GRATKO Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Wiem, ale wszystko jest sprawdzone pod względem elektrycznym czujnik jest nowy okablowanie sprawdzone przez specjalistę a dalej jest problem. I nie wiem co jest nie tak, czy jest jakiś problem z tym ze jest to silnik od manualna a moja skrzynia jest auto ? A jednak jest mała różnica, sytuacja opanowanaWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Była różnica odległości koła zamachowego od manualnej skrzyni do odległości koła zamachowego skrzyni automatycznej wszystko mierzona od bloku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam1966 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Wiem, ale wszystko jest sprawdzone pod względem elektrycznym czujnik jest nowy okablowanie sprawdzone przez specjalistę a dalej jest problem. I nie wiem co jest nie tak, czy jest jakiś problem z tym ze jest to silnik od manualna a moja skrzynia jest auto ? A jednak jest mała różnica, sytuacja opanowana Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Była różnica odległości koła zamachowego od manualnej skrzyni do odległości koła zamachowego skrzyni automatycznej wszystko mierzona od bloku. Pisałeś że mechanik wymienił pompę oleju w twojim silniku . Na zdjęciach brakuje dyszy smarującej łańcuch górny ,którą powinien przełożyć ze starej pompy oleju. Być może dlatego nie było ciśnienia oleju. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.