Gość artopoo Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Witam , kupilem pare miesiecy temu P10 hatchback z 96r w stanie kolekcjonerskim (70tys przebiegu.... , samochod ma 0 rdzy , wyglada jak nowy....) Chcialem zapytac jakie sa mozliwosci tuningu silnika 1.6 90ps (tak mam wpisane w papierach) . Samochod to Innovation , bez katalizatora .... SWAP nie wchodzi w gre , silnik jest w znakomitym stanie i nie chce go zmieniac. Za miesiac chce wymienic hamulce na sportowe i na wiosne bedzie robiony gwint. Co do osiagow.... sa o dziwo dosc dobre , samochod rozpedza sie az do 210km\h (sprawdzane na navi i innym samochodzie) Prosze o jakies porady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Walki z silnika ga16ds na gazniku.Mod rozrzaduKolektor ssacy 73cKolektor wydechowy 421Reszta wydechu 2 caleZaslepienie egrPotem mozna pujsc na gruboPorting GlowicyPlanowanie glowicy w celu zmniejszenia komory spalania Wieksza pompa paliwaRegulator Cisnienia paliwaWieksze wtryskiStrojenie Wieksza przepustnicaWszystko koszta i jeszcze raz koszta, a mozna max dojsc do 136km. Cos w ten desen + -.Mozna jeszcze pujsc grubiej ale to juz wogule kasa kosmiczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Wszystko co ghost napisał w pierwszej kolejności mam pod ręką, wałki z DS, kolektor ssący 73C oraz kolektor wydechowy 4-2-1. Co do kosztów to wal na PW. A jak przyjedziesz to można wszystko ogarnąć za jednym zamachem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artopoo Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) no zobacze jakie by byly koszta i zastanowie sie czy oplaca sie wogole cos takiego robic , jesli chodzi o sam samochod , to dziwi mnie ze 1.6 ma takie odejscie.... od 0-100 slabo , ale od powiedzmy 120 -200 to jest naprawde szybko.... W 2014 mam w planach zakup bluebirda G.Prix lub Maximy 3.0 wiec musze najpierw koszty przerobek w P10 przeanalizowac . Najgorszte jest to ze musze samochod tak przerabiac zeby mi sie na niemieckim przegladzie TÜV nie przyczepili .... Dzieki za porady Edytowane 15 Grudnia 2013 przez artopoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EclipseFan Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Wszystko co ghost napisał w pierwszej kolejności mam pod ręką, wałki z DS, kolektor ssący 73C oraz kolektor wydechowy 4-2-1. Co do kosztów to wal na PW. A jak przyjedziesz to można wszystko ogarnąć za jednym zamachem Wyślij mi koszta tego kompletu na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 na Twoim miejscu zastanowił bym sie poważnie nad swapem na 2.0 z p10GT na dzień dobry masz 150KM za jakies jakies 1500zł. za taka kase z 1.6 tego nie wykręcisz , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dołożyć te 3 tysiaczki i SR20VE zapakować jak taka ładna buda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Popieram COOBCia w 100% z jednym małym ale, na 3tyś to się nie skończy . Na początek zainwestuj w zabezpieczenia antykorozyjne jak taka ładna buda to szkoda żeby ruda wylazła po roku czy dwuch jazdy na polskich drogach. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez LOTREBOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Popieram COOBCia w 100% z jednym małym ale, na 3tyś to się nie skończy . Coobcio napisał dołożyć 3 tysiące czyli razem 4,5 k, a swoją drogę ile kosztuje kompletny swap z 2.0 na VE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ja za silnik dąłem 3tyś w krakowie, +ecu master +strojenie +przekładka z pierdołami typu rury rurki itp +3,5tyś wydech cały od kolektora, Razem wyszło ponad dyszkę i pewnie jeszcze parę drobiazgów jeszcze bym poprawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Spokojnie w 7 tysiakach idzie się zmieścić ale bez wydechu i dolotu A + wiązki, ECU, skrzynia no to faktycznie dyszkę przekroczy się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.