jarek1111 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 pannowie nie zapomnijcie przy tym uturbianiu o zmianie korbowodów i odprężeniu silnika mi jeżdzilo rok i już byłem pewny że te 430km wstrzyma na seri jednak przyszedł taki dzień gdzie warunki atmosferyczne były jakie były trakcja trzymała no i sie stało koszty to ponad 10tyś zł za odtwożenie tego co było i żeby już nie jebło wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Dlatego wedlug mnie 400 km to max to na poczatek bede chcial a przez zime skuje silnik jak dobrze pojdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) Jarek a silnik nie padł tobie po zwiększeniu turbin? Jeśli może ma wytrzymać a morze nie to trzeba najpierw zakuć potem na spoko dmuchać, zobaczymy co wyjdzie naszemu mistrzowi Coobcio z infiniti. Edytowane 11 Maja 2014 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) Wydaje mi się że bezpieczczny maks doładowania to okolica 0,5bara powyżej tej wartości stroić trzeba tak żeby auto nie generowało więcej Nm. Na tym 0,5 przy odpowiednio sprawnym układzie turbo i po optymalnym wystrojeniu silnik będzie generować w granicach 580-600Nm i ok 450KM. Trzeba mocno zejść z zapłonem przy wchodzeniu na boost w przedziale od 2000 do 3500 coby korb nie gięło, bezpiecznie dla silnika jest jak później będzie dostawał kopa... Silnik REV UP teoretycznie jest mocniejszy za sprawą znacznie mocniejszych i nie tak rozciągliwych śrub od korbowodów, no i lżejszych swożni oraz ma lepszą pompe oleju i twardsze sprężyny zaworowe co sprzyja kręceniu go do wysokich obrotów... Do niego trzeba wrzucić duże turbo żeby górą dobrze szedł i generował dużo KM ale także nie ma co przekraczać 600Nm - to i tak więcej jak ma GTR PS. Jarkowi padł silnik właśnie po zmianie turbin na wydajniejsze, które na tym samym poziomie doładowania wygenerowały zapewne więcej mocy i momentu, który to pogiął wszystkie 6 korbowodów... Pss. Ja na co dzień poza przebudową zetek także zajmuję się turbo Saabami i Oplami VC/Signum i co śmieszne powiem wam że czasem na LPG wychodzą sprzety mocniejsze jak na PB Zwłaszcza jak jest ciepło... A ciekawy przypadek miałem gdzie na PB95 maks udało mi się wystroić sprzet na 257KM a na LPG 276KM - bo silnik nie przechodził na mapy stukowe... Edytowane 11 Maja 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.