jakub350 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Jakos mnie nie przekonuje to turbo w bagażniku A co wy na to.http://www.zspeedperformance.com/Kinetix-Velocity-Intake-Manifold-Nissan-350Z-Infiniti-G35-KIN-V-M.htm Jak to prawda to może być dość ładny przyrost po strojeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Mnie tym bardziej, spaliny przy końcowych tłumikach tracą z połowę swojej energi jak nie lepiej, więc lag olbrzymi się robi do tego orurowanie dolotu 5cio metrowe hehe... Ps. Kinetixy nic nie dają... Na hamowni stroiłem takową z czarnym kinetixem to przynajmniej dużo nie zabrał. Sprawdzone jest że najlepiej wychodzi seria + dołożony spacer. Jeśli chcesz dużo momentu to najlepiej serie ML/MR1 w pierwszych latach produkji, ML/MR2 najmnie udane i najczęściej spotykane, a 3 występujące w REV Upach dają kopa od 6300obr.min do odcinki pogarszając cały dół... Dobre jak sie robi wysoko kręcocę się N/A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Coobcio i jak tam temat wyglada? Cos poszlo do przodu - masz juz wyspawany taki zestaw? Chetnie bym go zobaczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Czekałem na flansze a w miedzy czasie masę roboty miałem... Jak ruszy to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Widze ze projekt nadal stoi w miejscu:/ Powiedz mi czy to co spawasz bedzie wygladac mniej wiecej tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Widze ze projekt nadal stoi w miejscu:/ Powiedz mi czy to co spawasz bedzie wygladac mniej wiecej tak: Co nie zmienia faktu że będzie to i tak najszybciej uturbione VQ35 Narazie upłynęło ok półtora tygodnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 A nie bedzie za duze laga przy tej konstrukcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 (edytowane) Zobaczmy ale obstawiam że na moim zestawie na pewno będzie bez porownania mniejszy lag jak np. na zestawie Greddy Twin Turbo no ale i wydajność mojego to maks 550KM a Greddego z 700KM Do Soft turbo jednak lepiej mniejszego laga mieć przy tych 400-stu parudziesięciu KM Tak to będzie umiejsowione: Edytowane 8 Maja 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 (edytowane) Ja juz sie nie moge doczekac Ja bym celowal w ok 600KM - mam nadzieje ze tloki wytrzymaja bo bede zmieniac tylko korby. No i skrzynia zeby tez sie nie posypala Czekam az poskladasz i opowiesz o wrazeniach - a po pozytywnej opini zamawiam taki zestaw u Ciebie No chyba ze bedzie za duzy lag... Edytowane 8 Maja 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Mi to wygląda na kit Turbonetics... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 tłoki nie wytrzymają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Jak dobrze będzie gadac i seryjnego motoru nie rozniesie to tez stoje w kolejce. Będziesz nim na spotkaniu 18.05. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Jarku a ile wytrzymaja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 moje nie wytrzymały 435 , miały pękniete półki , to oczywiscie nie skutkuje takimi uszkodzeniami jak pęknieta korba trzeba by było też odpręzyc silnik wtedy tłok tak nie cierpi najlepiej dać kute ale to skutkuje pogorszeniem kultury pracy silnika ja dzis uruchomiłem swojego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 (edytowane) W zestawie Turbonetics czy Power Lab nie podoba mi się że orurowanie jest długie i idzie niemal w bezpośrednim kontkacie z turbosprężarką przez co strasznie musi się nagrzewać - i to przed samą przepustnicą... Tak to wygląda w TurboLab - ponoć najszybsze single Turbo zestawy robią: Zestaw firmy Turbonetics: Ja z Przemkiem się namordowaliśmy by przenieść przepustnicę na drugą stronę - dzięki temu orurowanie będzie krótsze o 60cm a dwa unika się jego podgrzewania przez chłodnicę wody oraz turbosprężarkę z Downpipem... Cały zestaw tak zrobiłem żeby bardzo prosto można było go rozbudować Na bazowym zestawie powino dać się zrobić ok 500KM a po zmianie fabrycznych kolektorów wydechowych dowalić do 550KM a jak mało będzie to kwestia wymiany żeliwa w turbosprężarce i wtrysków paliwa z 630ccm na 725ccm można atakować 600KM A jeszcze większa moc to zmiana koła kompresji w turbosprężarce na frezowanego Customa którego mam opatentowanego Oczywiście pod te moce trzeba już zakuć piec i zmienić fabryczny przepływomierz powietrza - seria obsługuje maks 430KM i to jak wrzuci się go w 6mm większą rurę jak fabryczna... Edytowane 9 Maja 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Rure zawsze mozna potraktowac bandazem termicznym zeby sie nie nagrzewala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 (edytowane) Niby można ale dostęp do wysztkiego jest zasłonięty no i jak to będzie wyglądało taki bandaż z kibla ?? No i krótsze orurwoanie = szybsza reakcja na gaz... Edytowane 9 Maja 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 (edytowane) Jakiej wielkosci turbina do tego wchodzi? Jarku dobrze wiedziec bo w takim razie nie ma co oszczedzac na tlokach kutych. A jak z wytrzymaloscia panewek? Edytowane 9 Maja 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Mysle że 430km na początek by mi wystarczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Coobcio ile trzeba dmuchnac na tym ukladzie zeby wyskoczylo to 430? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 obstawiam że ok 0,45bara, Turbina sporawa GT35 wydajność 550-580KM ze średnim żeliwem. W Nissanie SKY LInie na doładowniu 1,1 bara wystroiłem go na 478KM, pełne doładowanie miał od 4200obr.min. W VQ35 full boost powinien być osiagany poniżej 3 tyś obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 (edytowane) Coobcio wg. ciebie revup przy takim doładowaniu umrze czy pojeżdzi. Edytowane 10 Maja 2014 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 heheh podoba mi sie jak kolega jakub bada teren żeby swojego uturbić...coobcio gratuluje wiedzy i doswiadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 (edytowane) Jak zdechnie to kupie inny motor ale chce się toche nacieszyć ,10 lat nie miałem auta z napędem tylko na tył a cały czas pomykam jakimiś cdi tdi i troszkę trudno jest się przyzwyczaić do wysokich obrotów. Przeczytałem ostatnio na ramce od tablicy właściciela BMW "przedni napęd jest dla dziewczynek" Edytowane 10 Maja 2014 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 ta...a gaz do kuchenki i ropa do traktorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.