? Generalnie zauważyłem że mój najlepiej odpala 15 sekund po zgaśnięciu kontrolki świec. jak możesz to zrób fotke silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t.buki Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 postaram sie zrobić zdjęcie i zamieścić na forum. na razie dzięki :!: :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 cześć - witamKupiłem nissana N14 2,0 diesel- na zimnym silniku zapala bez problemów, niestety gdy się nagrzeje to nie mogę go zapalić. Czy ktoś już spotkał sie z takim problemem. Może nie jest to nic skomplikowanego i nie będę musiał jechać do mechanika. Dzięki za rady :!: :!: :!: ja miałem podobnie, tzn. zimny silnik "od pierwszego", ciepły silnik - trzeba było "pomielić" ... ...pomogła regulacja zapłonu ... (początku wtrysku) ps. tylko uważaj na "tanich" mechaników, którzy kręcą pompą "jak śmigłem"- to nie VW GOLF ... jeśli warsztat nie ma odpowiedniego sprzętu (przynajmniej zegar) to nawet nie rozmawiaj... u mnie różnica 1 mm spowodowała że pali na dotyk czy zimny czy ciepły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 ..... u mnie różnica 1 mm spowodowała że pali na dotyk czy zimny czy ciepły A jle ci pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 w mieście 6,5... na trasie 5,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 to podobnie A czy przed tą regulacja spalanie było inne? coś sie zmieniło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 po regulacji: odpala "na dotyk" i przy odpalaniu nie dymi, a przedtem zdarzało mu się zostawić małą chmurkę. .. no i jakby silnik chodzi kulturalniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 a gdzie robili tą regulacje byłeś przy tym? jak to wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 np. w olsztynie, DIESEL-SERWICE chyba artyleryjska... tam mają cały "stół" do regulacji... w najprostszym wydaniu wygląda to w ten sposób, że luzuje się pompę, wkręca zegar i ustawia pompę w oparciu o wskazanie zegara ….. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 ok dzieki Chyba sie tam wybiore. A ty robiłeś u nich? ile to mniej więcej kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 nie robiłem u nich... Pompę regulowałem w TRANS-ALEX przy lotnisku na dajtkach... ..ale diesel-serwis też jest ok.. Tylko jak do nich pojedziesz to bądź przy regulacji... chyba że masz u nich jakiegoś znajomego. chodzi o to zeby przypilnować... koszt to 60-100 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Ok Dzięki co do patrzenia to jasna sprawa, rzadko korzystam z usług mechaników i zawsze patrzę co robią bo inaczej to sztuka murowana. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.