Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Kupie kolektory wydechowe pod turbo


micho196
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pannowie nie zapomnijcie przy tym uturbianiu     o zmianie korbowodów i odprężeniu silnika 

mi jeżdzilo rok i już byłem pewny że te 430km wstrzyma na seri 

jednak przyszedł taki dzień  gdzie warunki atmosferyczne były jakie były  trakcja trzymała  no i sie stało 

koszty  to ponad 10tyś zł za odtwożenie tego co było    i żeby już nie jebło wiecej  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek a silnik nie padł tobie po zwiększeniu turbin?

Jeśli może ma wytrzymać a morze nie to trzeba najpierw zakuć potem na spoko dmuchać, zobaczymy co wyjdzie naszemu mistrzowi Coobcio z infiniti.

Edytowane przez jakub350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że bezpieczczny maks doładowania to okolica 0,5bara powyżej tej wartości stroić trzeba tak żeby auto nie generowało więcej Nm.

Na tym 0,5 przy odpowiednio sprawnym układzie turbo i po optymalnym wystrojeniu silnik będzie generować w granicach 580-600Nm i ok 450KM.

 

Trzeba mocno zejść z zapłonem przy wchodzeniu na boost w przedziale od 2000 do 3500 coby korb nie gięło, bezpiecznie dla silnika jest jak później będzie dostawał kopa...

 

Silnik REV UP teoretycznie jest mocniejszy za sprawą znacznie mocniejszych i nie tak rozciągliwych śrub od korbowodów, no i lżejszych swożni oraz ma lepszą pompe oleju i twardsze sprężyny zaworowe co sprzyja kręceniu go do wysokich obrotów...

Do niego trzeba wrzucić duże turbo żeby górą dobrze szedł i generował dużo KM ale także nie ma co przekraczać 600Nm - to i tak więcej jak ma GTR :)

 

PS. Jarkowi padł silnik właśnie po zmianie turbin na wydajniejsze, które na tym samym poziomie doładowania wygenerowały zapewne więcej mocy i momentu, który to pogiął wszystkie 6 korbowodów...

 

Pss. Ja na co dzień poza przebudową zetek także zajmuję się turbo Saabami i Oplami VC/Signum i co śmieszne powiem wam że czasem na LPG wychodzą sprzety mocniejsze jak na PB :)

Zwłaszcza jak jest ciepło... A ciekawy przypadek miałem gdzie na PB95 maks udało mi się wystroić sprzet na 257KM a na LPG 276KM - bo silnik nie przechodził na mapy stukowe...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...