Guest Bruneros Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 zaczął mi strzelac prawy przegub przy gwałtowniejszych przyspieszeniach.... coz - trza wymienic... mam 2 opcje: -zakup całej prawej półosi z demontażu za 150 zł - stan niewiadomy, rocznik 95 -zakup samego przegubu w sklepie internetowym ceny od 120 do 210 zł, w stacjonarnym sklpeie najtansze jakie maja po 210 zl.... nie chce ladowac za duzo kasy, by zlikwidowac tą usterke, mechanik za wymiane wezmie 50 zl. i jeszcze pytanie: czy półoś / przeguby do automatu różnią sie od tych do manulala ? MK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BEDZIEK Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Witaj ja miałem ten sam problem zdecydowalem sie na zakup nowego przegubu ale w JC i to mnie kosztowalo po nad 300zl (z wymianą). Myśle że nowy się bardziej opłaca tym bardziej że tylko trzeba dopłacuć 60zł! Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 JAK CHCESZ SPRZEDAĆ TO PO KOSZTACH ALE JAK CHCESZ JEŻDZIĆ TO NOWY ZAWSZE JEST PEWNIEJSZY TYM BARDZIEJ,ŻE NIE WIESZ ILE MA TAMTEN PRZELATANE I MOŻE SIĘ OKAZAĆ WYMIANA ZA JAKIŚ CZAS :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 ha ! i kolejne pytanie ! czy jest różnica między przegubem od 1.6 a 2.0 ? http://www.automotosklep.home.pl/cgibin/sh...mp;sid=29b8b28b tu niby wyglada ze to samo mniej wiecej.... a półośc prawa - wygląda na to że się różni... MK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
primeraW10 Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 ha ! i kolejne pytanie ! czy jest różnica między przegubem od 1.6 a 2.0 ? http://www.automotosklep.home.pl/cgibin/sh...mp;sid=29b8b28b tu niby wyglada ze to samo mniej wiecej.... a półośc prawa - wygląda na to że się różni... MK jak porownasz wymiary to zobaczysz ze do 2.0 przegub ma wieksza srednice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mdzalewscy Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 kupiłem i wymieniłem sam przegub bez pierścienia ABS, bez tego pierścienia nówkę można kupić za jakieś około 150zł, ze starego się przekłada ten pierścień. Już śmignełem jakieś 10k km i działa O.Ki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 utargowałem w autokamie z 210 na 178 za przegubik z JC a ABS... dzisiaj albo jutro wymiana... zobaczymy czy przestanie "trykać" MK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 i dziaiaj podjechalem do mechaniora na wymiane przegubu sie okazalo, ze niestety JC wypuscilo bubla - mianowicie przegub niby taki sam jednak różni się położeniem pierścienia od ABS i grubościa jednego dystansu przy nim... no i nijak nie pasuje. nawet w sklepie gdzie kupowalem stwierdzili ze JC coraz czesciej wtapia i katalogowo czesci nie pasuja do danych modeli... obelg sprzedawcy na JC sie nasłuchałem ze hohoho co za dno. przeguby bez ABS'u byly by ok i podobno pierścień można przełożyć, jednak mechanik stwierdził ze kilka razy probował robić takie sztuki i za każdym razem pierścień mu pękał. po za tym na starym przegubie nic nie wskazywało na to by pierścień był nasadzony i nadający sie do zdjęcia... koniec końców mam założony stary strzelający luźny przegub :-( mechanik po znajomości za robote wziął 30 zł i teraz pytanie - straciłem całe zaufanie do tego badziewia - wysyłkowo na bank nie kupie - doradżcie - gdzie kupić w umiarkowanej cenie przegub do nysy z ABS ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Gdy u mechaniora (bierze części głównie z JC) sprawdzaliśmy w komputerze to pokazało 2 rodzaje(wprawdzie do P11)-JC i droższy "orginał " ( był droższy o ok 30zł), pewnie niedługo czeka mnie wymiana i na pewno dołoże te 3 dychy by mieć święty spokój Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Remoo Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 To juz wiem dlaczego nie mam absu po wymienie przegubu. Oczywiscie mechanik twierdzi ze zalozyl przegub do mojego konkretnego modelu .. widocznie trafilem na felerny przegub z JC. Najgorsze ze teraz nie wiem co robic .. a ABSu nie ma :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 nie ma w sensie ze nie dziala i swieci sie kontorlka ? bo tak powinien zachowac sie system po zalozeniu przegubu bez pierscienia wlasnie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Remoo Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Swieci sie caly czas kontrolka i przy ostrym hamowaniu kola sie blokuja :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 ponoc wymienili juz mi ten niepasujacy przegub z JC na jakis GLO i ponoc jest taki jak ma byc... zobaczymy jak przyjdzie do jego zalozenia. GLO to ponoc jakies wlosko-amerykanskie badziewie... inny problem jaki sie pojawil to walniety zimmering http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=9635 pytanie - czy jak go nie wymienie to na ile to skróci żywotność łożsyska ? mechanior mowi ze pożyje troche krócej... MK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.