Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Nie pali na jeden cylinder


truedomel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Podczas jazdy jak przyspieszam i obroty wchodzą na ok 2000 przestaje mi palić na jeden cylinder (a przynajmniej takie ma objawy, zaczyna szarpać i dusić silnik). Poniżej 2000 wydaje się być wszystko ok.

Na biegu jałowym również jest ok , dodaje gazu i nic się nie dzieje, bez problem wchodzi na wysokie obroty (moze delikatnie odczuwalne "przyduszenie" w momencie jak zaczynam wciskać gaz).

Zdejmowałem przewody po kolei z każdej cewki (na biegu jałowym oczywiście), i po odpięciu każdej wyraźnie odczuwałem spadek obrotów, więc niby świece i cewki są w porządku.

Obroty na biegu jałowym 700/800 bez jakiegoś wyczuwalnego falowania.

Co to może być ?

Silnik 1,8 bez gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, ja miałem podobną sytuację u siebie, na wolnych ładnie pracował, przyspieszał jakby na 3 cylindrach, szarpał na niskim zakresie obrotów, a na wysokich jak diabeł, przyczyną tego okazało się przebicie fajki na głowicę w 2 cylindrze, też tak samo jak Ty na wolnych odpinałem i była znaczna różnica, a dlaczego? bo raz iskra szła na świecę, raz na głowicę, taka loteria, także najprostszym moim zdaniem sposobem na sprawdzenie tego będzie odpalić samochód w bardzo ciemnym miejscu, podnieść maskę i pogazować troszkę patrząć na każdą fajkę przy głowicy, jak będzie kolorowo, zmieniasz kable i powinno być po problemie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówisz Tofu, wczoraj sprawdzałem cewki jak auto było zagrzane. Dzisiaj sprawdziłem na zimnym i nie ma zadnej zagadki. Padła cewka ,którą wymienił mi 3 miesiące temu mechanik przy okazji wymiany świec , oj czułem wtedy żeby samemu sobie zamówić i się nie myliłem. Trzy razy mówiłem ,że nie chce chińskiej tandety a on trzy razy głową kiwał że zrozumiał. Chyba jednak nie.

Już mnie głupie myśli nachodziły ,żeby auto zmienić bo zaczyna się psuć, muszę to odszczekać :)

Temat zamknąć, usunąć.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze sprawdź masę tą od silnika do aku mieliśmy ostatnio zagadkę akurat w p11 po lifcie w ciągu 2 dni koleś zajeździł 3 cewki a problemem okazała się słaba masa :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam mam podobny problem ale nie pali na 2 cylinder po odłączeniu kabli od cewki nie było różnicy sprawdzałem cewki przekładałem i działają nowe świece wtrysk też sprawdzałem i ok pojechałem więc do mechanika i poprosiłem o sprawdzenie ciśnienia na tłokach okazało się że na 2 cylindrze miał tylko 2 a reszta 7 stwierdził że zawory 

Proszę o pomoc czy mechanik ma racje może miał już ktoś podobny problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcina olej? Jak tak, to ja bym powiedział, że pierścienie się już skończyły. Zdrowy silnik powinien mieć ciśnienie 12-13kg/cm^2

Zawory są pewno zasyfione przez przepalony olej i nie domykają się już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...