Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Nie świeci kontrolka świateł mijania


mati113
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Jadę dziś na stacje, zapalam światła kontrolka normalnie się świeci. Tankuje, płace, odpalam, włączam światła i kontrolka się już nie świeci. Podświetlenie jest normalnie, natomiast kontrolka się nie pali. Jako, że jestem świeżym kierowcą nie mam pojęcia co może być przyczyną? Trzeba wymienić żarówkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia oświetlenia auta, tj: postojowe( pozycyjne) jak są to mijania( krótkie), jak są to drogowe( długie) i jak są to jest duża szansa że poprostu spaliła ci się lub gdzieś nie łączy kontrolka świateł jako że auto wnioskuję z profilu już kilka lat ma to jest szansa że padła żaróweczka od kontrolki :whistle:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Sprawdzalem wszystkie swiatla i wszystkie na zewnatrz swieca normalnie. Jedynie nie pali sie kontrka mijania (niebieska).

PS. Ja sam nie znam sie nawet na tych najprostrzych pracach przy samochodzie. Co w takim wypadku powinienem zrobic? Elektryk, mechanik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że znajdziesz kogoś kumatego, odkręcić zegary i wymienić żarówkę lub sprawdzić bo może gdzieś nie łączyć. Każdy mechanik lub elektryk Ci to zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kontrolka świateł mijania w ogóle występuje w nissanie micrze k11 tej najwyższej modelem z 2001r? Bo z tego co ustaliłem na innym forum Nissana, to zapalając światła mijania pojawiała się kontrolka świateł drogowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Jedynie nie pali sie kontrka mijania (niebieska).