TomZ350 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Witam Coobcio, No w końcu znalazłem temat który mnie interesje Będę w niedalekiej przyszłości instalował takie samo ustrojstwo w mojej Zetce, czyli ATI C2 Procharger kit, więc mogę mieć trochę pytań. Na początek czy byłbyś w stanie mi to zestroić na Greddy Emanage Ultimate? P.S. Nie sądzę, żeby ten supercharger dał radę 700KM napompować . Będzie wyginać całą konstrukcję mocującą i rwać paski na maksa gdy założysz małe kółko na kompresor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomZ350 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Dzięki za info o paskach i łożyskach, muszę sprawdzić to u mnie. Mam nadzieję że łożyska wciąż będą ok, ten zestaw był bardzo mało używany, ale ostro. Kolo w Sheffield miał to w swoim cieniasie na wyścigi po 2-3 minuty, mówił że może jakieś 12 godzin używał razem z hamownią. Mam dwa lub trzy kółka do kompresora, zobaczę jutro jakie. Mam też już większość gadżetów potrzebnych żeby to w miarę śmigało, więc też powinno być nieźle: Zamontowane jakiś czas temu: rurowe kolektory wydechowe sportowe katalizatory Berk podwójny wydech DC Sport z X rurą zamach Fidanza 6.5kg Na półce już leży: pompa Walbro 255lph AAM Competition fuel return system z regulatorem ciśnienia wtryski do wyboru Deatschwerk 650cc i Powerenterprise 800cc Greeddy Emanage Ultimate spacer AAM do miski olejowej spacer do filtra oleju zegary Apexi EL2 z data loggerem (Boost, EGR i Oil temp) Wciąż muszę skołować: szerekopasmową lambdę zegar AFR chłodnicę oleju świece z ciepłotą o jeden stopień niżej Jak myślisz potrzebne będzie coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomZ350 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Kolo miał w nim 450KM na kołach i 600kg. Pojechałem tam po ten kit sądząc że jest zamontowany w 350Z, ależ byłem zdziwiony gdy otworzył garaż . Widziałem filmiki z wyścigów, dęba stawał. Fuel return system już mam więc pewnie i tak go zamontuję, a może sprzedam.... pomyślę. OK przejdźmy do historii mojej zetki, mam nadzieję, że nie zanudzę. Jest to japoński import z końca 2002 roku. Kupiełem go ponad 5 lat temu z przebiegiem 20k mil i teraz jest tylko 51k jako że był to zawsze mój drugi samochód. W Londynie nie miałem za bardzo miejsca i czasu więc większość moich prac wyglądała jak na zdjęciu 0 . Miałem kiedyś drobny wypadek jak wsiadałem do samochodu (zdjęcie 1). Dobrze że mnie nie zabiła ta ślepa piz.. bo wsiadałem do samochodu i uderzyła mi w drzwi! Za kasę z ubezpieczenia postanowiłem założyć body kit i pomalować cały samochód bo ktoś mi go wcześniej potraktował kluczem . Polscy "specjaliści" w UK zamontowali kopię Nismo Ver 2 oraz zrobili lakierkę. Tak to spier....... że mała głowa, pomalowali nawet mój nowy wydech DC Sports, auto wyglądało fajnie ale tylko z daleka, bardzo daleka (zdjęcie 2), nie zapłaciłem im grosza. Miesiąc później kolejny niefart autobus mnie zawadził w drodze do pracy (zdjęcie 3). Jak na razie furka niestety nie wygląda za dobrze Na szczęście z zetką od strony technicznej jest dużo lepiej i udało mi się dołożyć kilka rzeczy BBK na przód - K-Sport 8 tłoczkowe zaciski i tarcze 356mm, ledwo się zmieściły w felgi (zdjęcia 4 i 5) OEM Brembo na tył (zdjęcie 6) wzmacniane przewody hamulcowe HEL kolektory rurowe, katalizatory Berk i wydech DC Sports (zdjęcia 7 i 8), trochę za głośne jak dla mnie zawieszenie gwintowane Tein z EDFC sprzęgło Exedy i zamach Fidanza o połowę lżejszy (zdjęcie 9) ale to będzie zastąpione dwutarczowym sprzęgłem carbonowym (zdjęcie 10) belka rozporowa Greddy zimny dolot HKS HKS Speed Limit Defencer felgi 18" Work Emotion CR Kai opony 245x40x18 przód i 295x35x18 tył maskę OEM od modelu 2007 ledy OEM z tyłu 50kg sprzętu audio z wyciszeniem, wciąż w trakcie budowy (zdjęcia 11, 12, 13) W najbliższych planach poprawki body kitu i lakierka całości, skończyć sprzęt audio, obszyć fotele alkantarą, kompresor procharger i reszta jak pisałem wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 To szykuje się grubo, daj znać jak przerzucisz kompresor i odpalisz, jakby co to z miłą chęcią wystroję CI to Auto - nawet na odległość jeśli podeślesz ECU to jakąś wstępną mapkę można zrobić, do tego pompę paliwa będziesz musiał zapodać 320LPH oraz wtryski paliwa siemens DECA 630ccm, no i mafa wrzucić w 76x1,5mm rurę boby go nie zamknęło przy 400KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.