Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kontrolka ciśnienia oleju, głośna praca silnika i moc


GRATKO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

" Może być też z nowszego ale cały osprzęt musi być z twojego rocznika "

 

To znaczny ze jak kupie euro 5 silnik i włożę sam dół, blok i głowice a cała resztę przełoze ze starego to będzie to chodzić? (Wtryski i pompa też? Czy wystarczy sama pompa? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kaszana z - czego to zrobili ?  Pier-- tego diesla i wsadz benzynę V6 z frontiera i taniej jeżdzisz niż te złomy Nissana albo prosty silnik z GR Y60 .  Jeden wtrysk denso ponad 2tysie a nie da się regenerować bo nie ma części - nissan ma w d*pie tych co już kupili ich gówno - jedna świeca do benz..kilka dolarów.  Jak bym zsumował koszty napraw to koszt jednego kilometra przewyższa etylinę 98 i ciężką nogę na benzynie. Nigdy więcej ''Nissana Nawala"!!!!!!!!!!!!!!!!! :dribble:

Edytowane przez kkn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski mogą zostać tylko trzeba je wprogramować w kompa

Bęzyna też nie jest bez wad acz kolwiek napewno jest lepsza

Tylko zbyt dużo przeróbek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No benzyna by robiła robotę ale niestety tu w UK nie ma:( A jak wymienię wtryski ze starego to nie trzeba będzie nic programować? Chodzi mi o prosta przekladke stary wyciągam rozbieram cały osprzęt, instaluje do nowego i jeżdżę dalej. Bez żadnych komputerów i problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A robiłeś już coś takiego ? Lub znasz kogoś kto to robił w ten sposób? Nie chce wywalić 15 tys zł na silnik i jak nie będzie w pasować to nawet zupy z niego nie ugotuje.z drugiej strony kupie silnik z mojego rocznika to będzie taki sam jak mój lub gorszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 tys.tyle może kosztować a ja jednak bym radził rozważyć benzynę z USA niektórzy wysyłają używany do 1000 dol. a po kapitalce ok.2000tys.dol. i to v6 bez turbin dpf i wtrysków czy rozrządu z masła.Tylko znależć firmę co wysyła i daje gwarancję po kapitalce - jest tego trochę a pewnie i w UK znajdziesz kogoś kto się tym zajmuje. Policz a może wyjść to samo i wiesz czym jeżdzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było mieć taką benzynę w tym aucie ale tu by mnie opłaty zjadły za taki motor, ubezpieczenia i podatki drogowe wiec niestety będę musiał zostać przy dizelku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było mieć taką benzynę w tym aucie ale tu by mnie opłaty zjadły za taki motor, ubezpieczenia i podatki drogowe wiec niestety będę musiał zostać przy dizelku

No to zadzwoń tu - pewnie Ci pomogą - remontują, skupują uszkodzone i znają ten silnik http://allegro.pl/nowy-wzmacniany-rozrzad-nissan-navara-d40-2-5-dci-i3923057577.html  choć w Polsce ale mają kontakty.

Edytowane przez kkn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz jeszcze jednych - jak widać nasze nissany '" do ciężkiej pracy" zapewniają stały dochód, że się firmy specjalizują i żyją tylko z tego   www.klinika-silnika.pl

Edytowane przez kkn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, nic innego nie wymyśle wczoraj kupiłem silnik z 2009 z "przebiegiem" około 80-85 tys kilometrów w czwartek ma być juz u mnie, niby tylko bez turba, alternatora i rozrusznika. Gościu mi mówił ze stary wyciągam nowy wkładam i ma być.

Dzięki za pomoc, nic innego nie wymyśle wczoraj kupiłem silnik z 2009 z "przebiegiem" około 80-85 tys kilometrów w czwartek ma być juz u mnie, niby tylko bez turba, alternatora i rozrusznika. Gościu mi mówił ze stary wyciągam nowy wkładam i ma być. Wiem jedno ze następnym razem już Nissana nie kupię. Żeby w takim aucie przeznaczonym nie do jazdy niedzielnej do kościoła takie jaja się działy. Żeby choć miał z 20 lat albo przebieg rzędu 500 tys to jeszcze można zrozumieć a nie auto raptemq 6 letnie z przebiegiem około 130 tyś.

Panowie a macie może jakieś pomysły jak czytać numer silnika bo chciałbym sprawdzić rok produkcji czy czasem nie chce mnie gościu w butelkę nabić.

post-81160-1395961092,3034_thumb.jpgpost-81160-1395961114,7605_thumb.jpg nowy nabytek

Ake pojawił się kolejny problem z chłodnica a konkretnie chlodnica płynu skrzyni biegów, końcówkaa węża przegniła i odpadła, można np kupić jakast dodatkową mała chlodniczke i to podłączyć osobno ? post-81160-1395961282,1994_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się , że dało by się dospawać do tego co zostało ze złaczki kawałek rurki i podłaczyć wąż. Oczywiście magik i elektroda do Alu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję jakaś końcówkę dobrać bo tam kawałek gwintu wystaje, post-81160-1396045638,0569_thumb.jpg ale już próbowałem i niestety gwint nie pasuje, spróbuję przegwintowac ten na chłodnicy na mniejszy tak aby ten pasował ale jeśli nie to kupię małą chłodnice http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=380868453452

A to co się z wałkiem rozrządu stałopost-81160-1396471271,768_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik wymieniony, na nowy po wymianie czujnika położenia wału odpalił, ale nie chodzi jak powinien niższe obroty na biegu jałowym, nie kręci się powyżej 2,5tys i bardzo wolno wchodzi na obroty. Na biegu noe wchodzi wyżej niż 1 tys obrotów. może to wina nie zakodowania wtryskow? Wogole trzeba je kodowac? Bo nowy silnik przyszedł z pompą i wtryskami, gościu powiedział ze ma działać bez kodowania czegokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszą być zakodowane chyba że masz komputer od tego silnika

Każdy wtryskiwacz ma inny wydatek i nawet jak je zamienisz miejscami np.wtrysk z 1 cyl dasz w miejsce np.2 nie będzie działał poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wystarczy wymienić ze starego silnika same wtryskiwacze? Czy trzeba również wymieniać pompę?

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec po wymianie samych wtryskow auto kręci się koło 3,2 tys wiec jest poprawa. Aczkolwiek jeszcze chodzi nadal jak by w trybie awaryjnym. Ma na tyle mocy aby ruszyć ale to nie to co powinno być. Po wymianie jednego czujnika położenia wału nadal na kompie pokazuje błąd położenia wału, jest jeszcze jakiś inny czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwa .Czujnik wału i wałka rozżądu ,sprawdź czy kostka przepływomieża jest dobrze wciśnięta bo objawy są podobne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czujniki powymieniane, przeplywomiwrz sprawdzony i dalej to samo, ręce powoli opadająWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Mechanik coś gada o jakimś kodowaniu komputera w aucie ale mówi ze nie wie czy sie da Wogole cokolwiek zakodowac, ja nawet nie bardzo wiem co on chce kodować...... Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Panowie, czujniki dobre, okablowanie ok a nonstopmam problem i jest błąd P0336. Cxy jest to możliwe ze silnik co kupiłem ma jakieś inne konty? Chodzi mi o ten mały bolec który wystaje z tyłu wału , przez który nie da się inaczej koła zamachowego zamontować, (koło zamachowe jest moje) czy może silnik od manuala a skrzynia od automatu i to robi problem lub czy mechanik coś źle założył ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...