Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Kupie kolektory wydechowe pod turbo


micho196
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie tym bardziej, spaliny przy końcowych tłumikach tracą z połowę swojej energi jak nie lepiej, więc lag olbrzymi się robi do tego orurowanie dolotu 5cio metrowe hehe...

Ps. Kinetixy nic nie dają... Na hamowni stroiłem takową z czarnym kinetixem to przynajmniej dużo nie zabrał.

Sprawdzone jest że najlepiej wychodzi seria + dołożony spacer.

Jeśli chcesz dużo momentu to najlepiej serie ML/MR1 w pierwszych latach produkji, ML/MR2 najmnie udane i najczęściej spotykane, a 3 występujące w REV Upach dają kopa od 6300obr.min do odcinki pogarszając cały dół... Dobre jak sie robi wysoko kręcocę się N/A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Widze ze projekt nadal stoi w miejscu:/

 

Powiedz mi czy to co spawasz bedzie wygladac mniej wiecej tak:

 

$%28KGrHqJ,!rYFIRNL+%29!ZBSL8pTzbtg~~60_

Co nie zmienia faktu że będzie to i tak najszybciej uturbione VQ35 :D

Narazie upłynęło ok półtora tygodnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczmy ale obstawiam że na moim zestawie na pewno będzie bez porownania mniejszy lag jak np. na zestawie Greddy Twin Turbo  no ale i wydajność mojego to maks 550KM a Greddego z 700KM :P

Do Soft turbo jednak lepiej mniejszego laga mieć przy tych 400-stu parudziesięciu KM :D

Tak to będzie umiejsowione:

10257950_880369848646449_147904476875734

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz sie nie moge doczekac :D Ja bym celowal w ok 600KM - mam nadzieje ze tloki wytrzymaja bo bede zmieniac tylko korby. No i skrzynia zeby tez sie nie posypala :) Czekam az poskladasz i opowiesz o wrazeniach - a po pozytywnej opini zamawiam taki zestaw u Ciebie :) No chyba ze bedzie za duzy lag...

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze będzie gadac i seryjnego motoru nie rozniesie to tez stoje w kolejce.

Będziesz nim na spotkaniu 18.05.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 moje nie wytrzymały  435 ,  miały pękniete półki , to oczywiscie nie skutkuje takimi uszkodzeniami jak pęknieta korba

 trzeba by było też odpręzyc silnik wtedy  tłok tak nie cierpi   najlepiej dać kute ale to skutkuje pogorszeniem kultury pracy silnika  

 ja dzis uruchomiłem   swojego   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zestawie Turbonetics czy Power Lab nie podoba mi się że orurowanie jest długie i idzie niemal w bezpośrednim kontkacie z turbosprężarką przez co strasznie musi się nagrzewać - i to przed samą przepustnicą...

 

Tak to wygląda w TurboLab - ponoć najszybsze single Turbo zestawy robią:

800px-Power_lab_single_turbo_kit_001.jpg

 

Zestaw firmy Turbonetics:

350zT6_web.jpg

 

Ja z Przemkiem się namordowaliśmy by przenieść przepustnicę na drugą stronę - dzięki temu orurowanie będzie krótsze o 60cm a dwa unika się jego podgrzewania przez chłodnicę wody oraz turbosprężarkę z Downpipem...

20140508_152438_zpsde7d09dc.jpg

 

20140508_152450_zpsaee24092.jpg

 

Cały zestaw tak zrobiłem żeby bardzo prosto można było go rozbudować :)

Na bazowym zestawie powino dać się zrobić ok 500KM a po zmianie fabrycznych kolektorów wydechowych dowalić do 550KM a jak mało będzie to kwestia wymiany żeliwa w turbosprężarce i wtrysków paliwa z 630ccm na 725ccm można atakować 600KM :)

A jeszcze większa moc to zmiana koła kompresji w turbosprężarce na frezowanego Customa którego mam opatentowanego :)

 

Oczywiście pod te moce trzeba już zakuć piec i zmienić fabryczny przepływomierz powietrza - seria obsługuje maks 430KM i to jak wrzuci się go w 6mm większą rurę jak fabryczna...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby można ale dostęp do wysztkiego jest zasłonięty no i jak to będzie wyglądało taki bandaż z kibla ??

No i krótsze orurwoanie = szybsza reakcja na gaz...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej wielkosci turbina do tego wchodzi?

 

Jarku dobrze wiedziec bo w takim razie nie ma co oszczedzac na tlokach kutych. A jak z wytrzymaloscia panewek?

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam że ok 0,45bara, Turbina sporawa GT35 wydajność 550-580KM ze średnim żeliwem.

W Nissanie SKY LInie na doładowniu 1,1 bara wystroiłem go na 478KM, pełne doładowanie miał od 4200obr.min.

 

W VQ35 full boost powinien być osiagany poniżej 3 tyś obr :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio wg. ciebie revup przy takim doładowaniu umrze czy  pojeżdzi.

Edytowane przez jakub350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh podoba mi sie jak kolega jakub bada teren żeby swojego uturbić...coobcio gratuluje wiedzy i doswiadczenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zdechnie to kupie inny motor ale chce się toche nacieszyć ,10 lat nie miałem auta z napędem tylko na tył a cały czas pomykam jakimiś cdi tdi i troszkę trudno jest się przyzwyczaić do wysokich obrotów.

Przeczytałem ostatnio na ramce od tablicy właściciela BMW "przedni napęd jest dla dziewczynek" :D

Edytowane przez jakub350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...