micho196 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Jak w temacie. Lewa i prawa strona...są do kupienia w stanach ale może ktoś u nas ma niedrogo? Mogą być używane aby były dedykowane, lub ktoś ogarnięty może to wyspawać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Spokojnie wstrzymaj się dwa tygodnie Żeby mieć turbo nie trzeba będzie zmieniać kolektorów wydechowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 ale że jak to? wiesz o czyms o czym ja nie wiem czy o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 pod jakie turbiny bo to raczej ważne czy z wg mają mieć wewnętrzne czy zewnętrzne ogólnie temat rzeka powiedz więcej o planach lub o częściach które masz to coś doradzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) z tego co widziałem w necie to są 3 rodzaje... GTM, JWT i greddy. Kazdy innej konstrukcji. Preferowałbym te GTM z zewnetrzym w/g ale jak ktoś ma coś innego to nie pogardzę. Turbine dobiorę dopiero jak będe miał kolektory. Jest w czym wybierac, to akurat najmniejszy problem. Plan jest prosty..twin turbo...na razie soft...do 0,5bara na seryjnym dole, nastepnie zakucie, odprezenie, i 1,5bar Generalnie chce robić wszystko sam...no jak najwiecej sam...mechanike bez problemu ogarne. ECU i strojenie to mam nadzieje że się oczytam do tego czasu wystarczajaco ale prawdopodobnie nie obejdzie się bez profesionalnego strojenia. A części to dopiero zaczynam gromadzić. PS. widze w stopce ze masz swoja uturbiona...408KM..niezle, to na seryjnych korbach i tłokach rozumiem czy coś grzebałes? masz automat czy manual? Edytowane 29 Grudnia 2013 przez micho196 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 te 408km to na lpg silnik seria 1,5 bar doładowania w 3,5 l silniku to okolice 800 - 900km oczywiście ważne jest też z jakich turbin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) No i Jarku masz w pytę momentu ile tam dmuchasz ?? Edytowane 29 Grudnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 ja dmucham w pecu 0,7 -0,8 bar potem mi to doładowanie leci w dół więc przebieg mometu jest taki ze przy 3 tyś mam takiego kopa jak by mi ktoś w dupe wjechal ciężarówką jednak pużniej niestety jest słabiej i to mnie wkurrrr w planie jest podtrzymać to doładowanie jak sie da na tych turbinach jaak sie nie da to trza szukać większych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) Doceniam twoją robotę i by Ci umilić życie jeśli chesz to mogę ci wysłać jako prezent gwiazdkowy dwa koła kompresji 15T w idealnym stanie, dobry tokarz roztoczy ci muszle i kartridż pod nie a potem po skręceniu trzeba turbiny dać na wyważenie. Na 15T nie ma prawa Spadać Boost !! 15T oryginalnie siedziały w Saabie 9-5 AERO 2,3T i na jednej takiej jestem w stanie 280KM zrobić, fakt że Ciebie ogranicza małe żeliwo i wirnik wydechowy ale obstawiam że +50KM dojdzie po ich wrzuceniu - jeśli cię to satysfakcjonuje to podaj swój adres na PW Edytowane 29 Grudnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wp89 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Micho a Ty nie masz przypadkiem automatu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) super jutro sie coobcio odezwie do ciebie daj może jakiś namiar telefoniczny na siebie Edytowane 29 Grudnia 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 mam automat:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wp89 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zakładając turbo napewno mierzysz w ponad 400 kucy.... Jak sobie automat z tym poradzi? Skrzynia wytrzyma ? A nawet jeśli wytrzyma to jak ogarnie taka moc? Ja tam sie nie znam ale na logikę to mogą być problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 dla mnie cala skrzynia i silnik itd to maszyny lub urządzenia które zawsze projektuje się ze współczynnikiem bezpieczeństwa który dla takich konstrukcji wynosi ok 2... wniosek z tego taki ze teoretycznie 2 razy wiekszy moment przeniesie... jak sie rozsypie to bedziemy sie wtedy martwic...chyba że ktoś ma doświadczalne dane ile automat zniesie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 trzeba pomyśleć jakie są alternatywy do skrzyni automatycznej sam chętnie bym przeszedł na automat ale taki ktory zmieni bieg wmiare szybko i da sie sterować manualnie z łopatek a nie będzie skrzynią żądził sterownik tylko ja automat zniesie dużo a zmieni bieg bez utraty bostu co da lepsze przyśpieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 mi tam sie automatem z nysy bardzo dobrze jezdzi... to ponoć jedne z najmocniejszych skrzyn na rynku skrzyn automatycznych... wydaje sie byc dosyc dynamiczny i wogole same plusy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) Automaty te są super Ponoć, wiele się oczytałem na ten temat bo zamierzam uturbić swoje Infiniti G35 które jest w automacie właśnie - zaleta tej skrzyni w połączeniu z turbo to przede wszystkim to że nie tracimy doładowania przy zmianie biegów przez co bardzo znacząco skracają się czasy przyspieszeń Generalnie piszą że seryjna skrzynia przyjmuje 450WHP a silnik 400WHP czyli są to okolice odpowiednio 500-520KM skrzynia i 450-470KM silnik. Do skrzyni jak ma sobie radzić z taką mocą obowiązkowo trzeba dorzucić chłodnicę oleju !! Edytowane 29 Grudnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 (edytowane) Coobcio mozesz cos wiecej napisac o tym ze do turbo niepotrzeba zmieniac kolektorow bo ja mam zakupione kolektory troche inaczej wyspawane niz seryjne za ktore nie malo dalem i szkdoa by mi ich bylo gdybym okazalo sie ze jednak chce doladowac silnik. EDIT: Chodzi Ci o takie rozwiazanie? : Edytowane 31 Grudnia 2013 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 coś takiego powstaje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 A pod taki kolektor tez to podejdzie?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Flansze mają w tych samych miejscach co seryjne - powinno wsio pasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 ja sie też zastanawiałem nad tym rozwiązaniem jest to o tyle kożystne że zostają fabryczne kolektory natomiast napewno pojawi sie spory lag, jakimś rozwiązaniem tego problemu było by turbo na twinscrolu i zrrobienie chodzby 2s podtrzymania turbiny co napewno coobcio da rady zrobić programowo w ecu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Twin scroll by działał wymaga dwóch wastegatów... Ja postanowiłem zrobić to na turbinie GT35 z najmniejszą stroną gorącą AR.63 myślę że pełne doładowanie pojawi się przy ok 3000obr.min, wydajność takiej turbiny z najmniejszym żeliwem to okolica 550KM... Większy lag to także mniejsze ryzyko pogięcia korbowodów... Ale jak widać u Ciebie doskonale sobie one dają radę więc nie ma co sobie tym zawracać głowy, po prostu nie przekraczać 550Nm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 A masz juz wszystko skompletowane, wyspawane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 (edytowane) 13 Stycznia zaczynamy spawanko - myślę że do końca tygodnia się zejdzie bo odrazu 3 komplety robię do dwóch Infiniti G35c i do jednej Zetki... Edytowane 2 Stycznia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.