Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Almera N15 2.0 D


on9010

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem świeżym użytkownikiem Almerki N15.

Pierwszy problem jaki napotkałem to nie działa tylnia wycieraczka i spryskiwacz i nie mam pojęcia co może być problemem,

następnie jest problem z klimą bo działa tylko na 1 i 4 pozostałe nie działają.

A na koniec po wymianie uszczelki pod pokrywą silnika z lewej strony wycieka olej, sprawdzałem uszczelka jest dobrze nałożona i dokręcona pokrywa.

Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Czy mogę liczyć na pomoc?

 

1. Sprawdź przewody czy jest napięcie na silniczku. Może pękły między klapa-karoseria.

2. Czy silniczek spryskiwacza w ogóle brzęczy? 

3. Czy chodzi tylko o klimę czy ogólnie o prędkość nawiewu?

4. Czy olej na pewno wycieka spod pokrywy od góry? Może również wyciekać spod pokrywy rozrządu. - jeśli możesz to daj jakąś fotkę z miejscem o które Ci chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum jest pełno opisów na temat wycieraczek i silniczków. Na pozostałe tematy to zakasaj rękawy, manual w łapę i do roboty albo mechanik pomoże.

Jeżeli spod uszczelki wycieka olej to albo za cienka uszczelka albo źle założona albo uszkodzona. Wycieraczka i klima to należy sprawdzić kable, połączenia, bezpieczniki itd. itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o prędkość nawiewu. Klima jest odłączona ponieważ skończyła się rolka na napinaczu i pasek się sfajczył i jak będzie cieplej to zamierzam wymienić rolkę. Jutro zrobię zdjęcie i wrzucę. też zastanawiam się czy to nie cieknie z uszczelniacza na rozrządzie ale bardziej wygląda mi na pokrywę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Co do nawiewu, poszukaj na forum /nie tylko N15/ pewnie chodzi o płytkę-rezystor, lubi się przepalać.

 

Dodaję...

Podobno te płytki są zamienne, w K11 jest taka płytka a w internecie znalazłem takie info..... 

Celem uzupełnienia: ta płytka pasuje z Sunnego N14, Primery P10 i Almery N15 i N16. Powinna też pasować z Primery P11.

- więc może to wszystko jest zamienne i faktycznie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za info :) co do wycieku szlak trafiło simering na rozrządzie i to już jest wyższa szkoła jazdy :/

Mirekg9 a mam pytanie do Ciebie co może być powodem że pedał hamulca mi twardnieje i zapala się kontrolka od ręcznego jak wciskam pedał i dodam że płyny są powymieniane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc to co mi przychodzi do głowy w chwili obecnej;

- nie wiem jakie masz hamulce z tylu, ale słyszałem o przypadku odklejenia się okładziny od szczęki;

- sprawdzić wszelkiego rodzaju wężyki podciśnieniowe - /zazwyczaj spadają i nie daje podciśnienia na hamulec, często się to zdarza gdy się coś grzebie przy silniku i nawet przez przypadek/ Prześwitl całość od serwa do kolektora czy wszystko jest na swoim miejscu;

- sprawdzić czy przewody nie są skruszałe lub pęknięte /pod opaską również/;

- sprawdzić czy idzie ciśnienie do serwa - wciśnij pedał przy wyłączonym silniku i później uruchom silnik. Pedał powinien pójść troszkę głębiej.

- sprawdzić czy wychodzi ciśnienie z Vacum pompy. Czasami sie zdarza, że pada pompa lub gęsty olej /nagar,szlam/ zatyka kanaliki w silniku i olej nie dochodzi do pompy;  

- sprawdzić stan-poziom oleju /mało oleju i słabe ciśnienie/ może niedoprowadzać oleju do Vacum;

- zaklejony smok starym olejem;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...