Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Różnica Nissana D21 King Capa po lifcie i przed liftem


Luka270
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!! to jak pisałem moja przygoda zaczęła się od dachowania po którym kupiłem kabinę od nissan przed liftem na pierwsze spojrzenie to deska rozdzielcza atrapa przód są inne ;) i tu moje mysli czy wymieniać instalacje elektryczna czy zostawić żeby na końcowym etapie się nie okazalo ze w kostkach nie są ujęte jakieś podpięcia  lub te podpięcia maja być gdzie indziej np awaryjne na desce a łaczenie to domowymi sposobami trochę komplikuje prace czy od razu przełożyć instalacje ???pozdrawiam i załączam fotke mojego pic-upa

i2mv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj kolego

coś strasznie mało konkretów napisałeś, jakie to roczniki ? co to znaczy przed liftem ?

z grubsza na nissan4u.com sprawdzisz sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok!!wyjaśniam:)  nissan to z 97 oto zdjęcie deski  http://imageshack.us/a/img59/2585/9oqx.jpg[/img]

a to kabina która kupiłem i teraz pytanie dotyczyło czy duzo komplikacji bedzie z instalacją elektryczna bo na pierwszy strzał to na pewno awaryjne ,ogrzewanie szyby   czy to tylko to czy cos wiecej ???i ptanie drugie czy zoatawic istalacje ktora mam czy wyciagnac z mojego ???

Edytowane przez Luka270
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale namieszałeś z linkami do obrazków ale poprawiłem ci :) ale to w pierwszym poście i tak jakoś nie działa

 

czyli skasowałeś 97 a wkładasz starą budę dobrze rozumiem ?

 

wiązka do zegarów jest pewnie inna co? na wtyczki popatrz?

 trudno coś doradzić ale

1) możesz włożyć druga budę i potem połatać wiązkę / po przedłużać / pozmieniać wtyczki - trzeba umieć się odnaleźć w schematach i kablach generalnie wesoło będzie,

2) przełożyć całą wiązkę - po prostu dużo roboty ale wiadomo co gdzie ma iść

 

jak to mówią ja osobiście personalnie samemu pewnie raczej wybrał wersje 2 i próbował przełożyć nowa deskę do starej budy, powinno być prawie plug

and play, a to dlatego że ta buda widać że już nieźle zardzewiała więc od razu bym odmalował wszystko.

 

jak chcesz na szybko to 1 ale trzeba umieć się odnaleźć no i niekoniecznie stare zegary będą działać .. w nowym jest pewnie prędkościomierz z prądniczką a w starym na linkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie'' hugh_h''!!!dokładnie tak jak piszesz skasowałem "97;)i kupiłem stara budę:) i chodziło mi o te różnice i proszę wyszyły zegary!!!!!!?????bo kostki to tez mi sie tak wydawało tylko pytanie czy tylko ten licznik działać nie bedzię czy cos wiecej bo wiesz jak jest wymaluje poskładam a tu trzeba instalacje zmieniać !!!to bym się troszkę ..... pozdrawiam !!!i czytam regularnie jak by coś :)  to pisz !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po rozłożeniu jednego i drugiego wstępnie tego z 96 to kostki elektryczne juz inne ,tak jak pisaleś licznik linka teraz tylko pozostaje zobaczyć czy mocowanie deski będzie podobne jeśli nie to nawet nie próbuje zmieniać ,bo jak wam zrobię zdjęcia to mix max w kablach wiec zostane przy starej desce i będę po woli dokładał wyłączniki jeśli znajdę róznice miedzy jednym a drugim!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam !! NISSAN-a to naprawdę modrzy ludzie montowali ;) bo różnica jest ale jak masz tak jak ja cała przekładkę to bajka zero jakiegoś dorabiania mocowań wszystko jest przygotowane tak ja by wiedzieli ze przy pierwszym modelu  ze będą robić drugi z nina np deska róznica na obecny czas 

-nawiewy na boczne szyby (cale tunele doprawadzające są inne)

-stelaż pod wyłącznik po prawej tez jest inny lecz otwory do mocowania nowej są zrobione ;)

-miejsce na linkę do gaszenia tez zrobione zaślepione gumą i moje pytanie gdzie jest lina do gaszenia w d21 w pierwszej wersji ?? 


to łatwizna się skończyła ;) 

