Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

wykastrowalem nissana


goago
 Share

Recommended Posts

pozbawilem swojego nissanka (sunny 1,4) zasilania na NoPB. wywalilem sporo gratow spod maski, pompa, filtry, zbiornik itd. a juz niedlugo wywalam gaznik i w jego miejsce daje jakas przepustnice od wielopunktu o srednicy hhhmmm moze 60mm :?: http://allegro.pl/show_item.php?item=64653157 tak mysle..., taka mam srednice dolotu zaadoptowaną od primki 2litry. na przepustnice dorzuce "gaznik" do gazu :D czyli BLOS :D

http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828

czyli na moj chlopski rozum powinno sie polepszyc wiecej mieszanki itd? sadze ze gaznik skutecznie dlawi silnik przez te wszystkie kanaliki i male przepustnice. bo sa dwie. ja dam jedna ale duza... 8) tylko co ze ssaniem :?

napiszcie co o tym sadzicie i jaka zastosowac przepustnice zeby nie przesadzic.

Link to comment
Share on other sites

ciekawy pomysł

ale czy ja dobrze rozumiem ze auto bedzie calkowicie pozbawione mozliwosci jazdy na benzynie ????

jesli tak to nie licz na długą żywotność silnika

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

A może zamiast rezygnować z gażnika zaadaptujesz większy,to napewno da dobre efekty,i z zamontowaniem gazu też nie ma problemu,bo nic nie musiałbyś zmieniać.pozdroofka-od mojej nyski na gaźnikach :wink: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

A może zamiast rezygnować z gażnika zaadaptujesz większy,to napewno da dobre efekty,i z zamontowaniem gazu też nie ma problemu,bo nic nie musiałbyś zmieniać.pozdroofka-od mojej nyski na gaźnikach :wink: :arrow:

 

to po co mi dwa gazniki do gazu i do benzyny :roll: troche bez sensu.

przepustnica i blos nic wiecej. o zywotnosc sie nie martwie bo nie mam zadnego wplywu na silnik. a wtryskiwacze mi sie nie zatrą skoro ich nie mam :lol: jedynie membrany sie szybciej zuzywaja jak przymarza reduktor.

poradźcie jaka dac przepustnice :!:

Link to comment
Share on other sites

Nie chodziło mi o 2 gażniki,tylko o zamontowanie jednego a większego.to pozwoliłoby jeździć Tobie lepiej i na benzynce i na gazie/ale twoja wola zrobisz jak zechcesz/trzym się

Link to comment
Share on other sites

wbrew pozorom jesli jezdzzisz na gazie to w ten sposob pozbywasz sie

niepotrebnego balastu..... gratuluje decyzji.....bo zadko kto decyduje sie

na usuniecie benzynowej instalki.....

 

co do zywotnosci silnika.......wiadomo gaz niby bardziej niszczy bebechy

niz benzyna....ale nie do konca.....bo jesli ktos sie lakomi i kupuje na kontenerowkach

to czasami ma w baku taka mieszanke kwasow ktora w ciagu doby

niszczy o wiele mocniej graty niz zlej jakosci gaz :/

tak wiec itak zle i tak niedobrze.......

Link to comment
Share on other sites

Nie chodziło mi o 2 gażniki,tylko o zamontowanie jednego a większego.to pozwoliłoby jeździć Tobie lepiej i na benzynce i na gazie/ale twoja wola zrobisz jak zechcesz/trzym się

zwykly gaznik+blos tz.gaznik do gazu nie sprawdza sie. Blos najlepiej wspolpracuje z sama przepustnica jak w wielopunkcie. :wink:

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...