Michał X-trail Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Witam Od paru dni jak temperatura spadła poniżej 0 mam problemy z odpaleniem.Zauważyłem też że przy skończeniu grzania świec nie słychać tego pstryknięcia przekaźnika.A może jest jakiś bezpiecznik odpowiedzialny za świece żarowe? Sprawdzałem dzisiaj czy ma jakieś błędy i wybłyskało (2 szybkie 3 szybkie 4 szybkie 10 wolno),nie znalazłem takiego błędu 2340,jest natomiast na rozpisce z australijskiego forum błąd( 0234 Engine Overboost Condition) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heintz Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Przekaźnik świec znajduje się na lewym fartuchu błotnika (patrząc w kierunku jazdy) a wygląda tak http://allegro.pl/przekaznik-swiec-zarowych-25230wd000-x-trail-03-i3852433440.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Dzięki za odpowiedź jutro go sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 u mnie przekaźnik był padnięty, zregenerowałem go chałupniczo ale bez wymiany na nowy się nie obędzie. czy namierzył ktoś gdzie i za ile można kupić nowy? nowy przekaźnik na wolnym rynku jest niedostępny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Engine Overboost Condition to jakby czujnik ciśnienia doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał X-trail Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam Ten błąd pojawia się prawdopodobnie w momencie przyduszenia,jadąc na 4 biegu przy próbie wyprzedzania doszedł do 3000 obr/min i został zdławiony jakby nie dostał paliwa.Taki przypadek miałem już drugi raz i teraz też sprawdziłem błędy i wybłyskało 0234.Za każdym razem przyduszenie było w momencie próby wyprzedzania,ponowne przytrzymanie pedału gazu ciągnie do końca obrotomierza.Nie wiem czy to coś z turbiną czy może czujnik ciśnienia doładowania albo zawór scv? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.