-kostki elektryczne to kosmos żadna nie pasuje nawet do przełączników kierunków

-uchwyty mocujące dolne półki przy desce 

-mocowanie lusterka wewnętrznego  i oświetlenia

i zaczęła mi chodzi po głowie myśl przełozenia całej instalacji bo szybciej i chyba mnie komplikacji wiec ''hugh_h'' wersja 2 chyba jest najbardziej odpowiednia wiec na to czekałem zakładając ten temat ;) POZDRAWIAM !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!!!prace idą do przodu co cieszy lecz zostają myśli co zrobić ??w kilku miejscach jak na forum ''rudy na ramie'', lecz garaż nie ogrzewany wiec'' konserwacja''?? chyba odpada. czytam i tak myślę jak to wszystkim łatwo idzie wyczyszczenie ramy wewnątrz myjka suszenie i  gitara (bo ja wyciąłem jej kawałek i efekt bardzo nie wielki -piasek wypłukało )bo na zwenatrz u mnie rama jak nowa wiec to jest konserwacja w zakladzie, zewnątrz ok a wewnątrz nie widać ;)do  wewnątrz teraz zastosuje  ''fertan ''odrdzewiacz ''i chyba do lata;)szkoda bo wszystko na wierzchu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może namierz po prostu ciepły garaż ? znajomi sąsiedzi .. wynająć na tydzień ? to grzech zostawić to teraz ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...... i myjemy w środku, ja użyłem do tego przystawki karchera do czyszczenia rur kanalizacyjnych. mógłbyś  mi zrobić fote jak ta końcowka wygląda????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, Też użyłem tej przystawki i fajnie się sprawdziła, jedyny minus to 340zl poszło;)

Skoro masz to już wszystko rozkręcone to ja bym zrobił wszystko by zabezpieczyć. Zainstaluj koze w garazu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie mógłbym bo mi się nie chce lecieć po to, po za tym ostatnio czyściłem kanalizację więc tymbardziej

 

ale polecam link


jak to jest zwykły blaszak przypadkiem to szkoda zabawy w kozowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki:) bo każdego kogo pytałem to maja końcówkę obrotowatą   ;) ale teraz to już wiem jak to ma wyglądać;) wiec dzięki za poradę wiec chyba zacznę szukać garażu !!myśl zrobić raz ale żebyś był zadowolony !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wyglądała kabina która kupiłem;)---RENOWACJI KOLEGI ''hugh_h'' nic nie przebije  :) http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/838/wmld.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/849/iucn.jpg

a tak na obecnym etapie wyglada

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/13/uw9b.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/854/wprv.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/543/3l0r.jpg

szału nie ma ale staram sie to zrobić dokladnie -papier ścierny na dysku ,potem fertan ,podklad'' okretowy ''i farba i tak kazdy element na którym pojawiają się oznaki ''rudego''i dziś udało mi się przełożyć instalacje i nie taki straszny diabeł jak go malują wiec do wszystkich jak instalacji nie pasują kostki nie ma co ciąć kobinować lecz od razu zacząć przekładać cala wiązkę ,nie przecinana ,nie lutowana i mniej nerwów podstawa dobrze poznaczyć!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

etam inie podlizuj się i tak podpowiem coś jak trzeba

 

teraz proponuje abyś powydłubywał uszczelnienia poliuretanowe na łączeniach blach bo tam też się może dziać pod spodem sporo,

nowy poliuretan du uszczelniania spawów (tuba 330ml w okolicach 30zł kupisz) kładziesz na podkład nie na surową blachę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie podlizuj się ;)i tego nie robię ale tak powinna wyglądać renowacja !!!a co do tych uszczelnień to u mnie pod nim wiele sie nie dzieje tez tak myślałem bo w tej mojej kabinie były dość mocne ogniska rdzy a w tej nie ;)wiec sobie myślę ze ruszać ich nie będę ,bo czasem ;) chcę tym samochodem wjechać czasem w błoto  ;) wiec pewnie po takiej renowcji jak twoja to by bylo szkoda go zabrudzić tak jak już pisano na forum  :nissan2:

Edytowane przez Luka270
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wjeżdżam .. byle mi się nie wlało do środka a jak się wlało to suszyłem, ale takie zabawy to tylko w lato jak ciepło kiedy indziej to ostrożnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam chwile mnie nie było ale często zaglądam :)a tu kilka fotek z placu boju i jaki etap:)

http://imageshack.com/a/img401/3913/9r35.jpg

http://imageshack.com/a/img823/5452/jzj0.jpg

http://imageshack.com/a/img823/5452/jzj0.jpg

http://imageshack.com/a/img690/3320/12v5.jpg

http://imageshack.com/a/img197/5535/5rj1.jpg

http://imageshack.com/a/img39/5899/dhn0.jpg

moze trochę wyjaśnień to szare to guma na łączenia patrzac na korazje poprzeniej budy cos takiego zastosowałem .tylko tu koledzy do was teraz prośba jak wyciagneliście drążek od przekadni kierowniczej ?(chodzi mi podniesienie go o 4 cm czytam forum i bajka ale nie moge wysunac drażka jak ???)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez probowałem ale sie boję o koncówkę aby sruba nie spadała bo  wtedy to by było ja w jedna a kierownica druga ;) tez użyłem ścisków ale robi się rysa na drążku a tu ani mm i tez zaznaczyłem linie . teraz to co dzien strzykawka igla i staram się wlewać odrdzewiacza zobaczy może cos pomoże :)

Edytowane przez Luka270
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...