Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Utrudniony rozruch poranny DIESLA


Gogol

Recommended Posts

Po przekręceniu kluczyka i zgaśnięciu lampki świec żarowych włączam rozrusznik i po chwili, gdy zdaje się, że już silnik złapał wyłączam rozrusznik a silnik gaśnie :( . Przy 2 lub 3 kolejnym razie silnik łapie. :?

1. Co może być przyczyną?

2. Jak długo powinno się (można) kręcić rozrusznikiem w dieslu?

3. Czy świece żarowe zmienia się okresowo, czy tylko jak się spalą. Jak się sprawdza świece żarowe.

 

Aż się boję co będzie w zimie :o

 

Z góry dzięki za sugestie.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Jeśli silnik uruchamia się z dużymi trudnościami, a po zapaleniu go masz za sobą (dosłownie) chmurę dymu, to najprawdopodobniej uszkodzone są świece żarowe. Wykręć je i podłącz każdą z osobna za pomocą przewodów bezpośrednio do akumulatora. Po ok. 3-5 sekund świeca powinna zacząć się żarzyć. W przeciwnym wypadku jest uszkodzona.

 

Czy świece żarowe zmienia się okresowo, czy tylko jak się spalą.

Świece z reguły wymienia się wtedy gdy ulegną one uszkodzeniu.

 

Pozdrawiam

Delphi

Link to comment
Share on other sites

lepiej udaj sie do zaprazyjaznionego elektryka

moze szczotki sie koncza

Rozrusznik dobrze kręci, więc nie są to szczotki. Silnik gaśnie po wyłączeniu rozrusznika.

 

Jeśli silnik uruchamia się z dużymi trudnościami, a po zapaleniu go masz za sobą (dosłownie) chmurę dymu

Chmury dymu nie ma, ale świece sprawdzę.

 

 

Czy mogę jeszcze coś sam sprawdzić :?:

Link to comment
Share on other sites

Przyjrzyj się najpierw świecom, jeśli to nie to, to będziemy coś innego kombinować.

 

Pozdrawiam

Delphi

Link to comment
Share on other sites

Nie musisz wykrecać świec. odkręć tylko szynę która je łączy i omomierzem sprawdź czy jest "przejście" przykładając końcówki do poszczególnej swiecy i maasy np. w silniku.

Ja tak lokalizowałem uszkodzone świece w moim poprzednim aucie, i było w porzu.

Link to comment
Share on other sites

Nie musisz wykrecać świec. odkręć tylko szynę która je łączy i omomierzem sprawdź czy jest "przejście" przykładając końcówki do poszczególnej swiecy i maasy np. w silniku.

 

Długo niewymieniane świece mogą mieć przejście sygnału ale będą słabo grzały, dlatego najlepiej jest wykręcić każdą z nich i sprawdzić, czy po dołączeniu napięcia zaczyna się żarzyć.

 

Pozdrawiam

Delphi

Link to comment
Share on other sites

I przy okazji mozna sie fajnie poparzyc, wiec nie polecam.

Sprawdz normalnie jak sa wkrecone.

 

Jak bedziesz odpalal nastepnym razem to sprobuj 2 razy swiece pogrzac i napisz czy wtedy lepiej zapalil.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...